C20XE + turbo
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 23 maja 2008, 11:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
C20XE + turbo
Witam serdecznie,
Nastaje czas monsunowy wiec na długie zimowe wieczory planuje się zdoktoryzować w temacie założenia turbiny do astry.
I tu pytanie dla specjalistów czy ktoś kiedyś przymierzał się do do takiej operacji w swoim aucie?
Proszę o porady, opinie, schematy i wszystko co może mnie przekonać do założenia lub nie turbiny do mojego C20XE.
Całość mam zamiar złożyć u fachowca ale chętnie posłucham waszych rad.
Nastaje czas monsunowy wiec na długie zimowe wieczory planuje się zdoktoryzować w temacie założenia turbiny do astry.
I tu pytanie dla specjalistów czy ktoś kiedyś przymierzał się do do takiej operacji w swoim aucie?
Proszę o porady, opinie, schematy i wszystko co może mnie przekonać do założenia lub nie turbiny do mojego C20XE.
Całość mam zamiar złożyć u fachowca ale chętnie posłucham waszych rad.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2008, 20:04 przez larryyy, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 23 maja 2008, 11:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
- marecek
- Posty: 8
- Rejestracja: 30 paź 2008, 13:26
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 870
- Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
-
- Posty: 978
- Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra GSi
- Silnik: C20XE+
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
a co by bylo w tym bardziej oplacalne, aby kupic leta trzeba wywalic dobrze ponad 5tys zl, jesli kolega ma zdrowy silnik to uturbienie go nie wyjdzie duzo drozsze, bo LET-y sa juz za bardzo wysluzone, zeby zaladowac go w bude bez remontu, a gruntowny remont LET-a jest mega drogi, strzelajac w ciemno trzeba liczyc przynajmniej 5000zldikser pisze:bardziej by sie opłacało kupic i włożyć leta niz uturbiac ten silnik
Jak ktos nie wierzy, to niech sobie kupi taki silnik i zacznie zabawe
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!
M&M Team
Zmień samochód!!!
M&M Team
-
- Posty: 1521
- Rejestracja: 25 maja 2008, 13:55
- Imię: Adrian
- Auto: Astra GSi '94
- Silnik: c20xe
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 184
- Rejestracja: 24 wrz 2007, 19:38
- Imię: Krzysztof
- Auto: GsiT
- Silnik: 20LET by Emu Black
- Rocznik: 1994
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
ale co ci ze zdrowego XE ?? nic , bo same tloki Mahle kosztuja 1700 a woosner-a 2100 ,
pozniej korby, mocniejsze panewki i sroby , oczywiscie turbina albo seria , albo jakas hybryda
kolanko nad dolot , wydajniejsze wtryski , jesli to dalej ma byc XE to rozrzad zostaje taki sam , bo w Lecie masz mniejsze kolka rozrzadu i mniejsze kolko na wale.
splyw oleju do miski , przewody olejowe 3ba zrobic .
no jeszcze nie dodalem szlifierza bo jak juz sie kupuje nowe tloki to pasuje zrobic szlif aby wszystko bylo cacy.
czyli generalnie nie potrzeba zdrowego XE bo i tak prawie wszystko idzie nowe .
pozniej korby, mocniejsze panewki i sroby , oczywiscie turbina albo seria , albo jakas hybryda
kolanko nad dolot , wydajniejsze wtryski , jesli to dalej ma byc XE to rozrzad zostaje taki sam , bo w Lecie masz mniejsze kolka rozrzadu i mniejsze kolko na wale.
splyw oleju do miski , przewody olejowe 3ba zrobic .
no jeszcze nie dodalem szlifierza bo jak juz sie kupuje nowe tloki to pasuje zrobic szlif aby wszystko bylo cacy.
czyli generalnie nie potrzeba zdrowego XE bo i tak prawie wszystko idzie nowe .
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- schabini
- Posty: 92
- Rejestracja: 26 sty 2008, 13:30
- Imię: Marcin
- Auto: Astra F Sedan
- Silnik: C25XE
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt: