Tuning diesla

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Grzana_Pl

Przedstawiciel Regionu
Posty: 770
Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
Imię: Grzesiek
Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
Silnik: Y20DTH
Województwo: warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
Kontakt:

#21

Nieprzeczytany post autor: Grzana_Pl »

A powiedzcie mi panowie co zrobił ten koleś [External Link Removed for Guests], że osiągnął taki efekt, bo sam tłumik napewno nie daje w 2.0 DTI czegoś takiego.

Grzana_Pl

Przedstawiciel Regionu
Posty: 770
Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
Imię: Grzesiek
Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
Silnik: Y20DTH
Województwo: warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
Kontakt:

#22

Nieprzeczytany post autor: Grzana_Pl »

Właśnie !! To Ty coś pisałeś , że będziesz się wydechem bawił ale stary ze mnie sklerotyk i nie mogłem sobie przypomnieć kto o tym pisał :D mnie niedługo i tak czeka wymian końcowego bo już porządnie zardzewiał to bym od razu postarał się coś takiego stworzyć.
Ale środkowy czymś będzie zastąpiony czy w ogóle wyleci ?? Jak to będzie mniej wiecej szło po kolei ??
I na koniec jeszcze jedno, jaki końcowy Remus właśnie czy Ulter dedykowany ( tyle, że do DTI nie widzę w ofercie Ultera dedykowanego.)

Dezent

Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 15 sty 2011, 14:12
Imię: Mariusz
Auto: Astra G
Silnik: 1.7 CDTI
Lokalizacja: Bydgoszcz

#23

Nieprzeczytany post autor: Dezent »

Polecam wydech Ultera dedykowany do diesla :) Szału w dieslu nie będzie... taki silnik... ale efekt jakiś jest :D jesli chodzi o przyrost mocy to tak w woli wyjaśnienia jeśli mowa o chip tuning 1.7 CDTI. Porządne firmy zajmujące się tego rodzaju tuningiem przeprowadzają prace od początku do końca na hamowni... można uczestniczyć podczas tuningu wiec naocznie można zobaczyć zmiany... tuning taki trawa od 4-5 godzin. Różne firmy, różnie podają ... przyrost przy 1.7 CDTI 80 KM to +30 KM (max) oraz 170 Nm do 240 Nm i tu jest dość odczuwalna zmiana... na bank będzie się lepiej zbierał... szybciej nie pojedziemy chyba, że popracujemy przy skrzyni :D ale do 100km/h odczujemy zmianę
Pozdrawiam
Dezent

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4898
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#24

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

nie no nie przesadza ze 5 godzin. Tyle to moze trwac jak sie robi pierwszy raz jakis zadki silnik nawet w vagu np 3.0 czy 5.0 tdi a nie taki popular jak oplowski cdti. 1 godzina do 2 max.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Grzana_Pl

Przedstawiciel Regionu
Posty: 770
Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
Imię: Grzesiek
Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
Silnik: Y20DTH
Województwo: warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
Kontakt:

#25

Nieprzeczytany post autor: Grzana_Pl »

Dezent a gdzie znalazłeś dedykowanego Ultera do diesla jeśli nawet na ich oficjalnej stronie nie ma ??

Dezent

Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 15 sty 2011, 14:12
Imię: Mariusz
Auto: Astra G
Silnik: 1.7 CDTI
Lokalizacja: Bydgoszcz

#26

Nieprzeczytany post autor: Dezent »

[External Link Removed for Guests] dedykowany do Astry G i jest opca wyboru silnika (z diesla dostępne 2.0 i 1,7 DTI)... z tym że do Astr powyżej 2003 trzeba przerabiać przyłącze ale to nie problem...
Pozdrawiam
Dezent

Dezent

Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 15 sty 2011, 14:12
Imię: Mariusz
Auto: Astra G
Silnik: 1.7 CDTI
Lokalizacja: Bydgoszcz

#27

Nieprzeczytany post autor: Dezent »

Grzana_Pl wszystko zależy od stanu silnika... jak ktoś ma nowy lub zadbany silnik to 3 godziny i po sprawie ale jak ktoś ma już starszy i niezadbany to w ogóle nie polecam mu chip tuningu :P
Pozdrawiam
Dezent

Grzana_Pl

Przedstawiciel Regionu
Posty: 770
Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
Imię: Grzesiek
Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
Silnik: Y20DTH
Województwo: warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
Kontakt:

#28

Nieprzeczytany post autor: Grzana_Pl »

Fakt, jest ale dwa szkopuły :
a) dla caravana nie jest dostepny do diesla (nie wiem czy od innej wersji będzie pasować)
b) cena bardzo duża, za duża.
A co do chips tuningu :) to oczywiste, że jak silnik jest w stanie przedagonalnym to porządna firma nawet go nie dotknie a czy starszych silników nie robić ? Raczej kwestia stanu technicznego a nie wieku.

Dezent

Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 15 sty 2011, 14:12
Imię: Mariusz
Auto: Astra G
Silnik: 1.7 CDTI
Lokalizacja: Bydgoszcz

#29

Nieprzeczytany post autor: Dezent »

heh dlatego napisałem starszych i niezadbanych bo jak kotś ma stary i zadbany to śmiało może bawić się w chip tuning
a co do tłumika to można przerobić ten tłumik i bedzie pasował do Caravana... a co do ceny... w końcu to Ulter :D
Pozdrawiam
Dezent

ODPOWIEDZ