Obnizenie Samochodu
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 257
- Rejestracja: 07 kwie 2007, 17:10
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: ndg/gdynia/elbląg
- Kontakt:
Niestety ... jeszcze nikt nie dysponuje na tyle pieniędzmi ażeby zaczynać od pneumatyki w astrze , każdy raczej stara się doprowadzić do oryginalnego stanu , a dopiero potem myśleć o przerobkach - bo jak wiemy do przeróbek wymagany jest niemalże idealny stan.. astryYaccoS pisze:zakładał ktoś pneumatykę do astry f ???
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
wiatam! nie wiem czy to odpowiedni temat do mojego pytania ale chodzi mi o zderzaki.chcialbym zalozyc jakies szersze ale nie chce obnizac auta na zawieszeniu (sprezyny itd) tylko obawiam sie ze jak zaloze jakis fajny zderzak to moge zapierdzielic w jakis kraweznik albo koleine..a wiadomo ze w asterce jak na okrecie moze podpowiecie jakie byloby najlepsze rozwiazanie.moze jakas dokladka?
-
- Posty: 432
- Rejestracja: 24 lip 2007, 18:46
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: POLANDIA
- Kontakt:
Witam!
Powiem Wam tylko chlopaki, ze jesli chodzi o zmiane zawieszenia to nigdy nie powinno sie zakladac serynjych amortyzatorow do krotszych sprezyn. Pierwszym powodem jest skok takiego amortyzatora, a drugim nieco wazniejsze sily tlumienia nierownosci :/ .
Wyobrazcie sobie tylko, ze jedziecie sobie predkoscia okolo 50-60 km/h, zaciagacie reczny i skrecacie kolami, a tam sprezyna wyskakuje ze swojego gniazda pod wplywem drgan kola i w tym momencie do wymiany jest i lozysko i podpora amortyzatora.
Pozdrawiam
Powiem Wam tylko chlopaki, ze jesli chodzi o zmiane zawieszenia to nigdy nie powinno sie zakladac serynjych amortyzatorow do krotszych sprezyn. Pierwszym powodem jest skok takiego amortyzatora, a drugim nieco wazniejsze sily tlumienia nierownosci :/ .
Wyobrazcie sobie tylko, ze jedziecie sobie predkoscia okolo 50-60 km/h, zaciagacie reczny i skrecacie kolami, a tam sprezyna wyskakuje ze swojego gniazda pod wplywem drgan kola i w tym momencie do wymiany jest i lozysko i podpora amortyzatora.
Pozdrawiam
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ciekawa teoria ale jak masz glebe -30 to na sto % nic nie powinno Ci sie takiego staćBarun pisze:Powiem Wam tylko chlopaki, ze jesli chodzi o zmiane zawieszenia to nigdy nie powinno sie zakladac serynjych amortyzatorow do krotszych sprezyn.
pozatym nawet wszyscy producenci ostrzegają że do 30mm możesz sobie jeździć na seryjnych amorach bo nie skracasz znacząco pracy amora , no może się on jedynie szybciej niszczyć ...
==========82%===========