Tuning diesla
-
- Posty: 770
- Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
- Kontakt:
-
- Posty: 770
- Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
- Kontakt:
Właśnie !! To Ty coś pisałeś , że będziesz się wydechem bawił ale stary ze mnie sklerotyk i nie mogłem sobie przypomnieć kto o tym pisał mnie niedługo i tak czeka wymian końcowego bo już porządnie zardzewiał to bym od razu postarał się coś takiego stworzyć.
Ale środkowy czymś będzie zastąpiony czy w ogóle wyleci ?? Jak to będzie mniej wiecej szło po kolei ??
I na koniec jeszcze jedno, jaki końcowy Remus właśnie czy Ulter dedykowany ( tyle, że do DTI nie widzę w ofercie Ultera dedykowanego.)
Ale środkowy czymś będzie zastąpiony czy w ogóle wyleci ?? Jak to będzie mniej wiecej szło po kolei ??
I na koniec jeszcze jedno, jaki końcowy Remus właśnie czy Ulter dedykowany ( tyle, że do DTI nie widzę w ofercie Ultera dedykowanego.)
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 15 sty 2011, 14:12
- Imię: Mariusz
- Auto: Astra G
- Silnik: 1.7 CDTI
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Polecam wydech Ultera dedykowany do diesla Szału w dieslu nie będzie... taki silnik... ale efekt jakiś jest jesli chodzi o przyrost mocy to tak w woli wyjaśnienia jeśli mowa o chip tuning 1.7 CDTI. Porządne firmy zajmujące się tego rodzaju tuningiem przeprowadzają prace od początku do końca na hamowni... można uczestniczyć podczas tuningu wiec naocznie można zobaczyć zmiany... tuning taki trawa od 4-5 godzin. Różne firmy, różnie podają ... przyrost przy 1.7 CDTI 80 KM to +30 KM (max) oraz 170 Nm do 240 Nm i tu jest dość odczuwalna zmiana... na bank będzie się lepiej zbierał... szybciej nie pojedziemy chyba, że popracujemy przy skrzyni ale do 100km/h odczujemy zmianę
Pozdrawiam
Dezent
Dezent
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
nie no nie przesadza ze 5 godzin. Tyle to moze trwac jak sie robi pierwszy raz jakis zadki silnik nawet w vagu np 3.0 czy 5.0 tdi a nie taki popular jak oplowski cdti. 1 godzina do 2 max.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 770
- Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
- Kontakt:
Dezent a gdzie znalazłeś dedykowanego Ultera do diesla jeśli nawet na ich oficjalnej stronie nie ma ??
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 15 sty 2011, 14:12
- Imię: Mariusz
- Auto: Astra G
- Silnik: 1.7 CDTI
- Lokalizacja: Bydgoszcz
[External Link Removed for Guests] dedykowany do Astry G i jest opca wyboru silnika (z diesla dostępne 2.0 i 1,7 DTI)... z tym że do Astr powyżej 2003 trzeba przerabiać przyłącze ale to nie problem...
Pozdrawiam
Dezent
Dezent
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 15 sty 2011, 14:12
- Imię: Mariusz
- Auto: Astra G
- Silnik: 1.7 CDTI
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Grzana_Pl wszystko zależy od stanu silnika... jak ktoś ma nowy lub zadbany silnik to 3 godziny i po sprawie ale jak ktoś ma już starszy i niezadbany to w ogóle nie polecam mu chip tuningu
Pozdrawiam
Dezent
Dezent
-
- Posty: 770
- Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
- Kontakt:
Fakt, jest ale dwa szkopuły :
a) dla caravana nie jest dostepny do diesla (nie wiem czy od innej wersji będzie pasować)
b) cena bardzo duża, za duża.
A co do chips tuningu to oczywiste, że jak silnik jest w stanie przedagonalnym to porządna firma nawet go nie dotknie a czy starszych silników nie robić ? Raczej kwestia stanu technicznego a nie wieku.
a) dla caravana nie jest dostepny do diesla (nie wiem czy od innej wersji będzie pasować)
b) cena bardzo duża, za duża.
A co do chips tuningu to oczywiste, że jak silnik jest w stanie przedagonalnym to porządna firma nawet go nie dotknie a czy starszych silników nie robić ? Raczej kwestia stanu technicznego a nie wieku.
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 15 sty 2011, 14:12
- Imię: Mariusz
- Auto: Astra G
- Silnik: 1.7 CDTI
- Lokalizacja: Bydgoszcz
heh dlatego napisałem starszych i niezadbanych bo jak kotś ma stary i zadbany to śmiało może bawić się w chip tuning
a co do tłumika to można przerobić ten tłumik i bedzie pasował do Caravana... a co do ceny... w końcu to Ulter
a co do tłumika to można przerobić ten tłumik i bedzie pasował do Caravana... a co do ceny... w końcu to Ulter
Pozdrawiam
Dezent
Dezent