Strona 2 z 2

: 12 gru 2008, 13:58
autor: papus81
stefan613, zamiast kata rura :) a od teraz mam kolektor 4-2-1 :P

: 12 gru 2008, 14:14
autor: stefan613
a kto ci robił kolektor, lub odczego dopasowałes?

: 12 gru 2008, 14:31
autor: papus81
Kolektor był robiony na zamówienie w firmie niedaleko Chojnic-koszt 230zł z założeniem im jest wart tej ceny ;) wrzuciłem fotke w opisie mojej asterki :)

: 17 gru 2008, 22:03
autor: tynium
Wydaje mi sie ze SZ to antytuningowy silnik. Chyba niemcy 3 dni i noce siedzili i kombinowali jak tu C16NZ popsuc i popsuli.
fakt wyjecie egr niz nie popsuje ale tez nic nie zmieni tak naprawde.
Co do wyciecia kata hm C16NZ bez kata mial 2Nm momentu wiecej(E16nz)

Wogole ten silnik to jakis wynalazek jest sprezanie wysokie a moc nizsza.
Ale oczywiscie bawic sie mozna dla wlasnej satysfakcji jak ja to robie z kadeciakiem(13S)

: 18 gru 2008, 17:19
autor: papus81
Miałem poprzednio C16NZ i była mocniejsza od tej ale tylko do momentu zmiany kolektora:-) teraz poszukuje właśnie wałka od Kadetta 1,3S:-)wtedy różnica bedzie bardzo znaczna na korzyść X16SZ;-)

: 18 gru 2008, 21:35
autor: stefan613
KOlego wspaniały a jak ja bym tez chciał taki kolektor Dało by rade coś tam zadziałac?

Bus Tam sie umówił oni by zrobili a ja bym przyjechał na monarz.. ??

: 21 gru 2008, 14:16
autor: tynium
Piszesz ze kolektor rurowy dal zmiane a jak asterka zaczela jezdzic po wywaleniu KAT'a?
Co do wałka od 13S to napewno zmieni charakter silnika ale bedzisz musial wysoko krecic ją. Moj kadecik na poczatku tez jest spokojny ale tak od 4000obr (na ucho bo obrotka holender se nie wykupił :/ ) zaczyna ciagnac, o czym ostatnio przekonal sie kierownik A6
Jednak czuje ze brak mu odechu na 1 gardzielowym gazniku dlatego czeka juz 2E w garazu tylko kolektor wygladze.
Mysle weic ze bez zmianu przepustnicy i wtrysku samo zalozenie wałka nie da tego co moze dac

: 21 gru 2008, 15:17
autor: papus81
tynium, wywalenie kata też poprawiło lekko dynamikę :) spoko przepustnica z C18NZ z wtryskami też będzie :P