Lepsze od świnki??

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
ja37

V.I.P.
Posty: 6033
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

Lepsze od świnki??

#1

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

[External Link Removed for Guests]

Kto się na tym zna, niech pisze.

Taktownie

Astro-maniak
Posty: 367
Rejestracja: 27 cze 2007, 16:02
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: Taktownie »

każde KM kosztuje 100 zł.

"Urządzenie Digital ECU Tuner II służy do modyfikacji sygnałów idących z czujników do ECU. Dzięki temu możliwa jest modyfikacja takich parametrów silnika jak:

*
dawka paliwa
*
kąt zapłonu
*
sterowanie ciś. doładowania lub dodatkowymi wtryskiwaczami"

te trzecie odpada, więc zostaje dawkowanie i kąt zapłonu. Ile możesz wykrzesać?

jak sobie odpowiesz to wiesz ile Cie bedzie kosztować jeden KM, jeżeli mniej jak 100 zł no to warto kupić.

Dobrze by było zadzwonić do sprzedającego i zapytać się jaki zakres błędu ma ta hamownia, i czy w razie dużych rozbiezności między pomiarem na profesjonalnym sprzęcie a tym urządzeniem jest możliwość reklamacji.

[ Dodano: 2008-06-21, 22:45 ]
tylko ciekawe jak dziala taka hamownia.. 2000RPM na 4-tym biegu, gaz w podłoge i do odcięcia? :lol: :lol: :lol:

Taktownie

Astro-maniak
Posty: 367
Rejestracja: 27 cze 2007, 16:02
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: Taktownie »

no wychodzi na to że tak, bo skoro mozesz sterowac dawka paliwa i cisnieniem doładowania no to mozesz sobie pokombinowac. Tylko jest jedno ale. Jak nie masz zielonego pojecia o tym to lepiej moze zostawic to komuś innemu, bo można sobie zaszkodzić ;)

ja37

V.I.P.
Posty: 6033
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#4

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Właśnie, bez hamowni ani rusz.
Trzeba mieć pojęcie, co sie robi.
Już pytałem tam, gdzie byłem na chipie, opinia była taka, że to mi nic nie poprawi, bo zmiany w mapach mam już porobione jak trzeba.
To może być dobre do silników które cięzko się chipują, jakieś c18nz, c25xe i pewnie kilka innych.

Tucio

Astro-maniak
Posty: 184
Rejestracja: 24 wrz 2007, 19:38
Imię: Krzysztof
Auto: GsiT
Silnik: 20LET by Emu Black
Rocznik: 1994
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: Tucio »

powiem wam ze to dziala , na samym zaplonie mozna wiele zdzialac :) ( ok max 10 koni ) pozniej dawka paliwa, aaa i najlepsze aby miec kompa z przesunieta odcinka , bo wtedy jest wieksze pole do popisu ;p . Dzisiaj sie bawilem no i jak sie doleje góre ( tam od 5000 dajesz +4 , i jak sa 3000 dajesz +3 ) no i zaplon troszke cofnac to czuc ze powyzej 5000 chce mu sie zyc :P . Aaaa modyfikacje w silniku , lex ssacy (C20XE), reg kólka rozrzadu.

a co do tej hamowni drogowej hmm ona daje pomiar aby zaczac sie czyms sugerowac , mniej wiecej zczytuje parametry silnika ( z LOG-a ) po czym wyswietla wykres graficzny .

pers

Astro-maniak
Posty: 189
Rejestracja: 04 lut 2008, 23:29
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: pers »

Tucio pisze:na samym zaplonie mozna wiele zdzialac :) ( ok max 10 koni )
wolne żarty, na zapłonie to można sobie zminimalizować dziure na niskiach obrotach

ODPOWIEDZ