Swapowanie Dieselków :) Prosze o rade :)
Swapowanie Dieselków :) Prosze o rade :)
Witam
Jestem nowy i błagam o wyrozumiałość... może mało szukałem ale nie znalazłem w każdym razie
Mam astre F 1,7D... ale nie o nią sie rozchodzi
Jak wróce z anglii i sprzedam Puzie to chce kupi astre F ale tym razem 1,7TD (oplowskim a nie znam oznaczeń jak narazie) z klimą itp musze narazie przekulać na 1,7 może z roczek bo środków nie mam dużych... lecz w przyszłym roku znowu wybywam do anglii więc chciałbym urządzić sobie swapik
Moje pytanie takie w astrze G widziałem taki sam silnik... wiec silniki z Astry G powinny pasować i pytanie czy do Astry F pasuje silnik 2,0 lub 2,2 diesel (oczywiście turbo) z astry g?? Czy wszystkie zaczepy silinika, łapy itp by pasowaly?? Jaka skrzynia by pasowała do tego?? Czy jest jakaś 6-biegów?? Czy obeszło by sie bez wymiany półosi?? A jeśli wymiana to na jakie z jakiego modelu itp Czy bardzo sie wiązka różni?? Bo z tego co słyszałem (może to zwykla przechwalka kolegi albo coś) to że silniki w oplach sa na tyle podobne że nie trzeba szczególnie ingerować w wiązke... Ale podejrzewam że kit... więc w jaką sie zaopatrzyc?? Czy te 2,0 i 2,2 są żeliwne i ciężkie i czy trzeba by było zawias zmienić?? Czy przydały by sie też zatem większe hamulce?? Jeżeli zawias to czy do Astry F caravan dostane gwint?? A jak nie to co polecacie innego żeby nie było za nieskie ale sztywniejsze??
Temat będzie dlugi i burzliwy ale z góry dziękuje za pomoc
A dlaczego diesel?? Mam 18 lat i na codzień mało kasy... A po powrocie z anglii mam zwykle sporo kasy na jednorazowe wydatki
Jestem nowy i błagam o wyrozumiałość... może mało szukałem ale nie znalazłem w każdym razie
Mam astre F 1,7D... ale nie o nią sie rozchodzi
Jak wróce z anglii i sprzedam Puzie to chce kupi astre F ale tym razem 1,7TD (oplowskim a nie znam oznaczeń jak narazie) z klimą itp musze narazie przekulać na 1,7 może z roczek bo środków nie mam dużych... lecz w przyszłym roku znowu wybywam do anglii więc chciałbym urządzić sobie swapik
Moje pytanie takie w astrze G widziałem taki sam silnik... wiec silniki z Astry G powinny pasować i pytanie czy do Astry F pasuje silnik 2,0 lub 2,2 diesel (oczywiście turbo) z astry g?? Czy wszystkie zaczepy silinika, łapy itp by pasowaly?? Jaka skrzynia by pasowała do tego?? Czy jest jakaś 6-biegów?? Czy obeszło by sie bez wymiany półosi?? A jeśli wymiana to na jakie z jakiego modelu itp Czy bardzo sie wiązka różni?? Bo z tego co słyszałem (może to zwykla przechwalka kolegi albo coś) to że silniki w oplach sa na tyle podobne że nie trzeba szczególnie ingerować w wiązke... Ale podejrzewam że kit... więc w jaką sie zaopatrzyc?? Czy te 2,0 i 2,2 są żeliwne i ciężkie i czy trzeba by było zawias zmienić?? Czy przydały by sie też zatem większe hamulce?? Jeżeli zawias to czy do Astry F caravan dostane gwint?? A jak nie to co polecacie innego żeby nie było za nieskie ale sztywniejsze??
Temat będzie dlugi i burzliwy ale z góry dziękuje za pomoc
A dlaczego diesel?? Mam 18 lat i na codzień mało kasy... A po powrocie z anglii mam zwykle sporo kasy na jednorazowe wydatki
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 395
- Rejestracja: 24 lis 2007, 23:32
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Tak naprawde,to swapowanie nowych silników to nei hop-siup.Bo poza rzeźbą mechaniczna,czeka Cię rzeźba z elektroniką.Bez kompa,zegarów imo,często nawet bez abs czy esp nie daje się jeździć.
Pozdr.
Pozdr.
[External Link Removed for Guests]
Bixenony tańczą tańczą tańczą tańczą tańczą tańcza tańczą tańczą Bixenony
Bixenony tańczą tańczą tańczą tańczą tańczą tańcza tańczą tańczą Bixenony
No wyobrażam sobie że nie jest to chop siup. Dlatego pisałem o silnikach praktycznie bliźniaczych
Chociaż może napiszcie... Czy lepiej sie bujac tym 1,7??
A jakbym miał brać 1,7 to który?? Mam tego bez turbo i strasznie mało pali... i dlatego myślalem o tym oplowskim... doradźcie.. Isuzu?? Opel?? z góry thx
[ Dodano: 2008-08-01, 23:31 ]
Ale też prosze o kontynuacje tematu... bo mnie bardzo ciekawi ze strony teoretycznej
Chociaż może napiszcie... Czy lepiej sie bujac tym 1,7??
A jakbym miał brać 1,7 to który?? Mam tego bez turbo i strasznie mało pali... i dlatego myślalem o tym oplowskim... doradźcie.. Isuzu?? Opel?? z góry thx
[ Dodano: 2008-08-01, 23:31 ]
Ale też prosze o kontynuacje tematu... bo mnie bardzo ciekawi ze strony teoretycznej
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
co do wyboru silnika to było sporo. jeżeli z turbo to lepiej isuzu. ale to też bywa różnie.
Co do swapiku, to jeżeli byś chciał wywalić worek kasy to mozesz robić ale w tedy masz autko naprawde ciekawe i na kilka lat . ( w sumie sam bym z chęcią zrobil u siebie swap ) Ale niestety z G cała wiazka elektryczna musi iść do przekładki, bo tam już jest komp.
Co do swapiku, to jeżeli byś chciał wywalić worek kasy to mozesz robić ale w tedy masz autko naprawde ciekawe i na kilka lat . ( w sumie sam bym z chęcią zrobil u siebie swap ) Ale niestety z G cała wiazka elektryczna musi iść do przekładki, bo tam już jest komp.
[External Link Removed for Guests]
zobaczymy czy nie kupie czegoś innego bo z oplem mialem dużo problemów... tak samo z puzią 406 gdyby puzie 405 byly z klimą z silnikiem diesla to biore odrazu... ale że nie ma w polsce takich fajnych egzemplarzy to padł wybór na opla
a ile pali taki isuzu?? bo nie umiem znaleźc mam prblem ze znakami na kompie i dlatego mi czasem nie szuka
a ile pali taki isuzu?? bo nie umiem znaleźc mam prblem ze znakami na kompie i dlatego mi czasem nie szuka
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Powiem CI tak i tak bedizesz rzeźbił wiec czy to bedzie 10 % wiecej to nie ma znaczenia. bo wydech nie bedzie pasowal, dolot tez wiec chyba lepiej zakupic dodbt silnik i do tego w rozsadnej cenie jak sie pakowac w 2.0 DTH itp. Koles wlazyl silnik od golfa 4 do starego toledo i nawet widzielm ze nie przekladal hamulcow i zawieszenia tylko wymienil na lepsze klocki i tarcze. Wiem ze seat to teraz juz WAG ale wczesniej nie bylo az takich podobienstw.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
wesoł pisze:od golfa 4 do starego toledo
I tu cie kolego musze zmartwić...wesoł pisze:WAG ale wczesniej nie bylo az takich podobienstw.
Seat toledo I gen jest na bazie golfa II ( czy w sumie jetty czyli golfa w sedanie ) i w tolkach były normalnie montowane silniki TD jak i TDI z grupy VW... więc podszedł bez problemu.
Wiem bo byl to jeden z samochodów które rozwarzałem... Wszystkie seaty któe wyszły w innych budach po 1990 są na bazie VW