Obnizenie Samochodu

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
michalek206

Astro-maniak
Posty: 628
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
Imię: Michał
Auto: astra,bmw
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#31

Nieprzeczytany post autor: michalek206 »

a co powiecie o tych sprężynach firmy gt cupline lub w tych samych cenach?? są to sprężynki godne polecenia?? aha ma ktoś linka do jakiś zawiasów do astry G ?? jak tak to cyknijcie proszę
==========82%===========

YaccoS

Astro-maniak
Posty: 257
Rejestracja: 07 kwie 2007, 17:10
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: ndg/gdynia/elbląg
Kontakt:

#32

Nieprzeczytany post autor: YaccoS »

zakładał ktoś pneumatykę do astry f ???

JunioR

Astro-maniak
Posty: 3510
Rejestracja: 21 gru 2006, 16:54
Lokalizacja: Lębork
Pomocny: 1 raz

#33

Nieprzeczytany post autor: JunioR »

YaccoS pisze:zakładał ktoś pneumatykę do astry f ???
Niestety ... jeszcze nikt nie dysponuje na tyle pieniędzmi ażeby zaczynać od pneumatyki w astrze ;), każdy raczej stara się doprowadzić do oryginalnego stanu :), a dopiero potem myśleć o przerobkach - bo jak wiemy :) do przeróbek wymagany jest niemalże idealny stan.. astry :)

Artur20

#34

Nieprzeczytany post autor: Artur20 »

Chciałbym obniżyć swoja astrę, szukam taniego i możliwie dobrego rozwiązania.
Posiadam Asrte G 1.7 TD
W Q-SERVICE powiedzieli że to koszt około 2000zł

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#35

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

a ile chcesz obniżyć? ogólnie 2 kafle to taka w miarę normalna kwota. wszystko zależy jakie ceny wybierzesz bo możesz zejść przy tym nawet do ok 1,5k

Gość

#36

Nieprzeczytany post autor: Gość »

wiatam! nie wiem czy to odpowiedni temat do mojego pytania ale chodzi mi o zderzaki.chcialbym zalozyc jakies szersze ale nie chce obnizac auta na zawieszeniu (sprezyny itd) tylko obawiam sie ze jak zaloze jakis fajny zderzak to moge zapierdzielic w jakis kraweznik albo koleine..a wiadomo ze w asterce jak na okrecie :P moze podpowiecie jakie byloby najlepsze rozwiazanie.moze jakas dokladka?

Gość

#37

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Ja mam obniżoną asterke na zawieszeniu koni- i powiem tylko tyle że przenie amortyzatory trzeba wymienić bo oryginalne są za długie i w bardzo szybkim czasie się zepsują. Z tyłu można zostawić oryginał. Ogolnie zawieszenie sprawuje się świetnie.

NAITOP

Astro-maniak
Posty: 432
Rejestracja: 24 lip 2007, 18:46
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: POLANDIA
Kontakt:

#38

Nieprzeczytany post autor: NAITOP »

Ja planuje obnizenie, ale musze zobaczyc ile cm bede mial jak postawie ją na kolach.
[External Link Removed for Guests]

Barun

#39

Nieprzeczytany post autor: Barun »

Witam!

Powiem Wam tylko chlopaki, ze jesli chodzi o zmiane zawieszenia to nigdy nie powinno sie zakladac serynjych amortyzatorow do krotszych sprezyn. Pierwszym powodem jest skok takiego amortyzatora, a drugim nieco wazniejsze sily tlumienia nierownosci :/ .
Wyobrazcie sobie tylko, ze jedziecie sobie predkoscia okolo 50-60 km/h, zaciagacie reczny :mrgreen: i skrecacie kolami, a tam sprezyna wyskakuje ze swojego gniazda pod wplywem drgan kola i w tym momencie do wymiany jest i lozysko i podpora amortyzatora.

Pozdrawiam ;)

michalek206

Astro-maniak
Posty: 628
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
Imię: Michał
Auto: astra,bmw
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#40

Nieprzeczytany post autor: michalek206 »

Barun pisze:Powiem Wam tylko chlopaki, ze jesli chodzi o zmiane zawieszenia to nigdy nie powinno sie zakladac serynjych amortyzatorow do krotszych sprezyn.
Ciekawa teoria :) ale jak masz glebe -30 to na sto % nic nie powinno Ci sie takiego stać ;)
pozatym nawet wszyscy producenci ostrzegają że do 30mm możesz sobie jeździć na seryjnych amorach bo nie skracasz znacząco pracy amora , no może się on jedynie szybciej niszczyć ...
==========82%===========

ODPOWIEDZ