zawieszenie gwintowane astra F 1,8 combi
- IVIarek
- Posty: 4
- Rejestracja: 22 lip 2008, 9:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Norway
- Kontakt:
zawieszenie gwintowane astra F 1,8 combi
Witam wszstkich uzytkownikow tego forum jestem tu nowy zarejestrewalem sie na tym forum poniewaz kupilem mojej zonie astre F combi 1,8 (zamienilem za forda ka bo chciala wieksze ) no i tak troche jezdze tym autkiem uzywam do pracy przdaje sie bo ma spory bagaznik ale jazda tym to tragedia ten zawias jest fatalny tak wiec pomyslalem o gwintowanym zawieszeniu dostane gdzies cos takiego do combi rocznik 1995? no i o ile ktos cos takiego widzial to czy dupsko astry nadal jest takie miekkie?? no chyba ze jakies sportowe sprezyny i amortyzatory cos dadza bo jazda tym to tragedia buja jak na ludce sam mam gwintowane zawieszenie w moim samochodzie i jestem bardzo zadowolony tak wiec mysle ze to bedzie dobre rozwiazanie co bedzie lepsze? no i ewentualnie gdzie dokupie to do tego modelu i czy carawan to jst tez astra F z rocznika 1995 czy tylko jakies nowsze sie tak nazywaja ? z gory dziekuje za odpowiedz Pozdrawiam Marek.
-
- Posty: 259
- Rejestracja: 04 lut 2008, 19:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- IVIarek
- Posty: 4
- Rejestracja: 22 lip 2008, 9:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Norway
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
w polsce to może na zamówienie jakiś sklep tuningowy ściągnie. Tylko trzeba się liczyć że gwint będzie do astry f bardzo drogi :/ Niestety jak na razie tylko renomowane firmy się tm zajmują :/
już lepiej wsadzić autko na stałe na glebę jakieś 60/40 albo 40/20 Zawsze będzie sztywniej, gwint i tak przecież nie będziesz co chwila przestawiał na różne wysokości bo to i tak się wiąże z ustawieniem zbieżności za każdym razem
astra g już jest sztywniejsza niż f
już lepiej wsadzić autko na stałe na glebę jakieś 60/40 albo 40/20 Zawsze będzie sztywniej, gwint i tak przecież nie będziesz co chwila przestawiał na różne wysokości bo to i tak się wiąże z ustawieniem zbieżności za każdym razem
astra g już jest sztywniejsza niż f
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
podnoszony tył zrobić to nie problem w astrze zamiast sprężyn wkładasz 2 poduszki od kabiny np z mana, do tego podłączasz 2 przewody i montujesz sobie gdzieś w bagażniku zaworek do pompowania potem tylko bierzesz pompkę i pompujesz odpowiednie ciśnienie
dzieki takiemu rozwiązaniu niezależnie ile byś załadował to nie będziesz szurał po ziemi jak w wypadku sprężyn, masz płynną regulację wysokości
zastępując spręzyny poduszką nic złego nie ma prawa się stać
jedyna wada jest taka że działa to odwrotnie niż sprężyny tzn im więcej wpompujesz powietrza i podniesiesz autko tym bardziej tył zrobi się twardy natomiast im mniej powietrza tym tył bardziej miękki :/
dzieki takiemu rozwiązaniu niezależnie ile byś załadował to nie będziesz szurał po ziemi jak w wypadku sprężyn, masz płynną regulację wysokości
zastępując spręzyny poduszką nic złego nie ma prawa się stać
jedyna wada jest taka że działa to odwrotnie niż sprężyny tzn im więcej wpompujesz powietrza i podniesiesz autko tym bardziej tył zrobi się twardy natomiast im mniej powietrza tym tył bardziej miękki :/
- IVIarek
- Posty: 4
- Rejestracja: 22 lip 2008, 9:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Norway
- Kontakt:
ok wiec powiadasz ze lepiej jakies sprezynki same zapodac moze ktos mi polecic jakis dobry sklep gdzie bede mial jakis wybor co do tych sprezyn a no i to 60/40 ma ktos moze w kombi lub moze widzial ktos cos jak to wyglada itp???JOszi pisze:w polsce to może na zamówienie jakiś sklep tuningowy ściągnie. Tylko trzeba się liczyć że gwint będzie do astry f bardzo drogi :/ Niestety jak na razie tylko renomowane firmy się tm zajmują :/
już lepiej wsadzić autko na stałe na glebę jakieś 60/40 albo 40/20 Zawsze będzie sztywniej, gwint i tak przecież nie będziesz co chwila przestawiał na różne wysokości bo to i tak się wiąże z ustawieniem zbieżności za każdym razem
astra g już jest sztywniejsza niż f
-
- Posty: 275
- Rejestracja: 02 mar 2008, 17:42
- Imię: Piotrek
- Auto: Passat B5 FL
- Silnik: Klekot
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt: