Tuning diesla

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

Anders1006 pisze:JOszi, no może może by faktycznie tak było :) nie zaprzecze ze nie :)
też mi te złącze poszło więc mam porównanie ;)

Ja teraz szykuję graty żeby wywalić kata co by odciążyło nieco turbinę

Driver1

Astro-maniak
Posty: 104
Rejestracja: 23 cze 2008, 11:52
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: Driver1 »

A da sie ominac (wywalic) kata w 1.9 CDTI 150 KM ?

Usunięty użytkownik 3235

#13

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Można wypłukać katalizator i DPF pewnym środkiem chemicznym, dostępnym w Polsce, jest to ATLANTOL HDE, dostępny tylko w dużych bańkach 25L w cenie ponad 400zł. Tego środka używają w ASO, kiedy nie ma już możliwości wypalenia filtra.

[External Link Removed for Guests]

Można też rozciąć kata, wyrzucić wszystko ze środka i wstawić rurkę. W VC kilka osób tak zrobiło i nie ma żadnych błędów itd.

Anders1006

Astro-maniak
Posty: 80
Rejestracja: 06 sie 2008, 19:05
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: Anders1006 »

a mam pytanko czy da coś wstawienie samego końcowego tłumika w dieslu?? oprócz ładnego wyglądu jak tak to co a jak nie to tez możecie podać czemu nie :)
no past... no future... only today...

Usunięty użytkownik 3235

#15

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Wyrzuć wszystko łącznie z końcowym tłumikiem to może coś to da, sam tłumik a tym bardziej w dieslu nic nie da, poza tym że optycznie będzie to lepiej wyglądać.

Diesel nawet z prosta rurą od turbo do końca nie będzie jakoś przeraźliwie głośny, widziałem diesle z takim customowym wydechem i wcale nie były głośne. Możesz też usunąć wszystko a na koniec wstawić jakiś ładnie zakończony przelotowy tłumik.

Anders1006

Astro-maniak
Posty: 80
Rejestracja: 06 sie 2008, 19:05
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: Anders1006 »

mi nie chodzi o dźwięk w aucie pochodzący od tłumika, tylko czy da to troszkę więcej mocy przyrost 1 max 2 kucyków :?: czy to tez pozostanie bez zmiany :?:
no past... no future... only today...

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4902
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Anders1006 pisze:tylko czy da to troszkę więcej mocy przyrost 1 max 2 kucyków :?: czy to tez pozostanie bez zmiany
Ilez razy mozna pisac ze to sa indywidualne takie przyrosty. Moze byc lepiej a moze byc gorzej. Zreszta Nie sa wazne moce tylko niutony. W TDI np podkrecasz go wtryskami czy programem i przybedzie ze 25 KM ale niuton szaleje tak ze przybedzie go z 50-60 NM a nawet padaja rekordy ze prawie podchodzace pod 90Nm. Wszystko zalezy od kondycji silnika oraz wielu innych rzeczy. Co ci potym jak przybedzie pare koni ale tylko w wysokich obrotach jak w dolnych spadnie i to drastycznie??
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Anders1006

Astro-maniak
Posty: 80
Rejestracja: 06 sie 2008, 19:05
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: Anders1006 »

no tak szczerze mówiąc to masz racje :) czyli pozostaje przy standardowym seryjnym tłumiku :)

teraz OK pozostawiając wydech w spokoju :) to przy tuningu diesle chyba najbardziej opłaca się zainwestować w chip tuning, bo inne rzeczy to "chała" :)
no past... no future... only today...

Usunięty użytkownik 3235

#19

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Najpierw to warto doprowadzić silnik do godnego chipa stanu, a potem wynik zweryfikować na hamowni. Poza tym jeśli chodzi o 1.7 to dużo się nie zdziała, przynajmniej nie tyle co w przypadku TDI.

Anders1006

Astro-maniak
Posty: 80
Rejestracja: 06 sie 2008, 19:05
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Kontakt:

#20

Nieprzeczytany post autor: Anders1006 »

to się tutaj zgodzę :) że z X17DTL się dużo nie zawojuje :) jest w nim parę rzeczy do roboty ale to nic takiego chyba muszę coś z alternatorem zrobić bo coś słabo ładuje mi akumulator :) a tak to przejechałem 12tys od kupna przez rok i z silnikiem nic nie było robione :) przejechane mam 170tys :)
no past... no future... only today...

ODPOWIEDZ