Strona 2 z 3

: 13 maja 2008, 22:52
autor: Mamanek
JunioR pisze:ja polecam apex... H&R, Koni, weitec, eibach, czyli wszystko to... co znane, w miare tanie i cieszące się bdb opinią wśród użytkowników
zgadzam sie, osobiscie celuj w eibacha, super staff robi do Astr, acz kolwiek jak trafisz H&R niedrogo to lykaj ;)

Polecam progresywne sprezynki, trwale sa, ale komfort spada...

: 13 maja 2008, 23:16
autor: JunioR
a i jeszcze jedno...

Co to jest za firma LOWTEC ? polska ? tak samo jak GTCUPLINE ?

słuchajcie, może i obniżają... może i mają wiele możliwości obniżenia ... którego nie posiadają w ofercie inne firmy...

ale te produkty "firmowe" od prawdziwych kultowych firmówek różnią się trwałością...

podobnie jak z filtrami stożkowymi... jezeli kupujesz coś taniego i zmieniasz 5x wcześniej niż się zaleca, to nie ma problemu..

także, jeśli masz pieniążki :) to kupuj co Ci się żywnie podoba, ale i kontroluj częściej :)

: 14 maja 2008, 9:17
autor: Wariator
marcinpsk pisze:Tu nie chodzi o twardosc tylko o zakres (charakterystyke) pracy.
Po drugie polecilem do tego amory bilsteina bo naprawde duzo moga zniesc na polskich drogach i sa w pelni regenerowalne.
B6 chyba mają normalną długość lecz inną charakterystyke , dopiero B8 są skracane

: 14 maja 2008, 9:26
autor: marcinpsk
b6 sa do obnizonego zawieszenia, czyli maja inny zakres pracy i charakterystyke inna od seryjnych amorow.

: 14 maja 2008, 10:38
autor: Wariator
marcinpsk pisze:b6 sa do obnizonego zawieszenia, czyli maja inny zakres pracy i charakterystyke inna od seryjnych amorow.
Jednak nie bardzo


[External Link Removed for Guests]


[External Link Removed for Guests]

Pozdr

: 14 maja 2008, 14:31
autor: marcinpsk
Tak tylko wsadzajac b8 na polskie drogi licz sie z tym ze dlugo nie wytrzymaja, natomiast b6znakomicie daja rade na -30mm pozatym wiele osob ktore scigaja siew rajdach astrami opc uzywa wlasnie b6.

: 14 maja 2008, 15:09
autor: Wariator
marcinpsk pisze:Tak tylko wsadzajac b8 na polskie drogi licz sie z tym ze dlugo nie wytrzymaja, natomiast b6znakomicie daja rade na -30mm pozatym wiele osob ktore scigaja siew rajdach astrami opc uzywa wlasnie b6.

Czemu mają nie wytrzymać? skoro skok jest skrócony amorek pracuje w optymalnym dla siebie punkcie w przeciwieństwie do B6, która ma normalny skok tłoczyska. A to, że ludzie jeżdżą to, co innego. Pytanie, czemu być mądrzejszym od producenta, po coś jest podział na B6 i B8

Pozdr

: 14 maja 2008, 15:25
autor: marcinpsk
temu moze nie wytrzymac b8 ze to sa amortyzatory z tzw cienkim trzpieniem a b6 ma gruby i jest solidniej i masywniej wykonany. Uwierz mi kolego bo wiem co pisze bo testowalem juz wiele zaieszen w moich asterkach i wiem ktore najlepiej sie sprawuja. Pozatym mialem wpierwszej swojej astrze amorki koni (tez na cienkim trzpieniu) o skroconym skoku i kupilem je jako nowe i skonczyly sie po niecalych 10 0000 jazdy po polskich drogach. Owszem mozna sobie wlozyc b8 ale w polsce to chyba tylko na tor albo na autostrady...

: 14 maja 2008, 19:16
autor: Wariator
Czyli na polskie drogi najlepsze by były B6 (bede uparty ;) ) ze skróconym tłoczyskiem .

: 14 maja 2008, 19:32
autor: marcinpsk
A czy masz albo miales zamontowany ktores z tych zawieszen o ktorych mowimy?? Bo ja mam od 3 miesiecy b6 i zrobilem na nich juz okolo 15tys km i sa jak nowe. Wczesniej mialem K&W gwinty, jeszcze wczesniej zwykle koni (szybko sie skonczyly przez polskie drogi) a na samym poczatku seryjne opc (tez sie szybko amory z przodu sypnely pzez swietne drogi) i dlatego upieram sie przy b6 bo mam troche doswiadczenia z zawieszeniami do astr g.