sportowy kolektor wydechowy...
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
sportowy kolektor wydechowy...
witam wszystkich!! mam pytanko , czy wie ktoś gdzie można kupić sportowy kolektor do asterki ?? chodzi mi oczywiście o 4-2-1 , jeśli macie jakieś linki lub propozycje gdzie można to kupić lub zamówić to piszcie , staram się skompletować cały sportowy układ wydechowy no i kolektor jest nie odłączny jakby nie było ... pozdro dla wszystkich astromaniaksów ;)
==========82%===========
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 23 gru 2006, 18:26
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: łódzkie/mazowieckie
- Kontakt:
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 23 gru 2006, 18:26
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: łódzkie/mazowieckie
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
hmm no tak tak wszystko wporządku tylko gdzie ja mam taki kolektor zdobyć albo u kogo szukać ?? ile mnie więcej taka przyjemność kosztuje ?? z tego co słyszałem to chyba koło 1000 zł?? za niedługo planuje zabawe z chipem , chociaż poprzedni właściciel już lekko zmienił charakterystykę , ale chce zrobić kompletny wydech i dolot a potem to wszystko wysterować na chipie , tylko plis dajcie jakieś rady na temat gdzie można tego szukać albo co zrobić w celu zdobycia takiego kolektora ?? pozdro
==========82%===========
stary, moja rada jest taka - jeżeli nie masz wałka "sportowego" to ty nawet chipa się nie tykaj....
zrób sobie i dolot i wydech i wałek a potem myśl o chipie / pozdrawiam
PS. odnośnie tego chipa ze standardowym wałkiem to jest tak jak z osła chciałbyś zrobić woła na pole do orania... NO PO PROSTU SIĘ NIE DA
heh..... i jeszcze zachaczając o temat TJUNINKU TDIków - wg mnie ? porażka, ludzie mając tdi czy turbo w dieslu podkrecają turbo.. nie wiedząc o tym, że auto tak dostaje !! - szkoda gadać, nie chce mi się pisać, ale to co wymagane jest przy podkręcaniu turbin najbardziej widac u typków z turbo w benzynce, gdzie każde podkręcenie kończy się zmianą kabelków i innych pierdołków na mocniejsze, wytrzymalsze i Intercooler - ostatnio stało się w modzie adoptowanie intercoolera od iveco :m
zrób sobie i dolot i wydech i wałek a potem myśl o chipie / pozdrawiam
PS. odnośnie tego chipa ze standardowym wałkiem to jest tak jak z osła chciałbyś zrobić woła na pole do orania... NO PO PROSTU SIĘ NIE DA
heh..... i jeszcze zachaczając o temat TJUNINKU TDIków - wg mnie ? porażka, ludzie mając tdi czy turbo w dieslu podkrecają turbo.. nie wiedząc o tym, że auto tak dostaje !! - szkoda gadać, nie chce mi się pisać, ale to co wymagane jest przy podkręcaniu turbin najbardziej widac u typków z turbo w benzynce, gdzie każde podkręcenie kończy się zmianą kabelków i innych pierdołków na mocniejsze, wytrzymalsze i Intercooler - ostatnio stało się w modzie adoptowanie intercoolera od iveco :m
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
junior chyba się troszkę mylisz....booo, z mojego silnika z samego chipa , na standardzie jest zrobienie 134 KM i 180 Nm dla potwierdzenia wysyłam linka [External Link Removed for Guests]
dodatkowo dzięki kompletnemu wydechowi , można uzyskać kolejną porcję mocy , a jeśli to wszystko będzie zestrojone poprawnie to można mieć dostępną moc w szerokim paśmie obrotów ... pozatym jeśli kosztem około 2000 zł mogę zrobić auto mocniejsze niż ma seryjna jednostka 2.0 w astrze G to dla czego nie ?? myśle też że jeżeli wszystko robi się w granicach rozsądku , to nie znacznie się pogorszy trwałość silnika...jeśli chodzi o diesle to z tego co wiem to wykorzystuje się rezerwę daną przez fabrykę i nie jest to wielkim obciążeniem dla tego silnika...pozatym mniejsza moc auta z silnikiem diesla , często jest podyktowana normami spalania a nie tym że ten silnik nie wytrzyma tych 15 koni więcej często też w grę wchodzi marketing...pozatym ja w tym temacie pytam o kolektor bo jak wyżej stwierdziłem chce kompletny wydech i dolot a potem dopiero chipować i moim zdaniem jest to najlepsze (czytaj nie ekstremalne) podejście do tematu
dodatkowo dzięki kompletnemu wydechowi , można uzyskać kolejną porcję mocy , a jeśli to wszystko będzie zestrojone poprawnie to można mieć dostępną moc w szerokim paśmie obrotów ... pozatym jeśli kosztem około 2000 zł mogę zrobić auto mocniejsze niż ma seryjna jednostka 2.0 w astrze G to dla czego nie ?? myśle też że jeżeli wszystko robi się w granicach rozsądku , to nie znacznie się pogorszy trwałość silnika...jeśli chodzi o diesle to z tego co wiem to wykorzystuje się rezerwę daną przez fabrykę i nie jest to wielkim obciążeniem dla tego silnika...pozatym mniejsza moc auta z silnikiem diesla , często jest podyktowana normami spalania a nie tym że ten silnik nie wytrzyma tych 15 koni więcej często też w grę wchodzi marketing...pozatym ja w tym temacie pytam o kolektor bo jak wyżej stwierdziłem chce kompletny wydech i dolot a potem dopiero chipować i moim zdaniem jest to najlepsze (czytaj nie ekstremalne) podejście do tematu
==========82%===========
-
- Posty: 870
- Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 11 lis 2008, 19:50
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Chojnice
- Kontakt: