1.7dtl jak podkręcić turbine

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4898
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#21

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

ups za duzo forow przegladam i mi sie juz kombajn robi. Sorry za zamieszanie. Zawor turbiny w AF jak jest sterowany? Chyba jak cisnienie doladowujace przekroczy pewna wartosc to wezykiem idzie do "gruchy" i otwiera WG tak?? Nie mialem Af wiec tylko zgaduje.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

mihas96

Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: 28 paź 2008, 14:59
Imię: Michał
Auto: Astra F
Silnik: x17dtl+
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

#22

Nieprzeczytany post autor: mihas96 »

szczerze mówiąc nie wiem dlatego piszę jak to cholerstwo zrozgryść i podkręcić :mrgreen:
[External Link Removed for Guests]

Hary

Astro-maniak
Posty: 87
Rejestracja: 13 paź 2008, 17:27
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Pomiechówek, Czosnów
Kontakt:

#23

Nieprzeczytany post autor: Hary »

wesoł pisze:Co ma pompa do cisnienia doladowania to nie wiem bo nie ma nic wspolnego
a w pompach wtryskowych mechanicznych ma i to sporo. w pompsie pod deklem jest membrana która tez jest odpowiedzialna za cisnienie doładowania. kolega z Vectra unlimited ostatnio wyciągał taki plastikowy oring po którym ta membrana chodzi juz na 3cim biegu ma 1.7 bara.(wiecej sie bał i skrecił na WG)wczesniej na 5tce miał 1.4[/quote]
wesoł pisze:JAk nie jak max obroty wirnika turbiny to 120 do 150 tys. Jak bedzie sie wkrecac na wyzsze to wiadomo ze szybciej sie wykonczy turbina.

próbowałes chociaż???

mihas96

Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: 28 paź 2008, 14:59
Imię: Michał
Auto: Astra F
Silnik: x17dtl+
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

#24

Nieprzeczytany post autor: mihas96 »

to jak tacy mądrzy wszyscy to jak to cholerstwo podkręcić bo wczoraj to oglądałem i chyba wiem co tylko jedna rzecz mnie interesuje;p

[ Dodano: 2008-11-12, 17:11 ]
ej a jak tu się wstawia zdjęcia bo właśnie chce się spytać o ta rzecz i mam fotki;p
[External Link Removed for Guests]

Solexx

Astro-maniak
Posty: 282
Rejestracja: 06 lut 2008, 1:40
Imię: Marcin
Auto: Astra
Silnik: 1.7
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

#25

Nieprzeczytany post autor: Solexx »

Panowie wie ktos ile seryjnie turbinka pompuje w 1.7 isuzu ??:>:P i czy blow off cos zasyczy przy takim cisnieniu ??:P
OPEL ASTRA KRÓLEM MIASTA :)

[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;

iwan87

Astro-maniak
Posty: 259
Rejestracja: 04 lut 2008, 19:12
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#26

Nieprzeczytany post autor: iwan87 »

blow off w diesel`u to wogóle poroniony pomysł :) jak to miało by wyglądać.....kle kle kle psss, kle kle kle psss.....odgłos jakby bocian kupe robił
Black Lady from Cracow

[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4898
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#27

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

juz nie wspominajac o samych negatywnych skutkach tego ustrojstwa.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#28

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

Solexx pisze:Panowie wie ktos ile seryjnie turbinka pompuje w 1.7 isuzu ??
0,65bar

bov to by raczej pierdział a nie syczał :D
wesoł pisze:Zawor turbiny w AF jak jest sterowany? Chyba jak cisnienie doladowujace przekroczy pewna wartosc to wezykiem idzie do "gruchy" i otwiera WG tak?? Nie mialem Af wiec tylko zgaduje.
dokładnie. Z kolektora dolotowego do pompy wtryskowej idzie wężyk który porusza membraną. Ta plastikowy biały krążek właśnie ogranicza membranę i warto go wyjąć

Ja podnosząc samą dawkę nie zaobserwowałem żeby turbina szybciej się wkręcała czy dawała większe ciśnienie. Ale oprócz przykopcania to na mokrym jeszcze na 3 zrywa trakcje na oponach 195/50 :D

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4898
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#29

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

JOszi pisze:Ale oprócz przykopcania to na mokrym jeszcze na 3 zrywa trakcje na oponach 195/50 :D
Eee to nie najgorzej widze bo ja w golfie tez tak lekko zerwe na 3, Na 1 to bez sprzegla tylko jak jade na wolnych obrotach i kick down zrobie to zrywa konkretnie tak do 4400 a potem 2 bieg i tez ze 3 metry czarnego pasa. Wszytsko na nowych falkenach zimowych 195/65/15 na asfalcie. Golf troszke ciezszy jest( 1350 kg) ale za to wiecej mocy bo 110KM.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Solexx

Astro-maniak
Posty: 282
Rejestracja: 06 lut 2008, 1:40
Imię: Marcin
Auto: Astra
Silnik: 1.7
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

#30

Nieprzeczytany post autor: Solexx »

wesoł pisze:juz nie wspominajac o samych negatywnych skutkach tego ustrojstwa.
Sam juz neiwiem co myslec jedni mowią ze to oszczedza turbine a drudzy ze to wpływa negatywnie ;P
OPEL ASTRA KRÓLEM MIASTA :)

[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