Swapowanie Dieselków :) Prosze o rade :)
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
A wiedziales ze silnikow 1.9 TDI jest 22 rodzaje nie liczac tych na pompowtryskach no i innych pojemnosci. No i nie jest to az tak wazne bo wazne jest to zeby sie zmiescil,tak czy siak bedziesz musial robic przeglacd zeby do puscic cie do ruchu z innym silnikiem. noi TDI z golfa 3 to kapec stary ktory ciezko jeszcze odpala w stosunku do TDI z golfa4 bo ma bezposredni wtrysk. W golfie 3 byly montowane silnika 1Z (ahu) i AFN) pierwszy jest z roku 1991 z audi B4.
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
To ze rodzajów jest sporo to widać, co pięć minut inne moce mają, ale nie licze tego...wesoł pisze:A wiedziales ze silnikow 1.9 TDI jest 22 rodzaje nie liczac tych na pompowtryskach
No i dokładnie te same były w toledowesoł pisze:1Z (ahu) i AFN
No niestety, ale silniki które są w F-kach odpalają podobnie. Ale w sumie TDI z golfa IV poza ceną to wiele tródniejszy chyba nie będzie we włożeniu ?wesoł pisze:noi TDI z golfa 3 to kapec stary ktory ciezko jeszcze odpala
No i silnik mocniejszy, można by pomyśleć przy okazji o zmianie hamulcy z tyłu na tarcze, a z przodu na większe tarcze. W końcu zatrzymywać sie też trzeba.wesoł pisze:bedziesz musial robic przeglacd zeby do puscic cie do ruchu z innym silnikiem
a propo seata to te z początku tal 90-tych:
toledo = jetta
ibiza = polo
cordoba = polo clasic ( w sedanie ono było i chyba sie clasic nazywało )
cordoba kombi = polo kombi
inca = cady
alchambra = scharan ( ostatnio moglem je porównać life, tylko sie znaczkiem różniły )
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Tak byly w toledo ale te silniki akuratnie byly montowane w golfie 4 bo to jakjuz wspominalem stare kapcie bez bezposredniego wtrysku. A tak n a amrginesie to mam tez wlasnie polo 6N a kuzyn mial sharana a teraz ma alhambre i fakt to s a te same auta tak jak ford galaxy ( tyle ze tam juz nie pasuja blachy a ale silniki maja tez TDI)
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
wesoł, wiadomo VW do "przystawek" dawało starsze technologie, w końcu ratowali przystawki, teraz sie pozmieniało troche, al;e ciagle sytuacja podobna.
Ale powracając do meritum. jeżeli by silnik jakoś wszedł, to do razu dobrze było by skrzynie wymienić co zwiększa koszt.
Pozostaje elektronika... bo tam jest pełno kompów... czy jak by brać nowszego tdi, to czy nie było by problemu z sterowaniem gazem ( bo pedał gazu już na linke nie jest, jak sie nie myle ) i hamulce. zmiana pompy z serwem.
Ale powracając do meritum. jeżeli by silnik jakoś wszedł, to do razu dobrze było by skrzynie wymienić co zwiększa koszt.
Pozostaje elektronika... bo tam jest pełno kompów... czy jak by brać nowszego tdi, to czy nie było by problemu z sterowaniem gazem ( bo pedał gazu już na linke nie jest, jak sie nie myle ) i hamulce. zmiana pompy z serwem.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Oczewiscie silnik musi byc z osprzetem- skrzynia , wiazki , komp nie inaczej a takze pedal gazu. Hamulce mogly by zostac ale beda troszk eslabe i sie beda przegrzewac- w koncu chcesz montowac mocniejszy i dynamiczny silnik nie po to zeby jezdzic jak emeryt.Cobrettii pisze:Ale powracając do meritum. jeżeli by silnik jakoś wszedł, to do razu dobrze było by skrzynie wymienić co zwiększa koszt.
Pozostaje elektronika... bo tam jest pełno kompów... czy jak by brać nowszego tdi, to czy nie było by problemu z sterowaniem gazem ( bo pedał gazu już na linke nie jest, jak sie nie myle ) i hamulce. zmiana pompy z serwem.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
No niby tak w sumie jeżeli mam zacząć tuning czegokolwiek to bym zaczął od zawieszenia i hamulców... Jeżeli chodzi o wydech jakiego kolwiek silnika to mój tata jest spawaczem już w puzi miałem wydech z nierdzewki
[ Dodano: 2008-08-04, 23:51 ]
Najbardziej sie boje akcji ze skrzynią biegów i półosiami... a potem do tego dochodza piasty i inne badziewia ktore mi np w puzi nie pasowały przy swapie a niby skrzynie były te same...
[ Dodano: 2008-08-04, 23:51 ]
Najbardziej sie boje akcji ze skrzynią biegów i półosiami... a potem do tego dochodza piasty i inne badziewia ktore mi np w puzi nie pasowały przy swapie a niby skrzynie były te same...
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
Niestety ale to jest bardziej niż pewne ze będą problemy Myśle że koszt 5k pln z silnikiem z golfa IV to minimalna cena za taką przyjemność.v@chu pisze:Najbardziej sie boje akcji ze skrzynią biegów i półosiami... a potem do tego dochodza piasty i inne badziewia ktore mi np w puzi nie pasowały przy swapie a niby skrzynie były te same...
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
v@chu, jeżeli coś kombinowac to naj mniej problemu było by z 1.7 dtl i z którymś 2.0 z astry G póki nie były jeszcze zbyt rozbudowane te silniki. ale w tymn wypadku kupujesz 1.7 TD ( isuzu ) i masz prawie 90 koni ( katalogowe ).
skrzynia 6 byla by ciekawa sam bym może i nad taką pomyślał. na pewno mogła by zmniejszyć spalanie.
skrzynia 6 byla by ciekawa sam bym może i nad taką pomyślał. na pewno mogła by zmniejszyć spalanie.
[External Link Removed for Guests]