Sportowy filtr pow. i wydech przelot w 1.8 16v?
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 14 mar 2008, 19:07
- Imię: Mariusz
- Auto: Astra G
- Silnik: X18xe1 @ 161
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Kontakt:
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
asterixs, chodziło mi o to z tym spalaniem że pali Ci więcej niż mi.. i to znacznie...a mam nie dość że 16v to jeszcze większą pojemność...a też mam stożek itp... może po prostu masz źle ustawiony gaz?? nie mówię Ci tego złośliwie tylko po prostu mnie to zainteresowało trochę ... co do dolotu to ja kupiłem dedykowany z rozbitej astry,nie pamiętam jaką on ma średnicę ale nie ma żadnych zwężek itp... chodzi o to żeby zachować średnicę wewnętrzą dolotu bo inaczej bardzo oddziaływujesz na moment obrotowy i często jest tak że możesz go obniżyć ... a żeby temu przeciwdziałać to zakłada się pojemnościowo zbliżony dolot do seryjnego... wszystkie inne zmiany pasiłoby zbadać na hamowni w celu zweryfikowania czy nie robisz szkody sobie ...
==========82%===========
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 07 mar 2008, 16:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Debe Wielkie
- Kontakt:
nie rozumiem jakie szkody?? zdrowotne czy szkody na celu zwiazane z pozniejszymi naprawami?!michalek206 pisze:wszystkie inne zmiany pasiłoby zbadać na hamowni w celu zweryfikowania czy nie robisz szkody sobie ...
mam tez fajna strone na ktorej duzo sie dowiedzialem na temat STOZKOW i calego ich zastosowania mam nadzieje ze zachece do lektory w temacie sportowy filtr pow i wydech przelot w 1,8 16v[External Link Removed for Guests]
[ Dodano: 2008-10-20, 09:46 ]
[External Link Removed for Guests]
była Astra F jest Vectra B..
ale nadal mam sentyment do astry choc jezdze Vectra
ale nadal mam sentyment do astry choc jezdze Vectra
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 28 lut 2008, 22:41
- Imię: Ryszard
- Auto: Astra g kombi
- Silnik: 1.6/16v lpg
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Budy Barcząckie
- Kontakt:
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 07 mar 2008, 16:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Debe Wielkie
- Kontakt:
twoje zdanie, lecz moglbym sie duzo rozpisywac na ten temat iz z serii mozna duzo zdzialac np wydech, strumienica, dolot itp to sa czesciowe czesci tuningu ktora jedna np zamontowana rzecz sprawi ze samochod nie bedzie taki jak z pod reki inzyniera i to jest juz tuningmichalek206 pisze:w zwykłej asterce nie ma zbytniego sensu przeprowadzać takich zmian
ja mam zamiar jeszcze montowac strumienice, srodkowy przelotowy no i sport.koncowy nie wiem ile kucy doda ale bedzie juz inaczej niz pzred modyfikacia..niektorzy bawia sie w swap ale to juz inna polka narazie nie moge sobie pozwolic na tego typu inwestycje bo w zyciu sa wazniejsze cele jak TUNING pozdrawiam
była Astra F jest Vectra B..
ale nadal mam sentyment do astry choc jezdze Vectra
ale nadal mam sentyment do astry choc jezdze Vectra
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
riko, jak wiadomo stożek ma dużo minusów... podstawowym jest jego przepuszczalność brudu ... jeżeli nie jest Ci potrzebny stożek to po jakiego grzyba skracać żywotność auta... zrób test ... weź odczep dolot i palcem przejedz po powierzchni rury...jest na niej brudzik , lub też kwarc <- piasek jak kto woli ... i teraz.. jeżeli nie masz jakiś modów w aucie które wykorzystają potencjał stożka to po co go dawać ?? jeden element tuningowy i tak Ci przyrostów nie da lub bardzo nie odczuwalne. Po prostu moim zdaniem jak zmieniać takie rzeczy to po to żeby teraz lub w przyszłości się do czegoś przyczyniły pozytywnego a nie tylko dla tego żeby Twoja świadomość karmiła się napisem na opakowaniu stożka: +10 KM.Poza tym co może stykać w założeniu stożka? jego wygląd? czy może sam fakt że go posiadasz?? Powiem Ci tak... uważam że jeśli coś robić to z głową a nie tylko po to żeby było i ładnie "świeciło"
==========82%===========
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 28 lut 2008, 22:41
- Imię: Ryszard
- Auto: Astra g kombi
- Silnik: 1.6/16v lpg
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Budy Barcząckie
- Kontakt:
Kolego MICHAŁEK ja tylko broniłem racji ASTERIXA bo on zamontował sobie stożek i cały dolot i przy instalacjii lpg jakoś mu to działa.Ja jedynie włożyłem wkład sportowy JR AIR FILTER bo na własnym aucie chciałem poczuć różnicę.Przy zakupie był już nasączony olejkiem więc wszystko powinno być ok a po roku używania czyściłem i ponownie naniosłem olej na filtr,więc jestem spokojny o silnik a moc-no cóż,powiem tak jest bardziej elastyczny.
[ Dodano: 2008-10-24, 23:02 ]
Piszesz o piasku i pewnie o zacieraniu się silnika ale to się tyczy tych koleszków,którzy kupili stożki za 35zł i ani myślą o zabezpieczaniu tych filtrów/nasączaniuu/.Sam czytałem w necie jak KTOŚ wypowiadał się,że ma stożek i jak się zabrudzi to kupuje nowy i po co czyścić,to jest dopiero głupota.Potem ludzie czytają takie porady i robą to samo...WIĘC chyba nasączanie jest robione z głową i ma na celu powstrzymanie brudu,i nie ma co się martwić...pozdrawiam
[ Dodano: 2008-10-24, 23:02 ]
Piszesz o piasku i pewnie o zacieraniu się silnika ale to się tyczy tych koleszków,którzy kupili stożki za 35zł i ani myślą o zabezpieczaniu tych filtrów/nasączaniuu/.Sam czytałem w necie jak KTOŚ wypowiadał się,że ma stożek i jak się zabrudzi to kupuje nowy i po co czyścić,to jest dopiero głupota.Potem ludzie czytają takie porady i robą to samo...WIĘC chyba nasączanie jest robione z głową i ma na celu powstrzymanie brudu,i nie ma co się martwić...pozdrawiam
Caravan do końca...
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 14 mar 2008, 19:07
- Imię: Mariusz
- Auto: Astra G
- Silnik: X18xe1 @ 161
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Kontakt: