Można wypłukać katalizator i DPF pewnym środkiem chemicznym, dostępnym w Polsce, jest to ATLANTOL HDE, dostępny tylko w dużych bańkach 25L w cenie ponad 400zł. Tego środka używają w ASO, kiedy nie ma już możliwości wypalenia filtra.
[External Link Removed for Guests]
Można też rozciąć kata, wyrzucić wszystko ze środka i wstawić rurkę. W VC kilka osób tak zrobiło i nie ma żadnych błędów itd.
Wyrzuć wszystko łącznie z końcowym tłumikiem to może coś to da, sam tłumik a tym bardziej w dieslu nic nie da, poza tym że optycznie będzie to lepiej wyglądać.
Diesel nawet z prosta rurą od turbo do końca nie będzie jakoś przeraźliwie głośny, widziałem diesle z takim customowym wydechem i wcale nie były głośne. Możesz też usunąć wszystko a na koniec wstawić jakiś ładnie zakończony przelotowy tłumik.
Anders1006 pisze:tylko czy da to troszkę więcej mocy przyrost 1 max 2 kucyków czy to tez pozostanie bez zmiany
Ilez razy mozna pisac ze to sa indywidualne takie przyrosty. Moze byc lepiej a moze byc gorzej. Zreszta Nie sa wazne moce tylko niutony. W TDI np podkrecasz go wtryskami czy programem i przybedzie ze 25 KM ale niuton szaleje tak ze przybedzie go z 50-60 NM a nawet padaja rekordy ze prawie podchodzace pod 90Nm. Wszystko zalezy od kondycji silnika oraz wielu innych rzeczy. Co ci potym jak przybedzie pare koni ale tylko w wysokich obrotach jak w dolnych spadnie i to drastycznie??
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Najpierw to warto doprowadzić silnik do godnego chipa stanu, a potem wynik zweryfikować na hamowni. Poza tym jeśli chodzi o 1.7 to dużo się nie zdziała, przynajmniej nie tyle co w przypadku TDI.
to się tutaj zgodzę że z X17DTL się dużo nie zawojuje jest w nim parę rzeczy do roboty ale to nic takiego chyba muszę coś z alternatorem zrobić bo coś słabo ładuje mi akumulator a tak to przejechałem 12tys od kupna przez rok i z silnikiem nic nie było robione przejechane mam 170tys