RELACJA
-
- Posty: 262
- Rejestracja: 11 lip 2008, 23:30
- Imię: Karol
- Auto: Astra III
- Lokalizacja: Jarocin
- Kontakt:
- Rogalotti
- Posty: 3
- Rejestracja: 19 sie 2008, 14:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: MR-MOTORS
- Kontakt:
Witamwesoł pisze:Za bardzo agresywny program i sie ciulowo jezdzi ale jak uwazasz. Nie wiem czy tu pomoze ten przycisk sport. Wejdz na forum QP to sobie poczytasz jak to nemesis1 chipowal swoja moze sie jeszcze namyslisz.
To jest trochę inaczej niź mogłoby się wydawać...
Po pierwsze to taka modyfikacja nie jest agresywna a wręcz przeciwnie... łagodna (modyfikacja jako charakterystyka wyjściowa widziana na wykresie). Dlatego, że parametry narastają wraz z obrotami. Moment obrotowy jest płaski i oddalony w obrotach (nie czuć chwilowego "kopnięcia" tylko moc w całym zakresie użytecznym obrotów silnika). Natomiast płaski przebieg mocy powoduje to, że podczas sprintu poruszasz sie cały czas po linii mocy maxymalnej nawet po zmianie biegu (kiedy obroty spadną).
Co do odczuć to oprócz tego co zawsze widać na wykresie są także charakterystyki powiedzmy "połówkowe" których nie ma jak zobrazować, bo to wszystkie inne położenia pedału gazu niż - pedał gazu - wciśnięty na 100%. To jest także ważne i generalnie one wpływają na późniejszą ogólną ocene po modyfikacji. Prawdopodobnie tam tuner popełnił błąd przy wspomnianym przez Ciebie Oplu. A korekty które robili to na wspak. Jeżeli auto jest narwiste, mieli kołami i niszczy sprzęgło to powinni korygować ilość Nm - w dół. Natomiast oni korygowali moc - w dół do tego podnosząc moment obrotowy .
Pozdrawiam
PS. Wczoraj tuningowalismy prawdopodobnie Klubową GTC z silnikiem Z19DTJ mała relacja jest na forum streetracing w temacie 2.0TDi CR
...:: MR-MOTORS - CHIP TUNING - SERWIS Grupy VAG oraz BMW - 0-694-046-807 0-510-501-505::...
-
- Posty: 295
- Rejestracja: 15 sty 2008, 1:17
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Witam,
po raz pierwszy zostałem ocenzurowany na forum, potem przyszedł Rogalotti i pozamiatał wielkie wypociny kolegi wesoł...
Najwidoczniej szczere słowa skierowane w kierunku elite membera są mile widziane , ale bez przesadyzmu- rozumiem przesadziłem, ani razu nie skłamałem!
Aż takiego Dy Da Vinci nie musisz odwalac wystarczy ze nagrasz telefonem albo powiesz! ja spodziewam sie 8 sekund
Pozdrawiam
bodzio
po raz pierwszy zostałem ocenzurowany na forum, potem przyszedł Rogalotti i pozamiatał wielkie wypociny kolegi wesoł...
Najwidoczniej szczere słowa skierowane w kierunku elite membera są mile widziane , ale bez przesadyzmu- rozumiem przesadziłem, ani razu nie skłamałem!
the_majkel pisze:Z miłą chęcią bym to sprawdził, ale niestety nie mam przyrządów...
Jest ktoś w Wawie posiada takowy?
Aż takiego Dy Da Vinci nie musisz odwalac wystarczy ze nagrasz telefonem albo powiesz! ja spodziewam sie 8 sekund
Pozdrawiam
bodzio
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 262
- Rejestracja: 11 lip 2008, 23:30
- Imię: Karol
- Auto: Astra III
- Lokalizacja: Jarocin
- Kontakt:
-
- Posty: 179
- Rejestracja: 16 sty 2008, 16:29
- Imię: Mariusz
- Auto: ASTRA J
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Jemappes
- Kontakt:
the_majkel, gratki pomyslnego zabiegu
niech koleczka sie kreca niezawodnie
[ Dodano: 2008-08-21, 11:23 ]
Rogalotti, kilka pytan do twego dziela
1) na wykresie autka the majkel'a [External Link Removed for Guests] widac vmax 250KMh - jest to kwestia limitera ? ile kosztuje jego usuniecie
2) jaki jest koszt zabiegu chipowania ? mam ten sam silnik a tu ostatni wykres [External Link Removed for Guests]
3) czy ASO Opla jest w stanie zobaczyć - znaleźć zmiany wprowadzone przez ciebie
Dzieki z gory
Pozdrawiam
niech koleczka sie kreca niezawodnie
[ Dodano: 2008-08-21, 11:23 ]
Rogalotti, kilka pytan do twego dziela
1) na wykresie autka the majkel'a [External Link Removed for Guests] widac vmax 250KMh - jest to kwestia limitera ? ile kosztuje jego usuniecie
2) jaki jest koszt zabiegu chipowania ? mam ten sam silnik a tu ostatni wykres [External Link Removed for Guests]
3) czy ASO Opla jest w stanie zobaczyć - znaleźć zmiany wprowadzone przez ciebie
Dzieki z gory
Pozdrawiam
Sniezka [External Link Removed for Guests]
Pozdrawiam wszystkich widzianych
Pozdrawiam wszystkich widzianych
- Rogalotti
- Posty: 3
- Rejestracja: 19 sie 2008, 14:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: MR-MOTORS
- Kontakt:
Witam ponownie. Więc:MariuszMax pisze:the_majkel, gratki pomyslnego zabiegu
niech koleczka sie kreca niezawodnie
[ Dodano: 2008-08-21, 11:23 ]
Rogalotti, kilka pytan do twego dziela
1) na wykresie autka the majkel'a [External Link Removed for Guests] widac vmax 250KMh - jest to kwestia limitera ? ile kosztuje jego usuniecie
2) jaki jest koszt zabiegu chipowania ? mam ten sam silnik a tu ostatni wykres [External Link Removed for Guests]
3) czy ASO Opla jest w stanie zobaczyć - znaleźć zmiany wprowadzone przez ciebie
Dzieki z gory
Pozdrawiam
Limiter Vmax usuwam przy chip tuningu. Nie sprzedawałem jako usługi do tej pory samego usunięcia limitera w seryjnym CDTi chociażby z tego wzgledu, że seryjna moc jest za mała żeby szybko rozpędzać auto do takich prędkości.
W kwestii ASO się nie wypowiadam
Koszta modyfikacji to już jeżeli się zdecydujesz zapraszam na PW bądz proszę kontakt telefoniczny.
Pozdrawiam
...:: MR-MOTORS - CHIP TUNING - SERWIS Grupy VAG oraz BMW - 0-694-046-807 0-510-501-505::...
-
- Posty: 262
- Rejestracja: 11 lip 2008, 23:30
- Imię: Karol
- Auto: Astra III
- Lokalizacja: Jarocin
- Kontakt:
-
- Posty: 295
- Rejestracja: 15 sty 2008, 1:17
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 262
- Rejestracja: 11 lip 2008, 23:30
- Imię: Karol
- Auto: Astra III
- Lokalizacja: Jarocin
- Kontakt:
-
- Posty: 295
- Rejestracja: 15 sty 2008, 1:17
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: