[Astra F] Zmiana zawieszenia na sportowe.

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Awatar użytkownika
poczes6

Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 01 sie 2008, 11:21
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

[Astra F] Zmiana zawieszenia na sportowe.

#1

Nieprzeczytany post autor: poczes6 »

mam swoją astre F i czas znów coś zmienić;P mam seryjne zawieszenie i moim amatorskim zdaniem "pieje" mega mi ten wóz...i do tego w zakrętach się troche buja;/ tylko jest mały problem mam felgi 17 cali i teraz będę zmieniał opony na 215/40/17 lub jak wejdą to 205/45/17 i tu się zaczyna problem.....jaką glebe moge maksymalnie wsadzić żeby nic mi tam nie obcierało ani nic?? 60/40 czy 40/40 i co polecacie?? cały zestaw amorki + springi czy same springi?? dodam że amortyzatory wymieniane były 4 miesiące temu a na gwint mnie nie stać skoro jest w cenach około 4 tys [External Link Removed for Guests] to jest moje auto zaobaczcie co da się z nim zrobić?? z góry dzięki za pomoc pozdrawiam:))
Ostatnio zmieniony 16 gru 2008, 20:06 przez poczes6, łącznie zmieniany 1 raz.

Tomek_0181

Klubowicz AKP
Posty: 1105
Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
Auto: Astra F Irmscher
Silnik: C20xe
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
Pomocny: 3 razy
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: Tomek_0181 »

Skoro masz nowe amorki to jeżeli są bardzo dobrej jakości to może wytrzymają z 5000km na springach -40.

Awatar użytkownika
poczes6

Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 01 sie 2008, 11:21
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: poczes6 »

przód mam gazowe a tył olejowe więc mam nadzieje że wytrzymają ale czy nie będzie nic przy 17 obcierało ani nic??

Tomek_0181

Klubowicz AKP
Posty: 1105
Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
Auto: Astra F Irmscher
Silnik: C20xe
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
Pomocny: 3 razy
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: Tomek_0181 »

Masz plastikowe nadkola? Jaka szerokość i ET felgi? Jeśli chcesz auto obniżyć to naprawdę, założ sportowe amorki albo oryginalne przeznaczone do gsi. Te, skoro są dobre, sprzedaj! Naprawdę długo nie pociągną, lepiej sprzedać bo i tak zaraz będziesz musiał nowe kupić i dojdzie dodatkowa robota przy wymianie co można zrobić odrazu.

NAITOP

Astro-maniak
Posty: 432
Rejestracja: 24 lip 2007, 18:46
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: POLANDIA
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: NAITOP »

Jesli ET jest wieksze jak 35, fele 17" 205/40 i zawiecha -40 przod i tył to bedzie pasowac (oczywiscie bez plastikowych nadkoli)

co do 205/45 to jesli wejdzie pod kielich to bedzie gites, nawet przy -60 choc nie polecam :) -40 w zupelnosci przy 17" styrczy :D
[External Link Removed for Guests]

dikser

Astro-maniak
Posty: 870
Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: radom
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: dikser »

puentując mam do sprzedania takie springi w bdb cenie.firmy chyba kw ;) a jesli chodzi o tarcie to jesli teraz ci nie tra jak siadzie z tyłu pare osób to najprawdopodobniej po obnizeniu tez nie będzie.a przy springach 40 standardowy amortyzator jeszcze wytrzyma,ale ponizej moze byc juz ciężko... :roll:
nie ważne przy czym stoisz tylko jak tym jeździsz
[External Link Removed for Guests]

Tomek_0181

Klubowicz AKP
Posty: 1105
Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
Auto: Astra F Irmscher
Silnik: C20xe
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
Pomocny: 3 razy
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: Tomek_0181 »

To, że teoretycznie amor wytrzyma do -40 to bajka. Nawet sprężyny od gsi, niby ledwie -25 kończą zwykłe amortyzatory w mgnieniu oka. Wiem bo to sam przerabiałem.

dikser

Astro-maniak
Posty: 870
Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: radom
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: dikser »

pewnie takie amorki.powiedz to mojemu kumplowi z gsi to cie smiechem zabije.ja w kadecie mialem konkretna glebe ze aż amorki dobijalo do konca.wytzymaly rok.zareklamuje tutaj ze to byly amorki olejowe kyb ;)pozatym ja mam w swojej gt springi od gsi i jakoś amorki mam zdrowe,a astre mam ponad pół roku i robie troche kilometrów :roll:
nie ważne przy czym stoisz tylko jak tym jeździsz
[External Link Removed for Guests]

Tomek_0181

Klubowicz AKP
Posty: 1105
Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
Auto: Astra F Irmscher
Silnik: C20xe
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
Pomocny: 3 razy
Kontakt:

#9

Nieprzeczytany post autor: Tomek_0181 »

Pewnie jeździsz po lepszych drogach niż ja. Mi na springch gsi nowe zwykłe gazowe amory wytrzymały 4miesiące, czyli ok 10000km. Być może Twój kumpel założył do gsi zwykłe amory i jest zadowolony ale ja zdecydowanie nie byłem. Do springów gsi tylko amory gsi. Takie wytrzymają też i -40. Są grubsze, mocniejsze, krótsze. Firma ma mniejsze znaczenie. Z tyłu mam gazowe KYB, z przodu oryginał GM do gsi.

NAITOP

Astro-maniak
Posty: 432
Rejestracja: 24 lip 2007, 18:46
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: POLANDIA
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: NAITOP »

dikser ma racje, do -40 orginalna dlugosc amora daje rade :) chyba ze jezdzisz po szczerym polu to i sportowe krotkie ci padną szybko.
[External Link Removed for Guests]

ODPOWIEDZ