modyfikacja?? panela srodkowego na srebrno
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 19 lis 2007, 20:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: siedlce
- Kontakt:
modyfikacja?? panela srodkowego na srebrno
postanowilem troche rozjasnic wnetrze i panel srodkowy zrobilem na siwo
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
jak wyszlo??mi sie naprawde podoba!!
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
jak wyszlo??mi sie naprawde podoba!!
-
- Posty: 896
- Rejestracja: 16 cze 2007, 12:25
- Imię: Maciej
- Silnik: 2.0
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
-
- Posty: 1521
- Rejestracja: 25 maja 2008, 13:55
- Imię: Adrian
- Auto: Astra GSi '94
- Silnik: c20xe
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 19 lis 2007, 20:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: siedlce
- Kontakt:
wszystko zrobilem przez jeden dzien.
latwa robota- trzeba wyciagnac panel(wszystko idzie bez problemu, instrucje znalazlem gdzies na forum,) zmatowac papierem wodnym, np 1000 na mokro oczywiscie, prysnac srebrna baza i skladamy.kosztow zadnych nie ponioslem:p ojciec lakiernik
jesli ktos zdecyduje sie na taki zabieg, zeby bylo jak najtaniej to proponuje wymontowac samemu panel i zawiesc do lakiernika. aha najgorzej jest z popielniczka. ja ją rozebralem ale pozniej skladalem ze 2 godziny.nie moglem trafic wszystkich zapadek, blaszej i sprezynek.
modyfikacja naprawde godna polecenia. calkiem inaczej deska wyglada
latwa robota- trzeba wyciagnac panel(wszystko idzie bez problemu, instrucje znalazlem gdzies na forum,) zmatowac papierem wodnym, np 1000 na mokro oczywiscie, prysnac srebrna baza i skladamy.kosztow zadnych nie ponioslem:p ojciec lakiernik
jesli ktos zdecyduje sie na taki zabieg, zeby bylo jak najtaniej to proponuje wymontowac samemu panel i zawiesc do lakiernika. aha najgorzej jest z popielniczka. ja ją rozebralem ale pozniej skladalem ze 2 godziny.nie moglem trafic wszystkich zapadek, blaszej i sprezynek.
modyfikacja naprawde godna polecenia. calkiem inaczej deska wyglada
Ostatnio zmieniony 05 cze 2008, 13:55 przez cinekvip, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 1521
- Rejestracja: 25 maja 2008, 13:55
- Imię: Adrian
- Auto: Astra GSi '94
- Silnik: c20xe
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 392
- Rejestracja: 30 sty 2007, 10:23
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Międzyrzec Podl.
- Kontakt:
Popielniczkę, to się wyciąga całą (dwie śruby), odpina zasilanie i już. Czas wyjęcia popielniczki to około minuty. Z założeniem podobnie.cinekvip pisze:aha najgorzej jest z popielniczka. ja ją rozebralem ale pozniej skladalem ze 2 godziny
"Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, trzymają język za zębami." /Oscar Wilde/
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 19 lis 2007, 20:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: siedlce
- Kontakt:
tak tylko co mi z samego wyjecia?? cala polakierujesz?ze srodkiem itp?? po co bawic sie w obklejanie z gory, z bokow itp. dlatego ja ją rozebralem, i wlasnie mi sie przypomiala ze nie moglem jej zlozyc bo nie moglem wyjac wkladu popielniczki. ale teraz juz bym zlozyl bez problemow.kszychu pisze:Popielniczkę, to się wyciąga całą (dwie śruby), odpina zasilanie i już. Czas wyjęcia popielniczki to około minuty. Z założeniem podobnie.cinekvip pisze:aha najgorzej jest z popielniczka. ja ją rozebralem ale pozniej skladalem ze 2 godziny
-
- Posty: 1810
- Rejestracja: 16 cze 2007, 17:38
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 19 lis 2007, 20:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: siedlce
- Kontakt: