tarcze i klocki
-
- Posty: 870
- Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
a jak zareklamujecie ATE zeby kupic??potrzebuje hamulcy dobrych bo lubie czasami je podgrzac.a te ktore mam teraz szybko sie grzeja-pedal robi sie miekki i piszcza.wiem ze to tez kwestia płynu i przewodow,ale chodzi mi o kloski i tarcze.i czy oplaca sie zmieniac tarcze z nie wentylowanych na wentylowane??
nie ważne przy czym stoisz tylko jak tym jeździsz
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 834
- Rejestracja: 05 maja 2008, 13:55
- Imię: Robert
- Auto: Astra F
- Silnik: 1.8 16V X18XE
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Jesli chcesz przejsc na wentylowane to niestety ale tez musisz zmienic zaciski bo nie zmieszcza sie tarcze. Co do firmy ATE to jak dla mnie to NR1dikser pisze:a jak zareklamujecie ATE zeby kupic??potrzebuje hamulcy dobrych bo lubie czasami je podgrzac.a te ktore mam teraz szybko sie grzeja-pedal robi sie miekki i piszcza.wiem ze to tez kwestia płynu i przewodow,ale chodzi mi o kloski i tarcze.i czy oplaca sie zmieniac tarcze z nie wentylowanych na wentylowane??
-
- Posty: 264
- Rejestracja: 11 cze 2007, 18:42
- Auto: Astra H, G
- Silnik: z19dth i z22se
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
-
- Posty: 257
- Rejestracja: 07 kwie 2007, 17:10
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: ndg/gdynia/elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 870
- Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
plyn i przewody.ale poco mi wyczynowe.chodzi mi o jakiejs lepszej jakosci klocki i szczeki ktore jak je zagrzeje do granic to nie beda piszczec i nie bede mial takiego poslizgu w hamowaniu.myslalem właśnie nad zestawem brembo+ferrodo
nie ważne przy czym stoisz tylko jak tym jeździsz
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Woda w plynie hamulcowym pewnie byla. Woda od temp zaczyna wrzec i zamienia sie w pare i wtedy tracimy sile na na tloczku i klocek ni edusi na tarcze tak mocno jak powinien. Plyn hamulcowy jest strasznie higroskopijny czyli wciaga wode z otoczenia. Moz etez przy wymianie zostal tez odpowietrzony uklad i tez poprawilo hamulce.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG