Różnice między C16NZ a X16SZ.

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
stefan613

Astro-maniak
Posty: 182
Rejestracja: 08 gru 2007, 9:58
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Różnice między C16NZ a X16SZ.

#1

Nieprzeczytany post autor: stefan613 »

Jak wiadomo C16NZ ma 75 km

a moje X16SZ praktycznie niczymn nierozniące sie ma 71km

Wiem ze jest to spowodowane normami spalin..

Czy mozna to jakos odetkać by zyskać ?
Ostatnio zmieniony 16 gru 2008, 20:05 przez stefan613, łącznie zmieniany 1 raz.
1. Astra F 1.4 (NIEBIESKA)
2. Vectra A 2.5 V6 (ZŁOTA)
3. VECTRA A 2.5 V6 (ZIELONA)
4. ASTRA F 1.6 (Kolor niewiadomo do końca)

Usunięty użytkownik 3235

#2

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

stefan613, inny jest stopień sprężania pomiędzy tymi silnikami - C16NZ 9,2 / X16SZ 10, więc na pewno jest jakaś różnica w głowicy. :roll:

papus81

Astro-maniak
Posty: 80
Rejestracja: 11 lis 2008, 19:50
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Chojnice
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: papus81 »

Ja mam wyciętego kata i zaślepiony EGR i jest lepiej ;)

stefan613

Astro-maniak
Posty: 182
Rejestracja: 08 gru 2007, 9:58
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: stefan613 »

papus81 pisze:Ja mam wyciętego kata i zaślepiony EGR i jest lepiej ;)
a błedów ci niepokazuje na zaślepionym ??
1. Astra F 1.4 (NIEBIESKA)
2. Vectra A 2.5 V6 (ZŁOTA)
3. VECTRA A 2.5 V6 (ZIELONA)
4. ASTRA F 1.6 (Kolor niewiadomo do końca)

Mamanek

V.I.P.
Posty: 978
Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
Imię: Adam
Auto: Opel Astra GSi
Silnik: C20XE+
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: Mamanek »

Panowie, co znaczy ze jest lepiej :?: Aby z takiego silnika wykszesac troche wiecej to niestety sa potrzebne naklady finansowe, wyciecie katalizatora wiele nie pomoze... Aby cos zrobic to niestety trzeba zainwestowac, ale czy warto, to juz ocena indywidualna...
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!


M&M Team

dikser

Astro-maniak
Posty: 870
Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: radom
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: dikser »

Mamanek pisze:Panowie, co znaczy ze jest lepiej :?: Aby z takiego silnika wykszesac troche wiecej to niestety sa potrzebne naklady finansowe, wyciecie katalizatora wiele nie pomoze... Aby cos zrobic to niestety trzeba zainwestowac, ale czy warto, to juz ocena indywidualna...
wiemy wiemy bo gsi jest najlepsze,najszybsze,najbardziej podatne itd itp.
a wracajac do tematu to zawsze mozna coś zrobić.przelicz sobie tylko czy ci sie opłaca.czy nie lepiej zmienic auto na mocniejsze. :roll:
nie ważne przy czym stoisz tylko jak tym jeździsz
[External Link Removed for Guests]

Usunięty użytkownik 3235

#7

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

stefan613 pisze:Czy mozna to jakos odetkać by zyskać ?
Można, jak najbardziej i zyskasz więcej niż tylko 4KM różnicy ;) Tylko musiałbyś się zaopatrzyć w części od C16SE: głowica, układ dolotowy, ECU, pompa paliwa, co prawda nie wiem jaka byłaby moc ostateczna, bo te silniki mają troszkę inny stopień sprężania - ale różnica jest niewielka.

Szerzej o tym:
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
dikser pisze:wiemy wiemy bo gsi jest najlepsze,najszybsze,najbardziej podatne itd itp.
Mamanek nic nie takiego nie pisał, więc nie wiem po co takie komentarze :roll:

Mamanek

V.I.P.
Posty: 978
Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
Imię: Adam
Auto: Opel Astra GSi
Silnik: C20XE+
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: Mamanek »

Ale jest np taki sposob, czyli zwalic glowice i robic tzw GT, sa to koszty w granicach 1000-1500zl, polega to na doprezeniu komory spalania, polerowaniu kanalow dolotowych i wylotowych, polerowaniu zaworow i gniazd zaworowych, delikatnemu przestrojeniu dawki paliwa... Wszystko zalezy co sie chce uzyskac, koszty sa spore zeby zyskac przyslowiowe cos... Ale kto co lubi, chyba ze bedziesz robil to sam, to wtedy przyjemne z pozytecznym ;)

[ Dodano: 2008-12-12, 12:58 ]
dikser, a tak na marginesie kolego, zeby z takiego najlepszego GSi o ktorym tak sie wypowiadasz zrobic 10-15km, to zapewniam Cie ze wyciecie katalizatora na wiele sie nie zda, takze jesli nie masz o pewnych sprawach zielonego pojeciac, to nie zabieraj glosu.
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!


M&M Team

papus81

Astro-maniak
Posty: 80
Rejestracja: 11 lis 2008, 19:50
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Chojnice
Kontakt:

#9

Nieprzeczytany post autor: papus81 »

stefan613, na zaślepionym EGR nie pokazuje błędu :) a co do tego lepiej-Ja też marze o GSi ale na razie ciesze się chociaż z małych zmian a na pedale gazu jest to odczuwalne :)

stefan613

Astro-maniak
Posty: 182
Rejestracja: 08 gru 2007, 9:58
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: stefan613 »

papus81 pisze:Ja mam wyciętego kata i zaślepiony EGR i jest lepiej ;)
a zamiast kata co masz rurke czy cos innego ?
1. Astra F 1.4 (NIEBIESKA)
2. Vectra A 2.5 V6 (ZŁOTA)
3. VECTRA A 2.5 V6 (ZIELONA)
4. ASTRA F 1.6 (Kolor niewiadomo do końca)

ODPOWIEDZ