swap z 1.4 na 1.6
-
- Posty: 5865
- Rejestracja: 02 wrz 2009, 10:34
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra III
- Silnik: Z14XEP
- Rocznik: 2006
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Wdzięczny: 63 razy
- Pomocny: 147 razy
Re: SWAP - Astra 1.4, jest sens ?
Ja proponuję zmienić auto, a nie bawić się w przekładki silnika, które w efekcie końcowym wyjdą więcej niż kupno drugiej Astry F z większym silnikiem.
C20ne to stary silnik, c16se tak samo (ogólnie cała Astra F to stare auto) i ciężko będzie kupić coś dobrego.
Zależy w jakim stanie masz nadwozie. Może się okazać, że lepiej kupić całą Astrę F ze słabym nadwoziem a dobrym silnikiem i całą resztą podzespołów.
Zresztą co tu gadać.
Wyszukaj sobie tematy o swapach na forum bo było ich sporo.
Jest tam popisane co potrzeba do przekładki. Podlicz to wszystko i zastanów się sam czy chcesz na to przedsięwzięcie wydać tyle kasy
C20ne to stary silnik, c16se tak samo (ogólnie cała Astra F to stare auto) i ciężko będzie kupić coś dobrego.
Zależy w jakim stanie masz nadwozie. Może się okazać, że lepiej kupić całą Astrę F ze słabym nadwoziem a dobrym silnikiem i całą resztą podzespołów.
Zresztą co tu gadać.
Wyszukaj sobie tematy o swapach na forum bo było ich sporo.
Jest tam popisane co potrzeba do przekładki. Podlicz to wszystko i zastanów się sam czy chcesz na to przedsięwzięcie wydać tyle kasy
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2014, 21:06 przez analyzer65, łącznie zmieniany 1 raz.
- arti83
- Posty: 845
- Rejestracja: 04 kwie 2009, 19:25
- Imię: Stiven
- Auto: ASTRA F Kombi
- Silnik: X16SZR
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
no to powiedz mi co jest za sens wsadzić 4tyś w seryjnego kombiaka z silnikiem x16sz, jeśli ktoś ma takie widzimisię to po co mu ucinać skrzydła
C20NE to stary silnik ale zapomniałeś dodać że dobry 115km w serii wpakowane w budę Fki robi robotę. Ostatnio cały komplet NE kupiłem za 200zl i silnik jest igła, siedzi w Corsie B teraz która od 3tygodni dzień w dzień upala kapcie od trzeciego biegu.
SE kupisz dobre, ostatnio we Wrocławiu na szrocie była cała Fka z przebiegiem 79tyś z silnikiem X16SE za 700zl cały silnik+ wiązka + komputer i pompa.
Zasada jest prosta, trzeba szukać najlepiej z rozbitego auta w którym da się sprawdzić silnik. Nie szukać na Alledrogo a np. prywatnego sprzedawcy, dobre okazje są na OLXe gdzie za 600-700zl można kupic całe auto.
C20NE to stary silnik ale zapomniałeś dodać że dobry 115km w serii wpakowane w budę Fki robi robotę. Ostatnio cały komplet NE kupiłem za 200zl i silnik jest igła, siedzi w Corsie B teraz która od 3tygodni dzień w dzień upala kapcie od trzeciego biegu.
SE kupisz dobre, ostatnio we Wrocławiu na szrocie była cała Fka z przebiegiem 79tyś z silnikiem X16SE za 700zl cały silnik+ wiązka + komputer i pompa.
Zasada jest prosta, trzeba szukać najlepiej z rozbitego auta w którym da się sprawdzić silnik. Nie szukać na Alledrogo a np. prywatnego sprzedawcy, dobre okazje są na OLXe gdzie za 600-700zl można kupic całe auto.
-
- Posty: 5865
- Rejestracja: 02 wrz 2009, 10:34
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra III
- Silnik: Z14XEP
- Rocznik: 2006
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Wdzięczny: 63 razy
- Pomocny: 147 razy
Można wsadzić i 10k w Astrę F czy inne auto z tego roku ale to i tak będzie nadal stare auto i taka jest prawda.
Jak ktoś lubi to ok, niech robi.
c20ne to bardzo dobry silnik, jednak 99.9% z nich leży już na hucie albo dogorywa w aucie jeszcze.
Ileś z nich na pewno się uchowało i jeździ do dziś ale ile z nich "igieł" to już co innego.
Ta corsa upala kapcie od 3 biegu? To co się dzieje do 3 biegu?
Jak ktoś lubi to ok, niech robi.
c20ne to bardzo dobry silnik, jednak 99.9% z nich leży już na hucie albo dogorywa w aucie jeszcze.
Ileś z nich na pewno się uchowało i jeździ do dziś ale ile z nich "igieł" to już co innego.
Ta corsa upala kapcie od 3 biegu? To co się dzieje do 3 biegu?
