Astra G 1.6 ecotek tuning silnika ? help me
Astra G 1.6 ecotek tuning silnika ? help me
Witajcie koledzy potrzebuje jakies fachowe doradztwo nt silnika 1.6 , dokladnie zwiekszenie mocy na maxa , oczywiscie bez systemow podtlenku azotu narazie
podawajcie swoje spostrzezenia, proby, elementy oraz wlasne ingerencje.
Z gory dzieki pozdro thx .
podawajcie swoje spostrzezenia, proby, elementy oraz wlasne ingerencje.
Z gory dzieki pozdro thx .
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
hehe ten temat jest tak szeroki że chyba nikt Ci tu nie napisze co masz zrobić , na forum masz mnustwo takich tematów,ogólnie zmienić dolot,wylot i chip , napisz ile masz pieniążków na zmiany bo to bardzo drogi interes czasem lepiej zrobić swap niz dokładać do tego co masz ...
==========82%===========
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Andrzejuś strumienica może być ok ale trzeba to dobrze założyć - a i jak masz 2 sondy lambda to sobie ją odpuść bo będą błędy wyskakiwać (nie wiem jak to jest w tym silniczku z sondami ale niektóre astry mają 2)
chipa za bardzo nie ma się co obawiać, tylko jak już chipujesz to fajnie by było mieć już jakieś modyfikacje bo ogólnie chip powinno się dopiero robić na końcu żeby wszystko ze sobą zestroić
chipa za bardzo nie ma się co obawiać, tylko jak już chipujesz to fajnie by było mieć już jakieś modyfikacje bo ogólnie chip powinno się dopiero robić na końcu żeby wszystko ze sobą zestroić
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
już kiedyś zakładałem temacik , ale wreszcie to zrobiłem i wytestowałem...wyżuciłem środkowy tłumik i zamiast niego dałem strumienice .. efekt praktycznie nie odczuwalny , a po kilku przyjazdach silnik wskazał bład z drugiej sondy lambda...potem wyjołem strumienice , bo i tak nie była moja tylko na sprawdzenie ... i zamiast całego badziewa poprowadziłem rure a na końcu dedykowany remus ... efekt fajny auto łapie od niższych obrotów...teraz muszę zwiększyć mu dolot świeżego powietrza i po tym strojenie auta na hamowni...zastanów się na co się w tuningu nastawiasz...magnetyzery,strumienice i inne "kozackie,super sportowe" badziewia można sobie wstawić między książki...można też i wałki ..ale po swoim przykładzie gdzie auto i tak żreee olej nie radził bym;) ogólnie to z 1,6 czy tak jak ja 1,8 rakiety nie zrobisz .... dalej nie napisałeś ile masz kasy do przeznaczenia...
==========82%===========
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
jeszcze dopiszę że nie będzie żarło więcej oleju przez sportowe wałki tylko wiecie to jest taki łańcuszek sportowe wałki > częściej się tyra autko na wysokich obrotach > a jak wiadomo ecoteki na wysokich obrotach żrą olej
czyli sportowe wałki są jak najbardziej ok. nie muszą być mocno ostre to przynajmniej się furka na wolnych będzie ładniej zachowywała
czyli sportowe wałki są jak najbardziej ok. nie muszą być mocno ostre to przynajmniej się furka na wolnych będzie ładniej zachowywała
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
wiesz to jest dobry pomysł. jak chcesz to jeździsz sobie ekonomiecznie na seryjnym silniczku a jak stanie ktoś na światłach to odkręcasz butlę i go
tylko trzeba by było się zastanowić jakie to jest obciążenie dla seryjnego silniczka. Zdaje mi się że o nitro yattaman ma trochę większe pojęcie - nie zaszkodzi się go zapytać może coś podpowie albo doradzi, no i mieszka niedaleko nas
tylko trzeba by było się zastanowić jakie to jest obciążenie dla seryjnego silniczka. Zdaje mi się że o nitro yattaman ma trochę większe pojęcie - nie zaszkodzi się go zapytać może coś podpowie albo doradzi, no i mieszka niedaleko nas