C20XE + turbo

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
larryyy

Astro-maniak
Posty: 70
Rejestracja: 23 maja 2008, 11:27
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

C20XE + turbo

#1

Nieprzeczytany post autor: larryyy »

Witam serdecznie,
Nastaje czas monsunowy wiec na długie zimowe wieczory planuje się zdoktoryzować w temacie założenia turbiny do astry.
I tu pytanie dla specjalistów czy ktoś kiedyś przymierzał się do do takiej operacji w swoim aucie?
Proszę o porady, opinie, schematy i wszystko co może mnie przekonać do założenia lub nie turbiny do mojego C20XE.
Całość mam zamiar złożyć u fachowca ale chętnie posłucham waszych rad.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2008, 20:04 przez larryyy, łącznie zmieniany 1 raz.

Usunięty użytkownik 3235

#2

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Myślę, że te tematy trochę Ci pomogą: ;)

[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]

larryyy

Astro-maniak
Posty: 70
Rejestracja: 23 maja 2008, 11:27
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: larryyy »

analyzer64, dzieki wielkie

Awatar użytkownika
marecek

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 30 paź 2008, 13:26
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: marecek »

jak tam projekt? bo zima idzie, wieczory coraz dłuższe się robią, a nie ma co czytać ;) :m

dikser

Astro-maniak
Posty: 870
Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: radom
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: dikser »

marecek pisze:jak tam projekt? bo zima idzie, wieczory coraz dłuższe się robią, a nie ma co czytać ;) :m
popieram ;)
a jesli chodzi o moja opinie to bardziej by sie opłacało kupic i włożyć leta niz uturbiac ten silnik :roll:
nie ważne przy czym stoisz tylko jak tym jeździsz
[External Link Removed for Guests]

Mamanek

V.I.P.
Posty: 978
Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
Imię: Adam
Auto: Opel Astra GSi
Silnik: C20XE+
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: Mamanek »

dikser pisze:bardziej by sie opłacało kupic i włożyć leta niz uturbiac ten silnik
a co by bylo w tym bardziej oplacalne, aby kupic leta trzeba wywalic dobrze ponad 5tys zl, jesli kolega ma zdrowy silnik to uturbienie go nie wyjdzie duzo drozsze, bo LET-y sa juz za bardzo wysluzone, zeby zaladowac go w bude bez remontu, a gruntowny remont LET-a jest mega drogi, strzelajac w ciemno trzeba liczyc przynajmniej 5000zl

Jak ktos nie wierzy, to niech sobie kupi taki silnik i zacznie zabawe :P
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!


M&M Team

Ventura

ex-Staff
Posty: 1521
Rejestracja: 25 maja 2008, 13:55
Imię: Adrian
Auto: Astra GSi '94
Silnik: c20xe
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: Ventura »

czyli wychodzi na to ze lepiej uturbic i bawic sie z xe niz letem :P bo w sumie jeszcze nawet po remoncie xe zostanie nam troche kasy (porownujac z kosztami zakupu i remontu leta)
Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]
[External Link Removed for Guests]
Obrazek

Tucio

Astro-maniak
Posty: 184
Rejestracja: 24 wrz 2007, 19:38
Imię: Krzysztof
Auto: GsiT
Silnik: 20LET by Emu Black
Rocznik: 1994
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: Tucio »

ale co ci ze zdrowego XE ?? nic , bo same tloki Mahle kosztuja 1700 a woosner-a 2100 ,
pozniej korby, mocniejsze panewki i sroby , oczywiscie turbina albo seria , albo jakas hybryda
:) kolanko nad dolot , wydajniejsze wtryski , jesli to dalej ma byc XE to rozrzad zostaje taki sam , bo w Lecie masz mniejsze kolka rozrzadu i mniejsze kolko na wale.
splyw oleju do miski , przewody olejowe 3ba zrobic .
no jeszcze nie dodalem szlifierza bo jak juz sie kupuje nowe tloki to pasuje zrobic szlif aby wszystko bylo cacy.

czyli generalnie nie potrzeba zdrowego XE bo i tak prawie wszystko idzie nowe .

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#9

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

jo ale możesz tez natrafić na leta w którym podczas remontu może okazać się że tłoki są do wymiany i koszt wyjdzie ten sam

Awatar użytkownika
schabini

Astro-maniak
Posty: 92
Rejestracja: 26 sty 2008, 13:30
Imię: Marcin
Auto: Astra F Sedan
Silnik: C25XE
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: schabini »

a może zamiast Let poprostu do Xe dołożyć NITRO.....????? ;)

ODPOWIEDZ