Obnizenie Samochodu
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 15 sty 2011, 14:12
- Imię: Mariusz
- Auto: Astra G
- Silnik: 1.7 CDTI
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Obnizenie Samochodu
[External Link Removed for Guests] co myślicie o zawieszeniu KW Variant 3 do Astry G HB?... boje się, że mi wszystkie plastiki po pół roku zaczną hałasować... padł mi tylny lewy amorek a od jakiegoś czasu myślę o zmniejszeniu prześwitu wiec jest okazja i pretekst żeby wymienić na coś innego
Pozdrawiam
Dezent
Dezent
- marek0986
- Posty: 5
- Rejestracja: 17 sty 2011, 21:22
- Imię: Marek
- Auto: Opel astra GT
- Silnik: 1,6 C16NZ
- Lokalizacja: Wronki
Ja mam na sprzedaż sprężyny przód-40 i tył -40 są firmy MTS-TECHNIK koloru czerwonego przednie używane ale tylne nowe ja ma teraz 60 i 40 i jestem zadowolony
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 04 mar 2011, 1:23
- Imię: Bartłomiej
- Auto: Opel Astra G
- Silnik: 2.0 DTI
- Lokalizacja: Mirzec/Starachowice
-
- Posty: 1090
- Rejestracja: 28 lut 2011, 17:42
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra H COSMO
- Silnik: 1,9 CDTI Z19DTJ
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Ujście/Piła
zastanawiam się coraz częściej nad wymianą zawieszenia w swojej aterce na gwintowane...jest tego sporo na allgero więc wybór jest trudny. możecie coś polecić lub wypowiedzieć się na temat tego co wrzuciłem. nie chodzi mi o jakiś super sprzęt typu koni lub inne drogie cudactwa.
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
czym się one różnią poza poziomem obniżenia
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
czym się one różnią poza poziomem obniżenia
od kołyski tak się kręci.....fanatycznie pierdolnięci
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tbg
- Posty: 1146
- Rejestracja: 08 paź 2008, 23:37
- Auto: VC
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: TARNOBRZEG/W-WA
Poziom obniżenia po wywaleniu helperów i tak pozostanie taki sam, różnią się firmą i pewnie jakąś tam jakością wykonania. Z tych propozycji, które podałeś tylko i wyłącznie FK. Chroń się przed wynalazkami na literę T, typu TA-TECHNIX, TECHNIKA, MTS-TECHNIK itp.
- klaper
- Posty: 4
- Rejestracja: 19 sie 2011, 10:14
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra f Kombi
- Silnik: 1,7d
Witam mam prosbe czy mogli byscie mi powiedziec czy sprerzyny mts do czegos sie nadaja i !!!!!czy pasuja od sedana i hathbacka do kombi!!!!!!???? mam astre f kombi i chcialbym ja posadzic na glebe...... prosze o pomoc
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 139
- Rejestracja: 26 paź 2008, 0:28
- Imię: Err
- Auto: Astra F Cabrio Bertone
- Silnik: X16SZR
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Biecz
do kombi nie pasują z tego wiem, niech mnie ktoś poprawi w/w, ja mam wynalazek ta-technik czy jakos tak, za 200 zł kupiłem komplet , chciałem twardo i mam, jak chcesz obnizyć z większym komfortem to kup sobie Eibachy ale musisz sie liczyc z większą ceną oczywiscie.
pzdr
pzdr
NIGDY NIE JEŻDŻĘ BEZ RADIA!!!
Moje cabrio -> [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje cabrio -> [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 172
- Rejestracja: 21 kwie 2011, 14:51
- Imię: Marcin
- Auto: Astra
- Silnik: 1600
- Lokalizacja: Żywiec
Witam, czy miał ktoś styczność z zawieszeniem (sportowe amory i sprężyny) firmy JAMEX? Da sie na tym jeździć po polskich drogach i czy w ogóle warto to zakładać?
I czy może orientuje się ktoś czy sprężyny, które jeździły w calibrze podejdą do efki hb?
I czy może orientuje się ktoś czy sprężyny, które jeździły w calibrze podejdą do efki hb?
-
- Posty: 139
- Rejestracja: 26 paź 2008, 0:28
- Imię: Err
- Auto: Astra F Cabrio Bertone
- Silnik: X16SZR
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Biecz
Jamexy nie przerabiałem ale podejrzewam że są takie same jak ta/mt technik czy hr-y. Mam u siebie techniksy i nie narzekam. jest twardo, estetycznie nisko, w zakrętach fajnie przy dobrych oponach. nie można tego porównywac oczywiscie do zestawów Eibach czy Bilstein, na nich usportowienie wygląda inaczej że tak powiem, autko będzie sie inaczej zachowywało jeżeli chodzi o granicę przyczepności. I tak jak mówię do codziennej jazdy ja robie autkiem trasy raz na tydzieńc 300 km, i po mieście codziennie i daje rade, ale podkreślam to trzeba lubiec. mój tata wsiadł i stwierdził że "jedzie sie jak taczkami". Dla mnie nie ma tragedii. Mam je od 2 miesięcy. Kumpel ma zglebione Volvo seryjnie i tam jest twardziej niż u umnie. Jak chcesz kompromis komfort - gleba to raczej nie Jamexy. Ja osobiście balem sie troche kupowac techniksy ale nie zawiodłem sie, jak na montaż w cabrio nie ma tragedii plus rozpórka przód.
pzdr
Frooo
pzdr
Frooo
NIGDY NIE JEŻDŻĘ BEZ RADIA!!!
Moje cabrio -> [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje cabrio -> [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 19 gru 2007, 9:21
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Czy ma ktoś może takie zawieszenie u siebie [External Link Removed for Guests] jak z komfortem, bardzo twardo jest??
// posiadasz zbyt mały staż na forum by zamieszczać linki bezpośrednie - koduj je.
//FalconTech
// posiadasz zbyt mały staż na forum by zamieszczać linki bezpośrednie - koduj je.
//FalconTech