Pogadaj z [External Link Removed for Guests] ..
Gosc jest naprawde rzeczowy i przedewszytkim, zna sie na tym co robi, a nie robi bo umie..
Z wielu żródeł płyną same pochlebne opinie na temat jego pracy...
Polecam szwedzką firmę BSR, może cea troche wyższa ale otrzymujesz kompletne urządzenie do wgrania nowego softu i w każdej chwili możesz powrócic do fabrycznych ustawień. Nie są to domorosłe samoróbki jak to jest u polskich tunerów, wszystko oparte jest na testach w wielu autach.
Nie wiem czy w Astrze H nie da sie chipa zaprogramowac pod przycisk SPORT:D
wtedy raz masz 150/350 a na sporcie 180/450
JA jednak wyznaje szkołe ze każdy musi zarobić, trzeba sie na tym znać oczywiscie jeszcze dochodzi hamowania no i gwarancja!
Zajrzyj do mojego postu: [External Link Removed for Guests]
Ja robiłem w V-Techu w Gdyni, jestem zadowolony. Pod postem masz ikonę ze spalaniem - jak wejdziesz w szczegóły - widać, że ie ma wzrostu, wiec to pozytyw, a jeżdzę dynamiczniej niż przed chipem (koszt 1400 brutto)
the_majkel, a myślałeś o zrobieniu dwóch map? Z tego co kojarzę to masz przycisk Sport na desce chyba, wtedy miałbyś tak, że jedna mapa byłaby seryjna, a druga zmodyfikowana i uaktywniałaby się z chwilą włączenia przycisku Sport.
Rogalotti powinien takie coś umieć zrobić, o ile da się to zrobić na seryjnym ECU