Sportowe zawieszenie do ASTRY G

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Awatar użytkownika
offca

Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 26 mar 2009, 19:28
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Beuthen
Kontakt:

#21

Nieprzeczytany post autor: offca »

MlodyB7 pisze:chodzi mi o to zeby zima jezdzic tak jak na standardowych sprezynach a lato -40.
Możesz brać spokojnie gwint.... ja w zimie na 195/65/15 mam gwinta TA-Technix na 3/4 wysokości (czyli gwoli ścisłości opuszczone o 1/4 - nie wiem ile to w mm - mogę Ci zmierzyć odległość od nadkola do środka piasty) i nie ma najmniejszych problemów...
A apetyt rośnie w miarę jedzenia... za chwile okaże się, że 40/40 to za mało :mrgreen: wtedy klucz w rękę... i kilka minut później już znowu cieszysz oczy ;)

[ Dodano: 2009-03-28, 13:42 ]
Robak_tychy pisze:chce poprostu puscić w doł o jakieś 30 mm
to poszukaj jakiejś używki -30... do takiego obniżenia amortyzatorów nie musisz zmieniać
Dla przykładu H&R prawie za darmo...
[External Link Removed for Guests]

PS. Sprężyny w różnych wersjach silnikowych się różniły?
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę toną spojlerów... sztuką jest to zrobić bez nich...
Podstawowa procedura... koło i gleba :mrgreen:

Awatar użytkownika
Robak_tychy

Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 03 lis 2008, 23:07
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

#22

Nieprzeczytany post autor: Robak_tychy »

offca thx za te springi

nie wiem czy podpasują do 1.6 bo niby wymienione ma od 1.8 ale jakby sie okazało że popasują to zaczaje sie na nie 8) w każdym razie dzięki wielkie pozdrawiam

[ Dodano: 2009-03-30, 11:51 ]
chłopaki mam kolejne pytanie czy springi z vectry b podejdą do astry g ??

Awatar użytkownika
Tiger

Astro-maniak
Posty: 1610
Rejestracja: 25 maja 2009, 12:39
Imię: Tigi
Auto: Asrta G
Silnik: X20XEV
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

#23

Nieprzeczytany post autor: Tiger »

hmmm może odświeżę temat i poproszę was o pomoc bo nie znam się na tym :roll:

a więc chciałem obniżyć moją Astre obecnie lata na seryjnych sprężynach od razu mówię nie chcę gwintu jedynie sprężyny i odpowiednie do tego amorki co doradzacie :?: i czego szukać dodam że to Astra 3D HB Sportive z silnikiem X20XEV felgi z oponami to 16 / 55 / 205

Grzana_Pl

Przedstawiciel Regionu
Posty: 770
Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
Imię: Grzesiek
Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
Silnik: Y20DTH
Województwo: warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
Kontakt:

#24

Nieprzeczytany post autor: Grzana_Pl »

Najpierw powiedz ile chcesz wydać na to bo zestawów można zaproponować sporo od gotowych KIT-ów np Koni, KW, Weitec przez springi eibach-a z amorami np bilstein b6 a kończąc na TA-Technix i im pokrewnych.

Ja mam gwint AP Sportfahrwerke i jestem bardzo zadowolony więc tą firmę moge polecić, mają też KIT-y więc coś możesz wybrac ale wpierw określ budżet.

Awatar użytkownika
Tiger

Astro-maniak
Posty: 1610
Rejestracja: 25 maja 2009, 12:39
Imię: Tigi
Auto: Asrta G
Silnik: X20XEV
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

#25

Nieprzeczytany post autor: Tiger »

ciężko powiedzieć nie ukrywam że mnie zaskoczyłeś pytaniem puki co odłożone jest na ten cel 1500 ale nie powiedziane że się na tej kwocie zatrzyma

Grzana_Pl

Przedstawiciel Regionu
Posty: 770
Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
Imię: Grzesiek
Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
Silnik: Y20DTH
Województwo: warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
Kontakt:

#26

Nieprzeczytany post autor: Grzana_Pl »

Zacząłem od oczywistego czyli " Ile mogę przeznaczyć na moda ? "
Jeśli masz 1,5k i może ta kwota wzrosnąć bo tak to rozumiem, to nie patrzyłbym na TA-T. MTS i temu podobne.
Powinieneś zaczynać od półki właśnie AP i w górę.
Zapomniałem wcześniej jeszcze dodać tak znanego i dobrego producenta springów jak H&R.
Co do amorów - nie wiem jak teraz to wygląda ale jakieś 2 -3 lata temu dosyć sporo reklamacji szlo na Bilstein B4, które były takim "standardem" . B6 - droższe ale o dobrych opiniach, nie "lały" się tak jak B4 no i na końcu najdroższe B8 - za tylny amor trzeba było jakiś czas temu wysypać ok 350 zl , za szt oczywiście.

Łatwiej byłoby mi powiedzieć coś o gwintach bo tym bardziej się interesowałem ze względu,iż wybierałem do siebie gwint :D

Awatar użytkownika
Tiger

Astro-maniak
Posty: 1610
Rejestracja: 25 maja 2009, 12:39
Imię: Tigi
Auto: Asrta G
Silnik: X20XEV
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

#27

Nieprzeczytany post autor: Tiger »

Grzana_Pl dzięki wielkie za podpowiedz będę miał to na pewno na uwadze :D

Grzana_Pl

Przedstawiciel Regionu
Posty: 770
Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
Imię: Grzesiek
Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
Silnik: Y20DTH
Województwo: warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
Kontakt:

#28

Nieprzeczytany post autor: Grzana_Pl »

Nie ma sprawy, sporo czasu poświęciłem na zapoznanie się z tematem kiedy sam stanąłem przed decyzją zakupu zawiechy z tym,że ja byłem nastawiony na gwint tylko i wyłącznie.

Awatar użytkownika
Daniello0607

Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 24 wrz 2014, 18:23
Imię: Daniel
Auto: Opel Astra G
Silnik: X16XEL
Województwo: podkarpackie

#29

Nieprzeczytany post autor: Daniello0607 »

Witam Wszystkich klubowiczów :) jestem nowy na forum :) Mam Astrę G 1.6 16V w sedanie. Chciałem ją obniżyć o ok 30 mm i pytam czy mogę założyć same markowe sprężyny do seryjnych amorków. Dodam, że jeżdżę głównie do pracy po równym asfalcie (ok 40km w dwie strony). Dodam też, że w przyszłym roku zamierzam założyć 16 calowe koła.Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
Tobi

ex-Staff
Posty: 1457
Rejestracja: 22 wrz 2011, 9:34
Imię: Tobi
Auto: Astra H
Silnik: Z18XE
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

#30

Nieprzeczytany post autor: Tobi »

żeby nie zakładać kolejnego to odświeżam obecny. mam zamiar obniżyć asterixa. Czy można zastosować takie sprężyny [External Link Removed for Guests] na seryjne amorki kayaba.

ODPOWIEDZ