Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Usunięty użytkownik 3235
#21
Nieprzeczytany post
autor: Usunięty użytkownik 3235 » 29 paź 2008, 18:52
Jeśli chodzi o kompresor to ciekawe jak będzie z wytrzymałością silnika, ale pewnie max 0.5 bara by wytrzymał bez zakuwania dołu, a to już znacznie podnosi koszty
To niestety nie Honda, w których takie coś jest dość często praktykowane...
Mimo wszystko pomysł ciekawy, jak nie z 1.6 to z 2.0
ja37 , a słyszałeś o silniku C20GET? seryjne 8v z turbo
Szegi
Posty: 2153 Rejestracja: 05 cze 2007, 21:08
Imię: Kacperek
Auto: Astra F
Silnik: Ce20eNE
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Drzycim / Bydgoszcz
#22
Nieprzeczytany post
autor: Szegi » 29 paź 2008, 18:56
Ja bym się pobawił w podwójny motor .
[External Link Removed for Guests]
--------------------------------------------------------------
ja37
Posty: 6070 Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 129 razy
#23
Nieprzeczytany post
autor: ja37 » 29 paź 2008, 19:01
Słyszałem, ja chciałbym zapodac u siebie G60 z VR6 VW
Usunięty użytkownik 3235
#24
Nieprzeczytany post
autor: Usunięty użytkownik 3235 » 29 paź 2008, 19:09
Ale podobno te G60 psują się dość często i remont drogi. Nie lepiej iść w roots'a np. Eaton, na plus wychodzi to że produkowany u nas w Polsce
tylko z montażem tego trudniej...
ja37
Posty: 6070 Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 129 razy
#25
Nieprzeczytany post
autor: ja37 » 29 paź 2008, 19:16
Eaton mi wygląda na jakiś wielki, może się nie zmieścić.
Nie widziałem na zywo, opieram sie na fotach z netu.
Szegi
Posty: 2153 Rejestracja: 05 cze 2007, 21:08
Imię: Kacperek
Auto: Astra F
Silnik: Ce20eNE
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Drzycim / Bydgoszcz
#26
Nieprzeczytany post
autor: Szegi » 29 paź 2008, 19:18
ja37 , a od Omegi MV6 by podszedł
[External Link Removed for Guests]
--------------------------------------------------------------
ja37
Posty: 6070 Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 129 razy
#27
Nieprzeczytany post
autor: ja37 » 29 paź 2008, 19:20
A masz fotę?
Ale OT robimy 8)
Szegi
Posty: 2153 Rejestracja: 05 cze 2007, 21:08
Imię: Kacperek
Auto: Astra F
Silnik: Ce20eNE
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Drzycim / Bydgoszcz
#28
Nieprzeczytany post
autor: Szegi » 29 paź 2008, 19:29
ja37 , fotę silnika??
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
--------------------------------------------------------------
Usunięty użytkownik 3235
#29
Nieprzeczytany post
autor: Usunięty użytkownik 3235 » 29 paź 2008, 19:34
No OT się już dobre robi, zaraz ktoś nas pogoni
X30XE pewnie by weszło jak do AG wkładają, a jak nie to go na tył :m
A jeżeli chodzi o Eatona to te nowsze (M45) są już sporo mniejsze.
Ostatnio zmieniony 29 paź 2008, 19:39 przez Usunięty użytkownik 3235 , łącznie zmieniany 1 raz.
BANDZIORAS
Posty: 13 Rejestracja: 24 maja 2008, 20:42
Imię: Kamil
Auto: Astra F/E36 compact
Silnik: only super 1600 ;)
Lokalizacja: NDZ/NO
Kontakt:
#30
Nieprzeczytany post
autor: BANDZIORAS » 29 paź 2008, 19:38
- ASTRA f COUPE NA HARDZIE jest spoko
- tylny napęd np od OMEGI tez mi kiedys krążył po głowie... tylko jak go tam wsadzić
tzn. most....???
Fane te pomysły,fantazja fajna rzecz...
Pozdrawiam...