zmiana tarcz na większe...
- H4ns
- Posty: 8
- Rejestracja: 06 lip 2008, 23:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Nie mowimy o AF tylkoo AG no i nie o zmianie z niewentylowanych na wentylowane tylko na wieksze.H4ns pisze:jak ja w mojej f-ce zmieniałem na wentyle to wystarczyło zmienić kopyto, tarcze, i felgi na14 wszystko pasuje wkońcu opel to opel
Trzeba bedzie zmienic zaciski i tarcze reszta pasuje bo kolega ma silnik 1.8 a tam sa na 5 śrub i od OPC bedzie pasowac.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 493
- Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
- Kontakt:
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
mam 5 także tu lajt , czyli jak rozumiem muszę kupić zaciski od opc, a co z jażmem i zwrotnicą ?? mogą zostac te które mam ?? czy też muszę dokupić od opc ?? Powiem wam że szukam już od kilku dni i nic a nic nie mogę znaleźć .. tzn tarcze i klocki to lajcik, jakieś ATE i brembo się znalazło eleganckie , tylko martwię się całą resztą wrr ;/
==========82%===========
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Wlasnie tyle juz mi razy wciskano ten kit a nawet w motoryzacujnym Ci powiedza jakie ma 1.8 jak spytasz, ze chcesz kupic tarcze. Niby tez podobnie jest z tymi tarczami w silnikach 2.0 diesel ale jakos sie nie spotkalem z tym.marcinpsk pisze:Nie napisal ze ma na 5 srub kola. Pozatym widzialem astry z silnikiem 1,8 z kolami na 4 sruby produkowane w Polsce.
Wracajac do sprawy michalka to najwiekszy problem to zaciski bo ciezko bedzie dostac cos z uzywki a nowe to majatek takjak i i tarcze. Im wieksze tarcze tym cena robi sie malo przystepna.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 493
- Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
- Kontakt:
Jarzma tez musisz wymienic na takie od opc. Były nawet calkiem niedawno na allegro. Co do zwrotnic to nie jestem w stanie powiedziec. Bedziesz zakladal tarcze 308 mm nacinane lub nawiercane czy gladkie? Bo ja bede kupowal do siebie nacinane i nawiercane Turbo Groove (jedne z najlepszych tarcz) to mozna wziac odrazu 4 sztuki.
[ Dodano: 2008-07-08, 08:26 ]
tyle ze ja widzialem i widuje prawie codziennie astre z tarczami na 4 sruby i silnikiem 1,8 bo gosciu ode mnie z pracy taka jezdzi i jest pierwszym wlascicielem, wiec nie bylo nic kombinowane. A auto ma z fabryki w gliwicach.
[ Dodano: 2008-07-08, 08:26 ]
tyle ze ja widzialem i widuje prawie codziennie astre z tarczami na 4 sruby i silnikiem 1,8 bo gosciu ode mnie z pracy taka jezdzi i jest pierwszym wlascicielem, wiec nie bylo nic kombinowane. A auto ma z fabryki w gliwicach.
MOJA ASTRA:
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
ja chciałbym ATE nacinane, bez dziur , bo od znajomych się dowiedziałem że bardzo się zmniejsza żywotność klocków przy tych o których mówisz, a nie jest dużo lepsza , za to dużo droższa , te o których ja mówię wytrzymują spokojnie 750 C, do tego kolocki,albo greenstaff albo ferodo ds2000-2500,ja chciałbym to kupować jakoś we wrześniu
Nie pamiętasz może w jakiej mniej więcej cenie były te jarzma ??
Wesoł , u was tam czasem na AQ nie ma ktoś jakiejś rozbitej bertonki ??:)
Nie pamiętasz może w jakiej mniej więcej cenie były te jarzma ??
Wesoł , u was tam czasem na AQ nie ma ktoś jakiejś rozbitej bertonki ??:)
==========82%===========
-
- Posty: 493
- Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
- Kontakt:
ATE nie robi tarcz mm nacinanych!!! Wiem bo sie sporo dopytywalem bo chcialem ATE na przod nacinane. Brembo tak samo nie robi. Zimermann robi tylko nawiercane w tym rozmiarze.
Na allegro jest coupe turbo na czesci na sprzedaz. Gosciu od tej aukcji sprzedaje wiec zapytaj o zaciski, jarzma itp:
[External Link Removed for Guests]
Na allegro jest coupe turbo na czesci na sprzedaz. Gosciu od tej aukcji sprzedaje wiec zapytaj o zaciski, jarzma itp:
[External Link Removed for Guests]
MOJA ASTRA:
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Jesli moge cos powiedziec na temat hamulcow ( w końcu pisalem prace inż. na ten temat) to odrazu powiadam wam ze na nacinanych, nawiercanych tarczach hamowanie jest duz salabsze to raz a klocki sa scinane tez dosc szybko. Moja rada " nie warto" jedynie fajnie wygladaja i nic poza tym. Kupcie ATE standard w rozmiarze 308 bo tylko takie wystepuja albo mniejsze (280mm) ATE POWER DISC i do tego POWER PADsy tez ATE i bedzie gites. Jesli wam nie pasuja z jakiegos powodu kolcki ate to green staff albo black staff bo redy czy jeszcze twardsze sa juz masakryczne i zajezdza tarcze. Turbo Groove tez moge smialo polecic ale wszystko tez zalezy od portfela.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
ja nie pisałem żadnej inżynierki i z doświadczenia ci powiem że na suchym to się zgodzę że hamowanie jest delikatnie (praktycznie nie odczuwalne) słabsze ale gdy tarcze zamokną bądź będą chlapnięte błotkiem to różnica jest kolosalna na nacinanych .
Masz hamulec pod nogą cały czas bez zbędnego wstępnego oczyszczania przed hamowaniem .
Jeśli chodzi o klocki to jak się ktoś zdecydował na takie tarcze to musi się pogodzić z większymi kosztami, w końcu tuning to skarbonka bez dna
Doświadczenie głównie ze sportu motocyklowego
Masz hamulec pod nogą cały czas bez zbędnego wstępnego oczyszczania przed hamowaniem .
Jeśli chodzi o klocki to jak się ktoś zdecydował na takie tarcze to musi się pogodzić z większymi kosztami, w końcu tuning to skarbonka bez dna
Doświadczenie głównie ze sportu motocyklowego