1.7dtl jak podkręcić turbine

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
mihas96

Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: 28 paź 2008, 14:59
Imię: Michał
Auto: Astra F
Silnik: x17dtl+
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1.7dtl jak podkręcić turbine

#1

Nieprzeczytany post autor: mihas96 »

Witam posiadam asie f z silniczkiem 1.7dtl, autko fajne tylko strasznie wole i tak przeglądając wasze forum i nie tylko zauważyłem że każdy podkręca turbinę w silniku isuzu lecz opisu co i jak w oplowskim nie znalazłem i dlatego pytam się was jak to zrobić bo nigdzie tego nie znalazłem... i od razu che zadać pytanie do użytkowników tego silniczka czy u was też kopci podczas odpalania a potem już praktycznie wo gule bo to jest trochę wkurzające...
pozdrawiam i proszę o odp bo jestem całkowicie zielony w tym temacie

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

mi podczas odpalania też kopci na szaro choć nie powinien :D

co do podkręcenia to robi się analogicznie jak w isuzu. MBC wpiąć do węzyka przy turbinie a na pompie podnieść dawkę

mihas96

Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: 28 paź 2008, 14:59
Imię: Michał
Auto: Astra F
Silnik: x17dtl+
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: mihas96 »

wiesz u mnie jest chmura białego dymu i tak średnio odpala, a tak nawiasem jest ktoś na forum co ten silnik podkręcał? Bo isuzu do0.9 bara kręcicie a opla jak? i czy konieczne jest podnoszenie dawki paliwa bo raczej chce zachować katalogowe4.5litra na trasie :mrgreen:

destylator

Astro-maniak
Posty: 189
Rejestracja: 31 gru 2007, 7:36
Imię: Marcin Destylator
Auto: Astra H 1.9 cdti
Województwo: Zagranica - UE
Lokalizacja: Żory/Ballymena
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: destylator »