Zmiana Wydechu w Astrze Kombi 1.7 TDS. Podwójny wydech
-
- Posty: 325
- Rejestracja: 05 gru 2008, 16:11
- Imię: Bartłomiej
- Auto: Vectra b
- Silnik: Z16XE
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Zmiana Wydechu w Astrze Kombi 1.7 TDS. Podwójny wydech
Wtam. Planuje wymiane końcowego tłumika w w/w autku, planuje zamontowanie wydechów po obu stronach samochodu i mam pytanie jakie dwa tłumiki zastosowac żeby ich suma odpowiadała parametrom orginału.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2008, 21:20 przez bubu1769, łącznie zmieniany 2 razy.
Mój [External Link Removed for Guests]
- Andrew
- Posty: 2912
- Rejestracja: 21 wrz 2007, 17:44
- Imię: Andrzej
- Auto: Szwedzkie
- Silnik: Fiata
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Za 7 górami, za 7 lasami
-
- Posty: 325
- Rejestracja: 05 gru 2008, 16:11
- Imię: Bartłomiej
- Auto: Vectra b
- Silnik: Z16XE
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
-
- Posty: 373
- Rejestracja: 23 lip 2008, 15:48
- Auto: Renault Scenic
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
Chodzi Ci o cos takiego:bubu1769 pisze:Wtam. Planuje wymiane końcowego tłumika w w/w autku, planuje zamontowanie wydechów po obu stronach samochodu i mam pytanie jakie dwa tłumiki zastosowac żeby ich suma odpowiadała parametrom orginału.
?
W sumie ciezko rozwazac inna opcje gdyz efki maja bardzo malo miejsca na jakies przerobki ukladu wydechowego..
Jednak dla chcacego nic trudnego:
Ja osobiscie chcialbym zrobic cos takiego:
Pomysl rozbija sie glownie o wspomniany brak miejsca na taki uklad. Pomijam kwestie, ze jesli jakiemus tlumikarzowi przedstawiam swoja wizje puka sie w czolo
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 325
- Rejestracja: 05 gru 2008, 16:11
- Imię: Bartłomiej
- Auto: Vectra b
- Silnik: Z16XE
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Trzeba wziąść poprawke na to iż mój samochód to kombi. Zastanawiałem sie nad zamontowaniem rozejścia i dwuch oddzielnych tłumików jeszcze przed tylnim zawieszeniem, poniewarz jest tam w miare sporo miejsca, a do tyłu pociagnąć tylko same rury. To rozwiązanie ma jednak jeden mankament poniewarz jedna rura by musiała iść zaraz koło zbiornika paliwa, chociarz niejestem pewien czy w dieslu będzie to jakimś problemem. Pierwsze rozwiązanie proponowane przez "slow" budzi moje wątpliwości ponieważ nie jestem pewien czy z obu wydechów będzie sie wydostawała równa ilośc dymu>
Ostatnio zmieniony 16 gru 2008, 21:22 przez bubu1769, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój [External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 264
- Rejestracja: 11 cze 2007, 18:42
- Auto: Astra H, G
- Silnik: z19dth i z22se
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- Jedras_GW
- Posty: 821
- Rejestracja: 08 kwie 2007, 1:05
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
bubu1769, a ja powiem szczerze że na twoim miejscu nie rzeźbiłbym tylko kupiłbym jakiś ładny dedykowany tłumik i dał sobie spokój z dwoma tłumikami, bo one moim zdaniem mają jakąś rację bytu w autach o mocy powyżej 200KM... A jak z resztą auta?? Bo astra w serii na seryjnych kołach i bez innych zmian z podwójnym wydechem będzie wyglądała IMHO dziwnie...
Moim zdaniem lepiej zacząć od ładnych kół, dopracowania nadwozia, a dodatki typu wydech zostawić na sam koniec.
Tyle mojego zdania, zrobisz tak jak będziesz chciał.
Moim zdaniem lepiej zacząć od ładnych kół, dopracowania nadwozia, a dodatki typu wydech zostawić na sam koniec.
Tyle mojego zdania, zrobisz tak jak będziesz chciał.
Serdecznie Pozdrawiam
Astra H Z16XEP '04 77kkm
Astra H Z16XEP '04 77kkm
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt: