[Astra F] Zmiana zawieszenia na sportowe.
- poczes6
- Posty: 14
- Rejestracja: 01 sie 2008, 11:21
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
et mam 35 i plastikowe nadkola;P obcierała jedna opona ale miała balonik czego nie widziałem ale jak wymieniłem nic nie obciera...w bagażniku też mam pare kg i 3 osoby z tył i się nic nie dzieje... warto zaznaczyć że w więcej niż 2 osoby jeźdzę raz na miesiąc może:)) raczej kończy się na mnie i mojej dziewczynie:)) w kaliszu są drogi nieciekawe ale ja znów też tak bardzo nie ganiam ) raczej w mieście 80 nie przekraczam gorzej za terenem zabudowanym;p a dikser, w jakiej cenie masz te amorki jaki stan i ile używane??
-
- Posty: 870
- Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
ja mam sprężyny.miałem zakładać do swojego,ale sprzedaje astre.sprężyny były na astrze sprowadzonej niedawno z niemiec.koleś je zdjął bo miał wysoki próg w garażu i zaczepiał.sprężynki sa w bardzo dobbrym stanie.widać oznaczenia i wszystko.mysle że 250 zł.za 4to bedzie dobra cena.
nie ważne przy czym stoisz tylko jak tym jeździsz
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 1105
- Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
- Auto: Astra F Irmscher
- Silnik: C20xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
Nie mówię, że seryjne nie dadzą rady. Dadzą, tyle, że znacznie krócej a jazda będzie nieporównywalnie gorszej jakości. Zresztą, może dane Wam będzie to sprawdzić empirycznie. Ja sprawdziłem to wiem. Gdyby było inaczej, to po co ktoś wymyślałby inne amory do gsi. W każdym razie, kiedy zwykłe się skończą, radzę założyć wersję gsi. Choćby używane.
- poczes6
- Posty: 14
- Rejestracja: 01 sie 2008, 11:21
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
-
- Posty: 1105
- Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
- Auto: Astra F Irmscher
- Silnik: C20xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
Tak. Amorki od gsi, kiedy zwykłe Ci się skończą lub je sprzedasz. Te przeznaczone do gsi są krótsze, twardsze i dużo wytrzymalsze. Z powodzeniem na długo wystarczą do -40. Chyba, że kupisz sportowe przeznaczone do zestawu -40, choćby GTCupline. Są nawet tańsze, jeszcze twardsze więc nie dadzą takiej wygody jak te od gsi, ale w końcu -40 to ich żywioł.
- poczes6
- Posty: 14
- Rejestracja: 01 sie 2008, 11:21
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
- MariuszeQ2008
- Posty: 3
- Rejestracja: 01 lis 2008, 23:53
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: zabrze
- Kontakt:
-
- Posty: 1105
- Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
- Auto: Astra F Irmscher
- Silnik: C20xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
Jeżeli bardzo buja to może być to objawem zużycia amortyzatorów. Polecam wtedy wrzucić nowe gazowe, np. KYB. Stan amorów można sprawdzić na stacji diagnostycznej. A jeżeli chodzi o sportowe zawieszenie również obniżające to polecam jakieś -30 by zachować sporo komfortu. Np. Eibach lub Weitec. Do tego amorki do nich dedykowane lub te od gsi.
- MariuszeQ2008
- Posty: 3
- Rejestracja: 01 lis 2008, 23:53
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: zabrze
- Kontakt: