Fajny odłos wydechu
-
- Posty: 373
- Rejestracja: 23 lip 2008, 15:48
- Auto: Renault Scenic
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Shaty
- Posty: 7
- Rejestracja: 11 kwie 2008, 12:57
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Malbork
- Kontakt:
Noooo... Fajna sprawa... Ja wstawiłem jakieś 2 tygodnie temu sportowy tłumik końcowy ( WM owal coś ala mugen z allegro ) z nadzieją ze będzie pogrom według opisów sprzedawcy... Efekt... Sportowy tłumik chodził ciszej niż mój przepalony od GT, chociaż zmieniło się delikatnie brzmienie na sport, naprawdę bardzo delikatnie... Chciałem czegoś głośniejszego i bardziej basowego to wywaliłem środkowy tłumik i w jego miejsce poszła strumienica... Efekt... Troszke głośniej, przyjemniej, bardziej basowo, chociaż srodkowy tłumik i tak był przelotowy... To było dobre rozwiązanie bo tego oczekiwałem chociaż zawsze bałem się zeby nie przesadzać z decybelami... Jak narazie to wacham się nad katalizatorem bo podobno ma robić jakieś przeciwcisnienei w układzie dolotowym także narazie zostawiam jak jest żeby nie było rzekomych spadków mocy... podobno to jest sprawdzone na hamowni więc z tad te wahania... Ale chciało by się troche przybasowić jeszcze ten odgłos mojego 1.8... w razie pytań moge podzieliś sie wrażeniami do momentu wstawienia sportowego końcowego i usuniecia środkowego... 8)
Chociaż moim zdaniem i tak jednak na dźwiek wydechu ma najwięszy wpływ końcowy wydech i mimo zapewnień sprzedawców z allegro ja bym wybrał tym razem tłumik który ma najwiekszą puszke, komore i często szeroka końcówka... wtedy jest głęboki basowy przenikliwy odgłos silnika który robi wrażenie... Moze nie każdy to lubi, ale bass musi być ;D
Chociaż moim zdaniem i tak jednak na dźwiek wydechu ma najwięszy wpływ końcowy wydech i mimo zapewnień sprzedawców z allegro ja bym wybrał tym razem tłumik który ma najwiekszą puszke, komore i często szeroka końcówka... wtedy jest głęboki basowy przenikliwy odgłos silnika który robi wrażenie... Moze nie każdy to lubi, ale bass musi być ;D
-
- Posty: 373
- Rejestracja: 23 lip 2008, 15:48
- Auto: Renault Scenic
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
FLOWMASTER Super 44 - zamontowany! Mugeny, Malony i inne sportowe wynalazki do 500zl sie chowaja
W sumie tlumik zamontowany byl juz w poniedzialek, jednak dopiero dzisiaj zrobilem krotki filmik, a szkoda bo w miedzyczasie wspawalem trzeci tlumik przelotowy. Musialem to zrobic ze wzgledu na ogromny bas, nawet na wolnych obrotach.
Maniacy basu byli by wniebowzięci ale mi naprawde urywalo glowe przy przyspieszaniu, a nie bylo sposobu aby tym cicho jezdzic - chyba ze przy 1000rpm
[External Link Removed for Guests]
W niedziele postaram sie nakrecic cos dluzszego, w ruchu.
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 28 lut 2008, 22:41
- Imię: Ryszard
- Auto: Astra g kombi
- Silnik: 1.6/16v lpg
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Budy Barcząckie
- Kontakt:
-
- Posty: 373
- Rejestracja: 23 lip 2008, 15:48
- Auto: Renault Scenic
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 28 lut 2008, 22:41
- Imię: Ryszard
- Auto: Astra g kombi
- Silnik: 1.6/16v lpg
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Budy Barcząckie
- Kontakt:
-
- Posty: 373
- Rejestracja: 23 lip 2008, 15:48
- Auto: Renault Scenic
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
Obecnie mysle nad czyms takim:
Cylindry 1 i 4 oraz 2 i 3 na oddzielnych rurach, pozniej male rozprezniki, nastepnie srodkowy od BMW 5 E34 525, na koncu polaczenie rur i Flowmaster Super 44.
Jesli wspomniane polaczenie tuz przed koncem da kiepski efekt planuje dokupic drugiego Flowmastera i puscic jedna z rur na druga strone.
