Turbina od 2,2dti do 2,0dti

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#21

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

makmarc pisze:Miałem okazję ganiać się z Passatek i Golfem 4, oba 110KM TDI i powiem szczerze ... z passatem nie miałem co robić, golf też dostał baty, choć lżejsza buda poprawiła jego parametry względem passata.
Nie mowie ze nie mozliwe bo czemu niby mialo tak byc ale i tak z tej trojki to astra najlezejsza jest. Z drugiej strony to sa rozne silniki w vagach montowane zarowno 90 jak i 110 konne na pompie rotacyjnej a jeden drugiemu nie rowny. AFN tez ma niby 110 KM ale do AHF mu daleko nie wspominajac juz o ASV a wszystkie maja ta sama moc i Nm.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Grzana_Pl

Przedstawiciel Regionu
Posty: 770
Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
Imię: Grzesiek
Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
Silnik: Y20DTH
Województwo: warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
Kontakt:

#22

Nieprzeczytany post autor: Grzana_Pl »

Nie wiem może to głupie pytanie ale super specem nie jestem więc mam prawo się nie znać ale jeżeli cały problem tkwi w zbyt mało wydajnej pompie ( pomijam narazie wtryski) to czy nie można upchnąć zamiast niej innej ? z innej fury ? Ew w czym tkwi problem ? Patrząc czasem na przebudowy jedyne co oryginalne z fury zostaje to buda więc może coś i w tej kwestii dałoby się zrobić .

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#23

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Problem w tym z eto pompa na lancuch i musi byc tez szczelna z mocowaniem bo bedzi eolej sie wylewal. Potem pojawia sie problem z podpieciem okablowania do niej, adaptacja, program trzeba by bylo zrobic coby ja wysterowal. Jeszcze do tego dochoda wtryski bo niewiele sie zda wymiana pompy skoro wtryski nie podleją wiecej. W vagu wymiana samych wtryskow daje wiecej jak chip bo w granicach 30 KM a chip daje tylko wysterowanie i podniesienie mocy o kolejene 15-20 KM. Nawet vagi maja rozne pompy i czasami tez trzeba kombinowac z wtyczkami, kablami itp. Moze i dalo by rade cos wymodzic ale jaki to koszt by byl? raczej nieoplacalne no i to by bylo pionierstwo.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Grzana_Pl

Przedstawiciel Regionu
Posty: 770
Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
Imię: Grzesiek
Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
Silnik: Y20DTH
Województwo: warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
Kontakt:

#24

Nieprzeczytany post autor: Grzana_Pl »

Wydaje mi się, że z samą pompą nie byłoby problemu (tzn znalazłaby się taka, która spełniłaby wymagania i dałoby się ją upchnąć, potem "dokleić" wszystko programem) ale jak sam mówiłeś wtryski są sporą zaporą z tego względu, że nie robią wydajniejszych.
Myślę, że temat jest wart zagłębienia się, co do kosztów to patrząc na niektóre przebudowy cena samego zestawu AV jest równa wartości samochodu a niejednokrotnie go przewyższa, a jak każdy wie AV to tylko bajer.
Twoje stwierdzenie, że to pionierstwo troszkę mnie podkręciło, żeby dowiedzieć się więcej na ten temat :P

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#25

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Mozna jeszcze dac komus pompe zeby przerobil w niej tloczki na wiekszej srednicy o jeden mm i juz mamy wydajniejsza i to sporo bo na jakies 160 KM lekko. Tylko kto takie cos robi??

Oczewiscie 160 KM jak wtryski podleją :mrgreen: :mrgreen:

ODPOWIEDZ