Poprawiłem potworka :)
-
- Posty: 1063
- Rejestracja: 22 gru 2006, 6:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: gdansk / penarth uk
- Kontakt:
-
- Posty: 978
- Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra GSi
- Silnik: C20XE+
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 978
- Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra GSi
- Silnik: C20XE+
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 978
- Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra GSi
- Silnik: C20XE+
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Mamanek, kurna mać. Post mi się usunął- ten na który odpisałeś :/
Nie powinno to spowodowac jakiegos problemu //Mamanek
No to teraz tak. Grzesio blok już ma. Potrzebuje nówkę sztukę wał, tłoki i pierścienie. Ale czy blok bierze nówkę ze sklepu czy sprawną używkę? Bo trzeba będzie zrobić szlif bloku i dopasować wał i tłoki. Przy okazji głowicę dać do profesjonalnego warsztatu na diagnostykę.
Grzesio, a tak w ogóle co zamierzasz z tym silnikiem robić?To ma być seria, mocne N/A czy turbo? Bo może warto pomyśleć na kutymi tłokami i korbowodami. No, wiadomo to już kosztuje ale dzięki temu dalsze mody są bezpieczne. Bez obaw, że coś się urwie. Bo podejrzewam, że podniosłeś ciśnienie ale dół był w kiepskiej kondycji stąd ta cała historia.
Teraz jak już robić to z części z górnej półki, raz a konkretnie.
I będzie Ja37 vs Mamanek na zlocie majowym
Grzesio, mam coś dla Ciebie.
[External Link Removed for Guests]
I zobacz w czym ten silnik siedzi teraz.
Nie powinno to spowodowac jakiegos problemu //Mamanek
No to teraz tak. Grzesio blok już ma. Potrzebuje nówkę sztukę wał, tłoki i pierścienie. Ale czy blok bierze nówkę ze sklepu czy sprawną używkę? Bo trzeba będzie zrobić szlif bloku i dopasować wał i tłoki. Przy okazji głowicę dać do profesjonalnego warsztatu na diagnostykę.
Grzesio, a tak w ogóle co zamierzasz z tym silnikiem robić?To ma być seria, mocne N/A czy turbo? Bo może warto pomyśleć na kutymi tłokami i korbowodami. No, wiadomo to już kosztuje ale dzięki temu dalsze mody są bezpieczne. Bez obaw, że coś się urwie. Bo podejrzewam, że podniosłeś ciśnienie ale dół był w kiepskiej kondycji stąd ta cała historia.
Teraz jak już robić to z części z górnej półki, raz a konkretnie.
I będzie Ja37 vs Mamanek na zlocie majowym
Grzesio, mam coś dla Ciebie.
[External Link Removed for Guests]
I zobacz w czym ten silnik siedzi teraz.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Usunięty użytkownik 3235, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 978
- Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra GSi
- Silnik: C20XE+
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Nowego bloku sie nie dostanie, tylko uzywka, ale ja szadze, ze Grzesiek kupi dol juz kompletny, czyli z walem i tlokami, taki zestaw do za kilka setek mozna kupic.
Sam dol silnika C20XE jest mocny, zeby sie tlok ze sciankami zaczal kleic, to mocno trzeba go juz porobic, robienie bloku pod nowe tloki, szlifowania, honowania i rozne inne cuda, to mimo ze Grzechu robi sam tak jak ja, to jak sie bedzie chcial w to bawic to 4000zl pekna jak nic :/
Sam dol silnika C20XE jest mocny, zeby sie tlok ze sciankami zaczal kleic, to mocno trzeba go juz porobic, robienie bloku pod nowe tloki, szlifowania, honowania i rozne inne cuda, to mimo ze Grzechu robi sam tak jak ja, to jak sie bedzie chcial w to bawic to 4000zl pekna jak nic :/
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!
M&M Team
Zmień samochód!!!
M&M Team
-
- Posty: 6073
- Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 130 razy
Macie wszyscy racje.
Ja swoją rację mam taką.
Nie mam teraz warunków na mody, ani kasy.
A auto jest mi niezbędne.
To ma jeździć, a nie stać.
Modzić mogę sobie w urlop.
Więc kupuję sprawny dół, składam szybko z górą, bo zimno(na dworzu robię) i to ma mnie wozić do pracy.
Głowica jest ok, planować nie trzeba.
Mam przymiar, to sobie lookałem.
Teraz sprawa mocy.
Moc to koszta, na razie się wyczyściłem na silnik i na razie musze jeździć tym co mam.
Przynajmniej do urlopu nic nie zmienię, chyba, że na V6, jak mi ten znów padnie
Na razie modlę się, żebym miał czym do pracy jeździć, mam czas do 4 stycznia na złożenie silnika, a każdy opad deszczu czy śniegu mnie zatrzyma, bo nawet dachu nad autem nie mam jeszcze..........
Lipa bez garażu jest.....
Ja swoją rację mam taką.
Nie mam teraz warunków na mody, ani kasy.
A auto jest mi niezbędne.
To ma jeździć, a nie stać.
Modzić mogę sobie w urlop.
Więc kupuję sprawny dół, składam szybko z górą, bo zimno(na dworzu robię) i to ma mnie wozić do pracy.
Głowica jest ok, planować nie trzeba.
Mam przymiar, to sobie lookałem.
Teraz sprawa mocy.
Moc to koszta, na razie się wyczyściłem na silnik i na razie musze jeździć tym co mam.
Przynajmniej do urlopu nic nie zmienię, chyba, że na V6, jak mi ten znów padnie
Na razie modlę się, żebym miał czym do pracy jeździć, mam czas do 4 stycznia na złożenie silnika, a każdy opad deszczu czy śniegu mnie zatrzyma, bo nawet dachu nad autem nie mam jeszcze..........
Lipa bez garażu jest.....