zawieszenie gwintowane astra F 1,8 combi

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Awatar użytkownika
IVIarek

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 22 lip 2008, 9:03
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Norway
Kontakt:

zawieszenie gwintowane astra F 1,8 combi

#1

Nieprzeczytany post autor: IVIarek »

Witam wszstkich uzytkownikow tego forum jestem tu nowy zarejestrewalem sie na tym forum poniewaz kupilem mojej zonie astre F combi 1,8 (zamienilem za forda ka bo chciala wieksze :P ) no i tak troche jezdze tym autkiem uzywam do pracy przdaje sie bo ma spory bagaznik ale jazda tym to tragedia ten zawias jest fatalny tak wiec pomyslalem o gwintowanym zawieszeniu dostane gdzies cos takiego do combi rocznik 1995? no i o ile ktos cos takiego widzial to czy dupsko astry nadal jest takie miekkie?? no chyba ze jakies sportowe sprezyny i amortyzatory cos dadza bo jazda tym to tragedia buja jak na ludce sam mam gwintowane zawieszenie w moim samochodzie i jestem bardzo zadowolony tak wiec mysle ze to bedzie dobre rozwiazanie co bedzie lepsze? no i ewentualnie gdzie dokupie to do tego modelu i czy carawan to jst tez astra F z rocznika 1995 czy tylko jakies nowsze sie tak nazywaja ? z gory dziekuje za odpowiedz Pozdrawiam Marek.

iwan87

Astro-maniak
Posty: 259
Rejestracja: 04 lut 2008, 19:12
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: iwan87 »

1)zawieszenie pasuje tylko od kombi..nie daj sie omamić, że np. od htb też podejdzie...

2) co do tego gdzie kupić to....nie mam zielonego pojęcia :( Jest to abstrakcyjnie trudne do zdobycia, nawet u niemieckich sąsiadów :/
Black Lady from Cracow

[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
IVIarek

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 22 lip 2008, 9:03
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Norway
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: IVIarek »

iwan87 pisze:1)zawieszenie pasuje tylko od kombi..nie daj sie omamić, że np. od htb też podejdzie...

2) co do tego gdzie kupić to....nie mam zielonego pojęcia :( Jest to abstrakcyjnie trudne do zdobycia, nawet u niemieckich sąsiadów :/
Kurde to az takie problemy z tym sa ``???? :( no to kaplica troche

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

w polsce to może na zamówienie jakiś sklep tuningowy ściągnie. Tylko trzeba się liczyć że gwint będzie do astry f bardzo drogi :/ Niestety jak na razie tylko renomowane firmy się tm zajmują :/

już lepiej wsadzić autko na stałe na glebę :D jakieś 60/40 albo 40/20 :D Zawsze będzie sztywniej, gwint i tak przecież nie będziesz co chwila przestawiał na różne wysokości bo to i tak się wiąże z ustawieniem zbieżności za każdym razem :D

astra g już jest sztywniejsza niż f :D

Gość

#5

Nieprzeczytany post autor: Gość »

A ja szczerze powiem że ktoś Ci wstawil amortyzatory olejowe i auto sie buja... sam tak miałem w moich puziach... Wystarczyło mu sypnąć pneumatyczne... masakryczna różnica :)
A moja astra 1,7d też w kombi jest sztywna jak nie wiem :P kiedyś nawet zmiękczać chciałem :P

Usunięty użytkownik 3235

#6

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

No ale NIVO też do tanich nie należy i jest trudne do zdobycia.

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

podnoszony tył zrobić to nie problem w astrze ;) zamiast sprężyn wkładasz 2 poduszki od kabiny np z mana, do tego podłączasz 2 przewody i montujesz sobie gdzieś w bagażniku zaworek do pompowania :D potem tylko bierzesz pompkę i pompujesz odpowiednie ciśnienie :D

dzieki takiemu rozwiązaniu niezależnie ile byś załadował to nie będziesz szurał po ziemi jak w wypadku sprężyn, masz płynną regulację wysokości

zastępując spręzyny poduszką nic złego nie ma prawa się stać

jedyna wada jest taka że działa to odwrotnie niż sprężyny :D tzn im więcej wpompujesz powietrza i podniesiesz autko tym bardziej tył zrobi się twardy natomiast im mniej powietrza tym tył bardziej miękki :/

Awatar użytkownika
IVIarek

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 22 lip 2008, 9:03
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Norway
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: IVIarek »

JOszi pisze:w polsce to może na zamówienie jakiś sklep tuningowy ściągnie. Tylko trzeba się liczyć że gwint będzie do astry f bardzo drogi :/ Niestety jak na razie tylko renomowane firmy się tm zajmują :/

już lepiej wsadzić autko na stałe na glebę :D jakieś 60/40 albo 40/20 :D Zawsze będzie sztywniej, gwint i tak przecież nie będziesz co chwila przestawiał na różne wysokości bo to i tak się wiąże z ustawieniem zbieżności za każdym razem :D

astra g już jest sztywniejsza niż f :D
ok wiec powiadasz ze lepiej jakies sprezynki same zapodac moze ktos mi polecic jakis dobry sklep gdzie bede mial jakis wybor co do tych sprezyn a no i to 60/40 ma ktos moze w kombi lub moze widzial ktos cos jak to wyglada itp???

PIeTrO

Astro-maniak
Posty: 275
Rejestracja: 02 mar 2008, 17:42
Imię: Piotrek
Auto: Passat B5 FL
Silnik: Klekot
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Sanok

#9

Nieprzeczytany post autor: PIeTrO »

Kolego ja mam nivo w caravanie F C20XE i czerwone sprezyny jakie one sa to nie wiem bo juz kupiłem auto z takimi sprezynami ale swietnie sie trzyma drogi latam po zakretach z ogromna predkoscia i nic nie buja:)

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

PIeTrO bo ty masz nivo a ja tu mówię o pneumatycznym samoróbce ;)

niwo polega na seryjnych spręzynach i pompowanych amortyzatorach, a mi chodzi o samoróbkę czyli poduszki zamiast sprężyn i seryjne amorki - tak więc na odwrót ;)

jak będe miał czas to pokombinue z tym bo poduszki mam tylko trochę chęci ;)

ODPOWIEDZ