Astra F 1,7 DTL podkrecanie i wytrzymalosc
Astra F 1,7 DTL podkrecanie i wytrzymalosc
Witam
Posiadam asterke F wersja CC,silnik opla 1,7 doladowany turbosprezarka garret T15.do kompletu jest oczywiscie intercooler,chlodnica oleju.mam zamontowany wskaznik doladowania,na turbinie standardowo bylo 0,4 bara ja podkrecilem do 0,7.Wiem ze na pompie mozna zwiekszyc dawke paliwa (pompa Bosch).No i kilka moich pytan:
Jakie cisnienie doladowania ten silnik przyjmie i ile maksymalnie turbo dmuchnie,no i ile mozna bezpiecznie podkrecic dawke zeby spalanie przy normalnej jezdzie za bardzo nie skoczylo i zeby mi tlokow nie potopilo.
Nie ukrywam ze pojecie co do disla mam i rade sobie dam tylko potrzebyje danych co by mi sie motor nie przekrecil.
pozdrawiam
Posiadam asterke F wersja CC,silnik opla 1,7 doladowany turbosprezarka garret T15.do kompletu jest oczywiscie intercooler,chlodnica oleju.mam zamontowany wskaznik doladowania,na turbinie standardowo bylo 0,4 bara ja podkrecilem do 0,7.Wiem ze na pompie mozna zwiekszyc dawke paliwa (pompa Bosch).No i kilka moich pytan:
Jakie cisnienie doladowania ten silnik przyjmie i ile maksymalnie turbo dmuchnie,no i ile mozna bezpiecznie podkrecic dawke zeby spalanie przy normalnej jezdzie za bardzo nie skoczylo i zeby mi tlokow nie potopilo.
Nie ukrywam ze pojecie co do disla mam i rade sobie dam tylko potrzebyje danych co by mi sie motor nie przekrecil.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2007, 22:45 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
nie patrząc na oznaczenia to ja mam inny motor. chodziło mi też o jakąś większą chłodnicę czy coś. koleś który próbował podnieść moc w takim silniku jak mój po ustawieniu 1.1 bara nie mógł opanować temperatury silnika bo się za mocna grzał - u Ciebie większa chłodnica to duży +
co do pompy to też się pewnie da podkręcić choć może być to trochę inaczej niż w isuzu
co do pompy to też się pewnie da podkręcić choć może być to trochę inaczej niż w isuzu
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 1399
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Marcin
- Auto: Vectra C
- Silnik: Z18XE
- Rocznik: 2004
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
ROBERT jedynym sposobem na zwiekszenie mocy turbiny jest chip tuning. Tez bardzo dobry temat wybrales bo zaczelem sie niedawno interesowac astra g 1.7 TDL ma ona 75 KM, ale po zdjeciu zabezpieczen na CPU, mozna zmniejszyc spalanie i jednoczesnie zwiekszyc moc do 106 KM !!! Zachecam do odwiedzenia stron typu: http:// [External Link Removed for Guests]
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2007, 1:29 przez Kostek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt: