Tak sobie czytam i czytam...Tak naprawde o gustach się nie dyskutuje Panowie. I w sumie tyle co można powiedzieć. Dla jednego mocowanie pługów i ławek zamiast spojlerów to zajefajny tuning, dla innego mechaniczny tylko i wyłącznie, a dla następnego seria na glebie itd, itp. Dyskusja może nie mieć końca.
Dla mnie liczy sie wyczucie smaku przede wszystkim, lubię germany, JDM-y, rosty i raty (choć bardziej zaliczam je pod sztuke), czy nawet autka z serii DUB. Sleepery ? Też uwielbiam, dla każdego coś miłego. Byle wszystko ze sobą jakoś grało w danym stylu.
Aczkolwiek osobiście uważam, że ponad połowa sukcesu to kolor autka, zarówno odcień jak i jego stan, jak i felga z chociaż lekką glebą. Jeśli ktoś zaczął od tego to już jest na dobrej drodze, a reszta wedle uznania. Ważne żeby się potem właścicielowi podobało
tuning czy wiejski tuning
- ilek8822
- Posty: 3066
- Rejestracja: 15 sty 2011, 12:20
- Imię: Kamil
- Auto: Astra GSI
- Silnik: c20xe
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Łagiewniki (koło Wrocławia)
Re: tuning czy wiejski tuning
Moja GSI
ASIA by ilek8822 The rise of GSI str.42
BMW E38 Cyganeczka
BMW E38 czyli Cyganeczka by ilek8822
ASIA by ilek8822 The rise of GSI str.42
BMW E38 Cyganeczka
BMW E38 czyli Cyganeczka by ilek8822
- Elvis501
- Posty: 4
- Rejestracja: 05 cze 2014, 12:00
- Imię: Wojtek
- Auto: Astra H twintop design
- Silnik: Z18XE I4
- Województwo: Zagranica - Azja
- Lokalizacja: Leicester UK / Stargard Szcz
czytam to i czytam i w tym momencie sie pogubilem...PELMICH pisze:ale najwarzniejsze zeby nie zrobis Wioski.
- slivka91
- Posty: 288
- Rejestracja: 07 lis 2012, 13:22
- Imię: Łukasz
- Auto: Škoda Superb '03/Audi 80 B4 '95
- Silnik: AVF/1Z
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Laskowice
- Kontakt:
Zadbana seria nieraz lepiej przykuwa oko niż auto na angelsach czy glebie lub czymkolwiek.
Każdy na swój sposób pojmuje formę tuningu.
W moim rozumowaniu to najpierw seria zadbać jak należy później smaczki jak koło czy odpowiednia gleba (za dużo to też nie za dobrze a szczerze jakoś nie zachwycają mnie tjunowcy pokazującymi swoje autka na lawetach bo jeździć nie można - jedynie air ride lubuję jak już konkretnie siadać) czy audio; reszta tak naprawdę zbędna.
No i kwestia czy jeden chce się ścigać tym czy tylko prezentować. No i tu się rozjazd na mechanikę i optykę robi.
Każdy na swój sposób pojmuje formę tuningu.
W moim rozumowaniu to najpierw seria zadbać jak należy później smaczki jak koło czy odpowiednia gleba (za dużo to też nie za dobrze a szczerze jakoś nie zachwycają mnie tjunowcy pokazującymi swoje autka na lawetach bo jeździć nie można - jedynie air ride lubuję jak już konkretnie siadać) czy audio; reszta tak naprawdę zbędna.
No i kwestia czy jeden chce się ścigać tym czy tylko prezentować. No i tu się rozjazd na mechanikę i optykę robi.
Było:
- Astra F HB 5d '93 C16SE
- Audi 80 B4 ABK '92 sedan
- Vectra B '97 X20DTL sedan
- Astra F HB 3d '96 X16SZ
- Ford Focus MK1 3D '99 1.8 115KM
Jest:
- Vectra B '99 X20XEV sekwencja sedan
- Audi 80 B4 '95 1Z Avant
- Astra F HB 5d '93 C16SE
- Audi 80 B4 ABK '92 sedan
- Vectra B '97 X20DTL sedan
- Astra F HB 3d '96 X16SZ
- Ford Focus MK1 3D '99 1.8 115KM
Jest:
- Vectra B '99 X20XEV sekwencja sedan
- Audi 80 B4 '95 1Z Avant
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 20 cze 2014, 13:10
- Imię: Patryk
- Auto: Astra F
- Silnik: C14NZ
- Województwo: warmińsko-mazurskie
A co sądzicie o blendzie na tylną szybę? Dobra sprawa czy totalny kicz?
- Dachowiec7
- Posty: 24
- Rejestracja: 02 lip 2014, 16:26
- Imię: Andrzej
- Auto: Astra III 1.6 + LPG
- Silnik: Z16XER
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Zależy do jakiego auta i jaki blend. Jeśli jakiś mniejszy i dopasowany ładnie, to czemu nie. Jakoś to wygląda. Ale jeśli się zrobi po wiejsku, większy niż samochód to wiadomo