jakie spręzyny sportowe???

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Mamanek

V.I.P.
Posty: 978
Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
Imię: Adam
Auto: Opel Astra GSi
Silnik: C20XE+
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: Mamanek »

JunioR pisze:ja polecam apex... H&R, Koni, weitec, eibach, czyli wszystko to... co znane, w miare tanie i cieszące się bdb opinią wśród użytkowników
zgadzam sie, osobiscie celuj w eibacha, super staff robi do Astr, acz kolwiek jak trafisz H&R niedrogo to lykaj ;)

Polecam progresywne sprezynki, trwale sa, ale komfort spada...
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!


M&M Team

JunioR

Astro-maniak
Posty: 3510
Rejestracja: 21 gru 2006, 16:54
Lokalizacja: Lębork
Pomocny: 1 raz

#12

Nieprzeczytany post autor: JunioR »

a i jeszcze jedno...

Co to jest za firma LOWTEC ? polska ? tak samo jak GTCUPLINE ?

słuchajcie, może i obniżają... może i mają wiele możliwości obniżenia ... którego nie posiadają w ofercie inne firmy...

ale te produkty "firmowe" od prawdziwych kultowych firmówek różnią się trwałością...

podobnie jak z filtrami stożkowymi... jezeli kupujesz coś taniego i zmieniasz 5x wcześniej niż się zaleca, to nie ma problemu..

także, jeśli masz pieniążki :) to kupuj co Ci się żywnie podoba, ale i kontroluj częściej :)

Wariator

Astro-maniak
Posty: 61
Rejestracja: 24 lut 2008, 9:23
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: Wariator »

marcinpsk pisze:Tu nie chodzi o twardosc tylko o zakres (charakterystyke) pracy.
Po drugie polecilem do tego amory bilsteina bo naprawde duzo moga zniesc na polskich drogach i sa w pelni regenerowalne.
B6 chyba mają normalną długość lecz inną charakterystyke , dopiero B8 są skracane
[External Link Removed for Guests]
Brak tłumików klub :) Przygotowania do Stage II :)

marcinpsk

Astro-maniak
Posty: 493
Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: marcinpsk »

b6 sa do obnizonego zawieszenia, czyli maja inny zakres pracy i charakterystyke inna od seryjnych amorow.

Wariator

Astro-maniak
Posty: 61
Rejestracja: 24 lut 2008, 9:23
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: Wariator »

marcinpsk pisze:b6 sa do obnizonego zawieszenia, czyli maja inny zakres pracy i charakterystyke inna od seryjnych amorow.
Jednak nie bardzo


[External Link Removed for Guests]


[External Link Removed for Guests]

Pozdr
[External Link Removed for Guests]
Brak tłumików klub :) Przygotowania do Stage II :)

marcinpsk

Astro-maniak
Posty: 493
Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: marcinpsk »

Tak tylko wsadzajac b8 na polskie drogi licz sie z tym ze dlugo nie wytrzymaja, natomiast b6znakomicie daja rade na -30mm pozatym wiele osob ktore scigaja siew rajdach astrami opc uzywa wlasnie b6.

Wariator

Astro-maniak
Posty: 61
Rejestracja: 24 lut 2008, 9:23
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: Wariator »

marcinpsk pisze:Tak tylko wsadzajac b8 na polskie drogi licz sie z tym ze dlugo nie wytrzymaja, natomiast b6znakomicie daja rade na -30mm pozatym wiele osob ktore scigaja siew rajdach astrami opc uzywa wlasnie b6.

Czemu mają nie wytrzymać? skoro skok jest skrócony amorek pracuje w optymalnym dla siebie punkcie w przeciwieństwie do B6, która ma normalny skok tłoczyska. A to, że ludzie jeżdżą to, co innego. Pytanie, czemu być mądrzejszym od producenta, po coś jest podział na B6 i B8

Pozdr
[External Link Removed for Guests]
Brak tłumików klub :) Przygotowania do Stage II :)

marcinpsk

Astro-maniak
Posty: 493
Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: marcinpsk »

temu moze nie wytrzymac b8 ze to sa amortyzatory z tzw cienkim trzpieniem a b6 ma gruby i jest solidniej i masywniej wykonany. Uwierz mi kolego bo wiem co pisze bo testowalem juz wiele zaieszen w moich asterkach i wiem ktore najlepiej sie sprawuja. Pozatym mialem wpierwszej swojej astrze amorki koni (tez na cienkim trzpieniu) o skroconym skoku i kupilem je jako nowe i skonczyly sie po niecalych 10 0000 jazdy po polskich drogach. Owszem mozna sobie wlozyc b8 ale w polsce to chyba tylko na tor albo na autostrady...

Wariator

Astro-maniak
Posty: 61
Rejestracja: 24 lut 2008, 9:23
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

#19

Nieprzeczytany post autor: Wariator »

Czyli na polskie drogi najlepsze by były B6 (bede uparty ;) ) ze skróconym tłoczyskiem .
[External Link Removed for Guests]
Brak tłumików klub :) Przygotowania do Stage II :)

marcinpsk

Astro-maniak
Posty: 493
Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
Kontakt:

#20

Nieprzeczytany post autor: marcinpsk »

A czy masz albo miales zamontowany ktores z tych zawieszen o ktorych mowimy?? Bo ja mam od 3 miesiecy b6 i zrobilem na nich juz okolo 15tys km i sa jak nowe. Wczesniej mialem K&W gwinty, jeszcze wczesniej zwykle koni (szybko sie skonczyly przez polskie drogi) a na samym poczatku seryjne opc (tez sie szybko amory z przodu sypnely pzez swietne drogi) i dlatego upieram sie przy b6 bo mam troche doswiadczenia z zawieszeniami do astr g.

ODPOWIEDZ