Sportowe zawieszenie do ASTRY G

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
bednarz15

Astro-maniak
Posty: 127
Rejestracja: 02 wrz 2007, 3:47
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: strzelce kraj.
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: bednarz15 »

Michal pisze:wystarczy spojrzeć ile kosztuje markowy gwint ceny zaczynaj sie od okolo 2 tys wiec to za 700zł nie moze być dobre
sorry, ale co to za argument ? czy każdy musi jeździć na czymś ala koni ? może niektórym wystarczy coś tańszego i niekoniecznie jest to niedobre, co ? czy nie ma tutaj czasem lekkiej przesady ?
bez obrazy, ale drażni mnie tego typu podejście : jak nie kupisz za min 2 tysie to nie masz prawa oczekiwać by to było dobre... to za co płacę te 800 zł ? ok, nie będzie to lepsze od koni, ale może wielu z Nas wystarczy, co ? - sam najprawdopodobniej będę brał od "Karlosa" gwinta, bo póki co moje marzenie o koni się oddaliło - sianko ... wezmę, zobaczę jak się będzie jeździło i jak będzie mało to jak kaska wpadnie to będzie i koni...a jak wystarczy to po co ładować więcej plnów...tym bardziej, że przód na gwałtu rety muszę wymienić, bo amory totalne zero i sprężyna pęknięta - najtaniej na alledrogo taka "przyjemność" to lekko poniżej 300 zł za przód...podkreślam - najtaniej.
pozdrawiam i chętnie poczytam ten wątek.

Pawka87

Astro-maniak
Posty: 612
Rejestracja: 19 mar 2008, 16:24
Imię: Pawka
Auto: Kle kle kle diesel nic nie słyszę.
Silnik: Y17DT
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Zjednoczone Emiraty Kwidzyńskie / Księstwo Gdańskie
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: Pawka87 »

bednarz15 zgodze sie z Toba, jest w tym wiele prawdy, sam przekonalem sie juz kilka razy ze nie zawsze t oco najdrozsze jest najlepszym rozwiazaniem
Stay tuned ;)

Michal

Astro-maniak
Posty: 264
Rejestracja: 11 cze 2007, 18:42
Auto: Astra H, G
Silnik: z19dth i z22se
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: Michal »

niechce sie tu wyklucać ale gdzieś musieli tu jednak przyciac na jakosci. Jak komuś życie nie miłe to niech bierze takie coś. za 750zł.
Jak bym nie miał kasy to bym sie nie pakował w taki "tuning" tylko kupil komplet dobrych amorkow SACHS, KYB BILSTEINi do tego springi Eibcha koszt okolo 350zł wiecej a jakośc i zachwanie auta z pewenoscia lepsze.
Takie moje zdanie :P

michalek206

Astro-maniak
Posty: 628
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
Imię: Michał
Auto: astra,bmw
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: michalek206 »

Proszę: [External Link Removed for Guests]
==========82%===========

MlodyB7

Astro-maniak
Posty: 96
Rejestracja: 03 cze 2008, 22:22
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Slask
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: MlodyB7 »

Chcialbym wymienic zawieszenie na gwintowane.I tak sobie lecialem po necie i zauwazylem ze zawieszenia sie roznia.Np jedna firma ma 25mm - 50mm nastepnie jedna firma ma obnizenie do -70 i ostatnia -30 do -85 a tyl staly -40.najlepsza opcja to oczywscie regularcja przod tyl.mam takie kupujac takie zawieszenie one juz jest obnizowe np -25 ? czy poporstu jest standardowe i mozna leciec w dol nop do -70.dzieki

iwan87

Astro-maniak
Posty: 259
Rejestracja: 04 lut 2008, 19:12
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: iwan87 »

jeszcze raz napisz bardziej czytelnie + znaki interpunkcyjne to może coś zrozumiemy :)

Jak sam widzisz są 3 rodzaje gwintu:
1) od 25 mm do 50 mm
2) od 25 mm do 70 mm
3) od 30 do 85 na przód a tył stały.

Czego tutaj nie rozumiesz ?
Black Lady from Cracow

[External Link Removed for Guests]

MlodyB7

Astro-maniak
Posty: 96
Rejestracja: 03 cze 2008, 22:22
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Slask
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: MlodyB7 »

Czyli np opcja nr 1 jest juz obnizona o 25mm tak ? glownie chodzi mi o to zeby zawieszenie bylo w standardzie takie jakie byc powinno a mozliwosc obnizenia do -40

malarz1988

Astro-maniak
Posty: 75
Rejestracja: 16 gru 2007, 9:50
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: malarz1988 »

MlodyB7, sam sobie odpowiedziałeś na pytanie, gwint zaczyna się od -25, -30 tak jak napisałeś. Czyli jeżeli założysz gwint masz automatycznie auto obniżone o te 25,30 mm i regulujesz sobie według potrzeb.
A pytanie z mojej strony, spotkał się ktoś z gwintem do Astry F Caravan?
Bo przeszukuje różne strony, w tym allegro.pl i nie napotkałem nigdzie.

MlodyB7

Astro-maniak
Posty: 96
Rejestracja: 03 cze 2008, 22:22
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Slask
Kontakt:

#19

Nieprzeczytany post autor: MlodyB7 »

A jest zawieszenie ktore nie jest obnizone odrazu ? chodzi mi o to zeby zima jezdzic tak jak na standardowych sprezynach a lato -40.

Awatar użytkownika
Robak_tychy

Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 03 lis 2008, 23:07
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

#20

Nieprzeczytany post autor: Robak_tychy »

witam

chłopaki pomóżcie, ostatnimi czasy boli mnie odległość (głownie z przodu) między oponą a nadkolem, jest za duża jest dużo większa niż z tyłu i chciałbym obniżyć tylko sam przód, nie chce go za bardzo utwardzać bo wiem że to nie na nasze drogi

czytam czytam i czytam naprawde godzinami, wiem że zakładanie sportowych utwardzanych sprężyn do seryjnych amorków mija sie z celem ale i mi nie zależy na utwardzeniu autka, na sportowy zawias dobrych firm np koni bilsteina itd nie za bardzo mnie teraz stać co mozecie mi jeszcze doradzić, zaznaczam że nie zależy mi na zbytniej twardości chce poprostu puscić w doł o jakieś 30 mm głównie przód czy jest jakieś rozwiązanie pozdrawiam

ODPOWIEDZ