Tuning mechaniczny Astry G 1.8
- tmr71
- Posty: 4
- Rejestracja: 02 maja 2008, 12:55
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Tuning mechaniczny Astry G 1.8
Witam,
chciałbym sie dowiedzieć czy jest możliwy jakiś tuning mechaniczny do mojej Astry II 1.8 125KM. Starałem sie coś znaleźć przez opcje szukaj, ale nic mi nie wyskoczyło:(, a sam sie zbytnio nie znam na mechanice. Dlatego proszę o pomoc co można by było wymienić w silniku żeby zrobić z niego troszkę większego potwora;)
pozdrawiam
chciałbym sie dowiedzieć czy jest możliwy jakiś tuning mechaniczny do mojej Astry II 1.8 125KM. Starałem sie coś znaleźć przez opcje szukaj, ale nic mi nie wyskoczyło:(, a sam sie zbytnio nie znam na mechanice. Dlatego proszę o pomoc co można by było wymienić w silniku żeby zrobić z niego troszkę większego potwora;)
pozdrawiam
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
już mu maźgam Bartolo,
tmr71, możesz zrobić to samo co we wszystkich innych jednostkach benzynowych... czyli: stage 1. dolot+stożek,wydech,kolektor 4-2-1 lub 4-1(baran) metalowy kat + przelot tłumiki <- wszystko to nie wiele Ci da,ale będzie użyteczne w stage2. ostre wałki rozrządu+chip .... jeśli chcesz dalej brnąć w zmiany w tej jednostce to można by jeszcze obrobić głowicę i kanały , a do tego stoczyć koło zamachowe (lekko) ...
INNA OPCJA i pewnie nie osiągalna dla większości... uturbić silnik lub założyć kompresor , oczywiście to się wiąże z niekończącymi się dokładkami pieniędzy więc się na ten temat już nie rozpisuje
tmr71, możesz zrobić to samo co we wszystkich innych jednostkach benzynowych... czyli: stage 1. dolot+stożek,wydech,kolektor 4-2-1 lub 4-1(baran) metalowy kat + przelot tłumiki <- wszystko to nie wiele Ci da,ale będzie użyteczne w stage2. ostre wałki rozrządu+chip .... jeśli chcesz dalej brnąć w zmiany w tej jednostce to można by jeszcze obrobić głowicę i kanały , a do tego stoczyć koło zamachowe (lekko) ...
INNA OPCJA i pewnie nie osiągalna dla większości... uturbić silnik lub założyć kompresor , oczywiście to się wiąże z niekończącymi się dokładkami pieniędzy więc się na ten temat już nie rozpisuje
==========82%===========
-
- Posty: 493
- Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
- Kontakt:
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 16 mar 2008, 23:13
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warsaw
- Kontakt:
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- tmr71
- Posty: 4
- Rejestracja: 02 maja 2008, 12:55
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
-
- Posty: 493
- Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
- Kontakt:
Chodzilo mi o nowke lexmaula. Taki drogi a to dlatego ze jest dedykowany do Z18XE czyli pod 2 sody i ze specjalnym sportowym katalizatorem zeby wszystko dzialalo jak trzeba.michalek206 pisze:marcinpsk, można taniej dostać ... tylko trzeba szukać..no chyba że ktoś chce funkiel nówkę nie śmiganą
MOJA ASTRA:
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
a to się zgadza,ale za Chiny ludowe bym go nie kupił wolałbym już zakupić jakieś kute elementy a potem coś może z turbinką pokombinować
Jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi bo dawno już nie przeglądałem danych... ale myślę że coś koło 8 -12 Km na samym kolektorze ...tmr71 pisze:i jaki można sie spodziewać przypływ mocy?
==========82%===========