======================================================
Najnowsze produkcje:
brzmienie filtra stozkowego oraz tlumika Flowmaster Super 44:
[External Link Removed for Guests]
Asterka z Flowmasterem 44 w ruchu:
[External Link Removed for Guests] - wysokie obroty przy starcie
[External Link Removed for Guests] - zwykly start
======================================================
Mysle, ze warto, chociaz zalezy tez co kto oczekuje po tym tlumiku. Napewno na plus nalezy zaliczyc brzmienie oraz niewielkie rozmiary (porownujac np. do poprzedniego tlumika od Mustanga GT )
Wyglad jest taki sobie, mozna nawet powiedzieci, iz wyglada jak samorobka ale brzmi naprawde ladnie i czysto.
Przerobki robilem w 2 warsztatach w Krakowie:
Auto Medic - [External Link Removed for Guests]
Kraków, Olsztyńska 6
tel. 012 418-03-61
- poczatkowe zabawy (strumienica itp.)
- montaz kolektora 4-2-1
- rura 2.25" z nierdzewki od kolektora do konca ukladu
F.H.U. Bartek - Gwalbert Stefański - [External Link Removed for Guests]
Kraków, ul. Żmujdzka 23
kom. 0 880-221-742
- montaz tlumika - Mustang GT
- montaz - Flowmaster 44
- montaz przelotowek
warsztaty moge uznac za sprawdzone i godne polecenia braci z forum
Cylindry 1 i 4 oraz 2 i 3 na oddzielnych rurach, pozniej male rozprezniki, nastepnie srodkowy od BMW 5 E34 525, na koncu polaczenie rur i Flowmaster Super 44.
Jesli wspomniane polaczenie tuz przed koncem da kiepski efekt planuje dokupic drugiego Flowmastera i puscic jedna z rur na druga strone.
======================================================
Najnowsze produkcje:
brzmienie filtra stozkowego oraz tlumika Flowmaster Super 44:
[External Link Removed for Guests]
Asterka z Flowmasterem 44 w ruchu:
[External Link Removed for Guests] - wysokie obroty przy starcie
[External Link Removed for Guests] - zwykly start
======================================================
Mysle, ze warto, chociaz zalezy tez co kto oczekuje po tym tlumiku. Napewno na plus nalezy zaliczyc brzmienie oraz niewielkie rozmiary (porownujac np. do poprzedniego tlumika od Mustanga GT )
Wyglad jest taki sobie, mozna nawet powiedzieci, iz wyglada jak samorobka ale brzmi naprawde ladnie i czysto.
Przerobki robilem w 2 warsztatach w Krakowie:
Auto Medic - [External Link Removed for Guests]
Kraków, Olsztyńska 6
tel. 012 418-03-61
- poczatkowe zabawy (strumienica itp.)
- montaz kolektora 4-2-1
- rura 2.25" z nierdzewki od kolektora do konca ukladu
F.H.U. Bartek - Gwalbert Stefański - [External Link Removed for Guests]
Kraków, ul. Żmujdzka 23
kom. 0 880-221-742
- montaz tlumika - Mustang GT
- montaz - Flowmaster 44
- montaz przelotowek
warsztaty moge uznac za sprawdzone i godne polecenia braci z forum
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 264
- Rejestracja: 11 cze 2007, 18:42
- Auto: Astra H, G
- Silnik: z19dth i z22se
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
-
- Posty: 373
- Rejestracja: 23 lip 2008, 15:48
- Auto: Renault Scenic
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
hmm, trzeba zatem dolozyc drugiego flowmastera, zeby bylo lepiej slychac dzwiek wydechuMichal pisze:hmm ja tam słysze dżwięk dolotu cały czas
Jako, ze zdradzilem juz swoje zamiary w innym temacie, zeby nie ciagnac tam 'off topa' przenosze informacje tutaj:
Projekt podwojny wydech w Astrze 1.4 L czyli "True Dual Exhaust"
kolektor 4-2-1 przerobiony na 4-2, 2 rury 45mm, H-pipe, 2 przelotowki, , 2x flowmaster super 44
zobaczymy co z tego wyniknie - trzymac kciuki sceptycy
[ Dodano: 2009-02-27, 16:44 ]
Tak uklad wyglada na chwile obecna, jednak nie jest on jeszcze skonczony, wymaga kilka poprawek bo brzmienie powyzej 2-2,5k RPM jest tragiczne.
a tak brzmi..
[External Link Removed for Guests]
[ Dodano: 2009-03-02, 02:00 ]
Temat kontynuowany tutaj:
Proba osiagniecia brzmienia podobnego do V8 w silniku R4
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 18 mar 2009, 18:59
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Sochaczew
- Kontakt: