Obnizenie Samochodu

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Damiano

Astro-maniak
Posty: 400
Rejestracja: 06 sty 2008, 20:08
Imię: Damian
Auto: Renault Megane
Silnik: 1.9 dCi 130 km
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Sławków
Kontakt:

#71

Nieprzeczytany post autor: Damiano »

Ja chce u siebie założyć przód -40 a tył zostawić bo obecnie mam przód wyżej niż tył.... kupiłem -60 ale na ślasku sie nei da jeździć.... i chciałem do tych sprężyn zostawić seryjne amorki gazowe - dodam ze mam diesela... czyli silnik cięszy co o tym myuślicie bo juz sam nie wiem jeden pisze ze do -40 jreszcze nie trzeba amorów drugi ze juz trzeba i wogole nie wiem o co kaman.... obecnie jezdzę na -60 i nic sie nie dzieje zakręty bomba siedzi twardo jak diabli tylko za nisko i charakterystyczne jest to ze na trasie na fałdach strasznie buja czy tak ma byc ????? chyba tak bo ja próbowałem rozbujac autko z kumplem ruszajac i podnosząc go za przednia belkę i ni chu hu !!!!

Damiano

Astro-maniak
Posty: 400
Rejestracja: 06 sty 2008, 20:08
Imię: Damian
Auto: Renault Megane
Silnik: 1.9 dCi 130 km
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Sławków
Kontakt:

#72

Nieprzeczytany post autor: Damiano »

a amory utwardzaja autko ? bo mam okazje kupic uzywki za 100zł nielejące

Wasyl

Astro-maniak
Posty: 959
Rejestracja: 15 cze 2008, 10:31
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

#73

Nieprzeczytany post autor: Wasyl »

Damiano, sportowe amory utwardzają auto, ale nie obniżają zarazem :P
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców..." - Colin Mcrae [*]

P3P!K

Użytkownik
Posty: 37
Rejestracja: 23 wrz 2007, 23:15
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Brzeszcze
Kontakt:

#74

Nieprzeczytany post autor: P3P!K »

[External Link Removed for Guests] co myślicie o tym na tył do Asi F HB '95 z sprężynkami obniżonymi ?? Jestem właśnie na kupnie nowych amorków bo stare miały ciote i sie wylały :/

moze cos polecicie w rozsadnej cenie ? z tej aukcji akurat mam mozliwy odbiur osobisty wiec koszty przesylki odpadaja :)
[External Link Removed for Guests]

wilk

Astro-maniak
Posty: 97
Rejestracja: 28 lut 2009, 16:32
Imię: Arkadiusz
Auto: Astra GTC
Silnik: z14xep
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

#75

Nieprzeczytany post autor: wilk »

i gleba zrobiona :D
-60 na przodzie
siedzi dosc ostro ale ponoc po ugnieceniu sprezynek jeszcze troszke pujdzie w glebe :D

i o to chodzi <LOL> ....
....

Awatar użytkownika
Tbg

Astro-maniak
Posty: 1146
Rejestracja: 08 paź 2008, 23:37
Auto: VC
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: TARNOBRZEG/W-WA

#76

Nieprzeczytany post autor: Tbg »

Jeszcze mam jedno pytanie odnośnie zawiechy. Przy wymianie sprężyn i amorów przy okazji wymienię bo się o to proszą łączniki stabilizatorów przegubowe i sworznie wahacza. I tutaj moje pytanie jak się za to najlepiej zabrać? Wiadomo, że muszę je rozwiercić i śruby kupić 8.8 wystarczą?

Jak się za to najlepiej zabrać aby nie stracić całego dnia? No i boję się też, że mi drążki kierownicze nie pójdą. Mógłbym prosić kilka rad.

Awatar użytkownika
Tbg

Astro-maniak
Posty: 1146
Rejestracja: 08 paź 2008, 23:37
Auto: VC
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: TARNOBRZEG/W-WA

#77

Nieprzeczytany post autor: Tbg »

slawek30304, bo się ustabilizowało i opadło (jak każde zawieszenie po jakimś czasie), załóż odboje albo chodź gumy na sprężyny (tylko tak żeby nie podnieść auta). A jak nie wiesz gdzie trze to zbierz 4 osoby, usadź kogoś za kierownicą, na tylnej kanapie 3 osoby i zobaczysz gdzie trze po kilku metrach :)

Wasyl

Astro-maniak
Posty: 959
Rejestracja: 15 cze 2008, 10:31
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

#78

Nieprzeczytany post autor: Wasyl »

Tbg pisze:gumy na sprężyny
Daj sobie z nimi spokój...
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców..." - Colin Mcrae [*]

ODPOWIEDZ