- patryk_wey
- Posty: 461
- Rejestracja: 18 sie 2011, 20:29
- Imię: Patryk
- Auto: Astra H GTC
- Silnik: Z18XE + LPG
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
- Kontakt:
Przerabiałem ten temat kiedyś z golfem III. Silnik mi padł i znalazłem anglika gti za grosze. Roboty z przekładaniem na pół zimy a koszt taki sam jak sprzedać auto i kupić z silnikiem taki jaki ci odpowiada. Tylko że to drugie trwa 20 razy krócej.
Moja Astra [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
- kaczor2002
- Posty: 3
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 16:31
- Auto: Astra F
- Województwo: małopolskie
Znalazłem coś takiego:
[External Link Removed for Guests]
Da się coś wywnioskować z opisu i zdjęć ?
[External Link Removed for Guests]
Da się coś wywnioskować z opisu i zdjęć ?
- arti83
- Posty: 845
- Rejestracja: 04 kwie 2009, 19:25
- Imię: Stiven
- Auto: ASTRA F Kombi
- Silnik: X16SZR
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
miało być do 3
Nadal jestem zdania że można szukać zdrowego silnika, c20ne spokojnie robi po 500tyś bez remontu tylko trzeba znaleźć auto takie gdzie ktoś go nie katował. Zadaj sobie pytanie co to za Fka ta 1.4 ?? Może ktoś ją dostał za darmo od dziadka lub za psie pieniądze. Co z tego że stare auto ?? GSI tez jest stare
Temat rzeka, jeśli ktoś ma 10-15tyś to oczywiście nie opłaca się pakować w swapy Fki ale jeśli ktoś ma 1000-1500zl w kieszeni to życzę powodzenia w szukaniu czegoś sensownego o większej mocy niż c14ne.
Nadal jestem zdania że można szukać zdrowego silnika, c20ne spokojnie robi po 500tyś bez remontu tylko trzeba znaleźć auto takie gdzie ktoś go nie katował. Zadaj sobie pytanie co to za Fka ta 1.4 ?? Może ktoś ją dostał za darmo od dziadka lub za psie pieniądze. Co z tego że stare auto ?? GSI tez jest stare
Temat rzeka, jeśli ktoś ma 10-15tyś to oczywiście nie opłaca się pakować w swapy Fki ale jeśli ktoś ma 1000-1500zl w kieszeni to życzę powodzenia w szukaniu czegoś sensownego o większej mocy niż c14ne.
-
- Posty: 1547
- Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
- Ostrzeżenia: 1
- Imię: Marcin
- Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
- Silnik: C16SE, T18SED
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Włoszczowaa
Ale za 1500 nie zrobi swapa, nawet na c16se. Wszystko się da, kwestia kasy i sensu jej pakowania.
Hybryda X16ZSR i C16SE inside
- kaczor2002
- Posty: 3
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 16:31
- Auto: Astra F
- Województwo: małopolskie
Sprawa wygląda dokładnie tak że auto dostałem od dziadka a każdy wie jak dziadki jeżdżą więc autko jest w naprawdę dobrym stanie, tylko ta mała moc... Jestem w 4 klasie technikum mechanicznego więc przekładkę z pomocą wiedzy i siły kolegów spokojnie dam rade zrobić u siebie za darmo. Pozostaje pytanie na jaki silnik, i ile mniej więcej wyniesie mnie całość kosztów za części? Moja idea jest taka że wole włożyć te powiedzmy 1500 zł w autko którego jestem pewny i conajwyżej padnie mi zakupiony silnik niż wydawać 5 tyś. na auto mniej więcej z podobnego rocznika ale którego histori eksploatacji nie znam i niewiem w jakim dokładnie jest stanie Oczywiście to mój pogląd i każdy ma swoje inne podejście którego również wysłucham i przemyślę
- mk5
- Posty: 6258
- Rejestracja: 10 sty 2013, 21:21
- Imię: Marek
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.9TDI
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 96 razy
- Pomocny: 114 razy
Kaczor2002 swap to nie tylko wymiana silnika i elektryki a równiez wzmocnienia hamulców w niektorych przypadkach zawieszenia.Do tego sliski temat jezeli chodzi o koszta.Zawsze podczas takiej robi wyjdzie cos co z kwoty wyjsciowej moze sie zamienic w skarbonke wcale nie mała.
- Dido
- Posty: 2616
- Rejestracja: 15 sty 2009, 21:45
- Imię: Jarek
- Auto: Opel Astra G
- Silnik: Z16XE
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Pomocny: 8 razy
kaczor2002 - na przyszłość zanim założysz nowy temat zapoznaj się z regulaminem forum Art.4 i z układem działów.
Połączyłem z istniejącym tematem i przeniosłem do właściwego działu.
Połączyłem z istniejącym tematem i przeniosłem do właściwego działu.
[External Link Removed for Guests]