Strona 5 z 5

: 18 mar 2009, 23:35
autor: dikser
Danielo pisze:wracajac do tematu stozkowego filtra i strumienincy, czy to prawda ze przy stozku szybciej "wykończy " sie silnik, a przy strumiennicy silnikowi bardziej smakuje olej?
rózne legendy krążą.ogólnie mówiąc-temat rzeka :roll:

: 19 mar 2009, 7:19
autor: VRx
Danielo pisze:czy to prawda ze przy stozku szybciej "wykończy " sie silnik, a przy strumiennicy silnikowi bardziej smakuje olej?
Skoro tak piszesz to pewnie słyszałeś argumenty, wiec jakie one padły?

: 19 mar 2009, 9:00
autor: JOszi
Co do stożka to jest w tym trochę racji ale nie do końca. Postaram się to wytłumaczyć. Jak założysz jakiś badziewiasty stożek i nie będziesz się nim zajmował czyli nie natłuszczał itd to będzie przepuszczał większą ilość stałych drobinek np drobnego piasku. Jak piasek poleci Ci na cylindry to z pierścieni zrobi Ci żyletki. Tylko to już jest naprawdę hardcorowa sprawa żeby się takie coś porobiło i prawie niemożliwe do osiągnięcia przez krótki okres czasu :D Chyba że jeździłbyś wogóle bez filtra :D Przy jakiś markowych stożkach porządnie wykonanych nie powinno to mieć miejsca.

Co do strumienicy to bzdura

: 19 mar 2009, 18:26
autor: Danielo
znajomy był na profesjonalnej hamowni, koles powiedzial mu ze jesli bedzie jezdzil na stozku to nie dlugo bedzie po silniku, moze i firmy robiace lepsze stozki maja lepsza jakosc, ale to zawsze regulacja powietrzem...
pytam was czy spotkaliscie sie z czyms takim.

: 19 mar 2009, 21:19
autor: dikser
ja sie nie spodkałem z tym ze stozek skraca życie autka.a apropo profesjonalnej hamowni to czy mógł bys podać nazwe hamowni ewentualnie firmy w jakiej ci takich legend naopowiadali?? :roll:

: 20 mar 2009, 20:04
autor: Danielo
hamownia w Nadarzynie