Turbina od 2,2dti do 2,0dti
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 04 paź 2008, 13:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Turbina od 2,2dti do 2,0dti
Witam,
jestem nowy na forum więc jak coś głupio napisze potraktujcie mnie ulgowo
Mam astre g 2,0dti 101KM i gdzieś usłyszałem, że można włożyc turbinę od 2,2dti i odpowiednio zmienic program sterujący silnikiem.
Czy ktoś coś takiego robił u siebie albo ewentualnie słyszał czy/jak to można zrobic?
jestem nowy na forum więc jak coś głupio napisze potraktujcie mnie ulgowo
Mam astre g 2,0dti 101KM i gdzieś usłyszałem, że można włożyc turbinę od 2,2dti i odpowiednio zmienic program sterujący silnikiem.
Czy ktoś coś takiego robił u siebie albo ewentualnie słyszał czy/jak to można zrobic?
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 28 paź 2008, 14:59
- Imię: Michał
- Auto: Astra F
- Silnik: x17dtl+
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
wg mnie taki drastyczny zabieg jak zmiana turbiny nie jest potrzebne jak nie chcesz mieć doładowania 2bary i wydmuchanej uszczelki... wg mnie u ciebie jest pewnie tak samo jak u mnie i seryjna turbina poprzez inne ustawienie wg mechanicznie jak u mnie a u ciebie raczej na pewno poprzez cpu można z niej wykrzesać na pewno do 0.5bara więcej co da ci ze 20km może więcej ale to tak zwany chip tuning
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 04 paź 2008, 13:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
pytam bo o tym silniku jest opinia ze jest raczej oporny na wszelki tuning a turbina wbrew pozorom wychodzi dosyc tanio...
jak dzwoniłem do Goduli to mowili ze 120-125 KM mozna wyciagnac chipem i tak też chyba zrobię, nie zalezy mi na rajdówce, ale te 120 koni byloby idealne.
Bardziej chce sie skupic na stronie optycznej w tym momencie bo moja asterka wyglada jakby 60 latek nia jezdzil xD
jak dzwoniłem do Goduli to mowili ze 120-125 KM mozna wyciagnac chipem i tak też chyba zrobię, nie zalezy mi na rajdówce, ale te 120 koni byloby idealne.
Bardziej chce sie skupic na stronie optycznej w tym momencie bo moja asterka wyglada jakby 60 latek nia jezdzil xD
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Powiem CI tak jak bedzies zmial te 120 Km to mozemy sie zmierzyc a mam golfa 4 TDI 110 KM i zobaczysz ze dostaniesz baty jak nic. Moc max to tylko suchy parametr. Pompa w oplu jest slabowydajna i nic na to nie poradzisz. VAGi mozna tak zawirusowac ze bedzie walic czarnym dymem (tak wydajna pompa) a do tego jeszcze mozna zakupic wtryski wydajniejsze. Turbo to jakjuz mialbys wstawiac to od vaga GT 174 VT raz ze bedzie pasowac to i latwiej dostac, chyba taniej. Jednak kogo nie pytalem w firmach chipujacych to mowili z enie turbina przeszkadza tylko pompa. Ktory opel zakopcil przy przyspieszaniu z pedalem w podlodze- zaden- wina pompa? Nawet chyba nie ma wtryskow do opla z wieksza wydajnoscia- nikt nie robi a szkoda. Moze ktos wie jaka maja srednice otwory na wtryskach( dysze)??
Aha i jeszcze jedno seryjna suszarka GT 154 tez jest stosowana w vagach i innych autach nawet BMW i jakos wykrzesali seryjnie 110 a nawet 130 KM. Ta suszarka spokojnie da rade a zwlaszcza ze pojemnosc silnika 2L ma czym napedzic czesc goraca wirnika.
Aha i jeszcze jedno seryjna suszarka GT 154 tez jest stosowana w vagach i innych autach nawet BMW i jakos wykrzesali seryjnie 110 a nawet 130 KM. Ta suszarka spokojnie da rade a zwlaszcza ze pojemnosc silnika 2L ma czym napedzic czesc goraca wirnika.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 04 paź 2008, 13:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 04 paź 2008, 13:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 629
- Rejestracja: 05 lis 2007, 0:46
- Imię: Mateusz
- Auto: Alfa Romeo 156
- Silnik: 1.9 JTD 16v
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Mi chodzi oto ze wcale nie znaczy ze jak auto ma o 5 czy 10 Km wiecej to juz bedzie szybsze czasem inne autko o podobnej masie moze pokazac ze jest lepsze na przyspieche. Mialem AG 82 czy 84 KM ale i porownywalem sobie nie raz z wersjami tymi 101 KM i wcale ta rznica prawie 20 KM nie powalala mnie na kolana. Golf ma niby 110KM moment 230 NM ale idzie jak przecinak- chodzi mi tu o przyspieszenie tak od 30 do 100km/h rwie sie do przodu. Zakres uzytecznych obrotow jest duzo wiekszy zarowno od odlu jaki gory. Kiedys wyczytalem na necie ze te pompy w TDIkach spokojnie daly by rade w silnku 3 litrowym.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 04 paź 2008, 13:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: