Nie mowie ze nie mozliwe bo czemu niby mialo tak byc ale i tak z tej trojki to astra najlezejsza jest. Z drugiej strony to sa rozne silniki w vagach montowane zarowno 90 jak i 110 konne na pompie rotacyjnej a jeden drugiemu nie rowny. AFN tez ma niby 110 KM ale do AHF mu daleko nie wspominajac juz o ASV a wszystkie maja ta sama moc i Nm.makmarc pisze:Miałem okazję ganiać się z Passatek i Golfem 4, oba 110KM TDI i powiem szczerze ... z passatem nie miałem co robić, golf też dostał baty, choć lżejsza buda poprawiła jego parametry względem passata.
Turbina od 2,2dti do 2,0dti
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 770
- Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
- Kontakt:
Nie wiem może to głupie pytanie ale super specem nie jestem więc mam prawo się nie znać ale jeżeli cały problem tkwi w zbyt mało wydajnej pompie ( pomijam narazie wtryski) to czy nie można upchnąć zamiast niej innej ? z innej fury ? Ew w czym tkwi problem ? Patrząc czasem na przebudowy jedyne co oryginalne z fury zostaje to buda więc może coś i w tej kwestii dałoby się zrobić .
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Problem w tym z eto pompa na lancuch i musi byc tez szczelna z mocowaniem bo bedzi eolej sie wylewal. Potem pojawia sie problem z podpieciem okablowania do niej, adaptacja, program trzeba by bylo zrobic coby ja wysterowal. Jeszcze do tego dochoda wtryski bo niewiele sie zda wymiana pompy skoro wtryski nie podleją wiecej. W vagu wymiana samych wtryskow daje wiecej jak chip bo w granicach 30 KM a chip daje tylko wysterowanie i podniesienie mocy o kolejene 15-20 KM. Nawet vagi maja rozne pompy i czasami tez trzeba kombinowac z wtyczkami, kablami itp. Moze i dalo by rade cos wymodzic ale jaki to koszt by byl? raczej nieoplacalne no i to by bylo pionierstwo.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 770
- Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
- Kontakt:
Wydaje mi się, że z samą pompą nie byłoby problemu (tzn znalazłaby się taka, która spełniłaby wymagania i dałoby się ją upchnąć, potem "dokleić" wszystko programem) ale jak sam mówiłeś wtryski są sporą zaporą z tego względu, że nie robią wydajniejszych.
Myślę, że temat jest wart zagłębienia się, co do kosztów to patrząc na niektóre przebudowy cena samego zestawu AV jest równa wartości samochodu a niejednokrotnie go przewyższa, a jak każdy wie AV to tylko bajer.
Twoje stwierdzenie, że to pionierstwo troszkę mnie podkręciło, żeby dowiedzieć się więcej na ten temat
Myślę, że temat jest wart zagłębienia się, co do kosztów to patrząc na niektóre przebudowy cena samego zestawu AV jest równa wartości samochodu a niejednokrotnie go przewyższa, a jak każdy wie AV to tylko bajer.
Twoje stwierdzenie, że to pionierstwo troszkę mnie podkręciło, żeby dowiedzieć się więcej na ten temat