tuning czy wiejski tuning

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Awatar użytkownika
PELMICH

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 29 mar 2014, 1:22
Imię: Michał
Auto: Opel Astra F Caravan 1.8 16V 125km
Silnik: c18xe
Województwo: mazowieckie

Re: tuning czy wiejski tuning

#11

Nieprzeczytany post autor: PELMICH »

Za błędy przepraszam, ale słuchaj nie każdy jest zarobasem żeby jak to ty ujołes Tuningować auto. ja na przykład wole sobie pokombinować przy swoim autku a nie od razu inwestować nie wiadomo jakie pieniądze. Po za tym wiesz ile ludzi tyle gustów powinieneś uszanować moje zdanie a nie od razu disować . Podejrzewam ze masz jakiś kompleks niższości dlatego tak komentujesz. To twoje zdanie ze stickery są do japońskich aut. I powiedz dlaczego folia to zły pomysł???

Awatar użytkownika
venturek

Astro-maniak
Posty: 1011
Rejestracja: 12 lut 2011, 8:45
Imię: Marcel
Auto: Astra F Kombi
Silnik: x16sz
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: venturek »

Stikery wywodzą się z japońskich aut. Folia na lampach ogranicza bardzo ich światło.
Napij się melisy, nie każdy będzie podzielał twoje zdanie i tak jak ja będzie krytykował. Kompleksy, nie posiadam takich, które miały by wpływ na moje wypowiedzi.
Jeśli nie masz pieniędzy zostaw tuning w spokoju albo odłoż jakaś sumę by zrobić coś porządnego.

Zamiast folii proponuje malowanie.
Wyluzuj trochę ;-)

Tapnięte via ts7
[External Link Removed for Guests] <- FB FunPage ;)

Awatar użytkownika
PELMICH

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 29 mar 2014, 1:22
Imię: Michał
Auto: Opel Astra F Caravan 1.8 16V 125km
Silnik: c18xe
Województwo: mazowieckie

#13

Nieprzeczytany post autor: PELMICH »

może umówimy sie tak. Koniec tematu i tyle mamy różne poglady na ten temat i tyle. acha wspomne ze mówiłem o oklejaniu lampy przedniej. szkło było by ciezko pomalowac. lampy tylne mam malowane

marek87mat

Astro-maniak
Posty: 739
Rejestracja: 12 sie 2013, 16:21
Imię: Marek
Auto: Ex-Astra F/Ex-Meriva A
Silnik: C18XE/X16XEL/Z16XEP
Województwo: łódzkie
Pomocny: 3 razy

#14

Nieprzeczytany post autor: marek87mat »

To ja też dorzuce swoje 3 grosze w tym temacie ;) wg mnie auto przedewszystkim musi być dobrze utrzymane jak ktoś nie dba o terminową wymianę oleju na jakiś dobry nie kupuje opon normalnych tylko jeździ na chinolach z marketu albo pakuje najtańsze części w auto to trzeba zapomnieć o jakimkolwiek tunningu bo to jest droga zabawa. Auto powinno najpierw być w takim stanie technicznym żeby można nim było jechac na koniec świata a potem dopiero jakieś modyfikacje można wprowadzać. Mnie na przykład nie stać na pomalowanie swojej całej i zrobienie tak jak bym to widział, ale więcej przecież jestem w środku w aucie więc sobie robie modyfikacje za grosze na oryginalnych częściach podnoszące komfort mój i pasażerów. Czyli np przeróbka szyberadachu na elektryczny zamiast korbki (w planie części już mam), zamontowanie manetki i przekaźnika czasowych wycieraczek z omegi kombi, wyciszenie bagażnika itp marzą mi się jeszcze grzane fotele oryginalne (przyzwyczajenie po jeżdżeniu w zimie Volvo :roll: ) ale jeszcze nie znalzałem dobrego zestawu.

Kolego PELMICH zajrzyj pod maskę i sprawdź dokładnie jaki masz silnik bo C18XEL jak u Ciebie w opisie to ma 115 koni, 125 koni ma motor C18XE, oznaczenie znajduje się na łączeniu silnika ze skrzynia biegów.
Jak kto dba tak i ma.
Destylować, degustować, zalegalizować.

kiler530

Astro-maniak
Posty: 369
Rejestracja: 09 sie 2008, 20:16
Auto: Astra f Combi
Silnik: 1,6 SZR
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Ślesin
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: kiler530 »

Tuning czy też wiejski tjuning różnie na to można patrzeć. Sprawa taka jest że w Polsce jest kryzys. Czemu tyle osób jeździ na gazie. Jak czytam te wypowiedzi ze gaz to to g... to nie wiem czy śmiać się czy płakać. Za 1,500zł na miesiąc szuka się najtańszych opcji. Nie okłamujmy się sami tu ja nie zaglądam nikomu do portfela kto ile zarabia ale bogaci ludzie nie bawią się w żadne fora tylko jak coś im sie psuje to ja to serwisu danej marki której auto mają i tam dostają kawke pilot do tv. I jego nie interesuje że np auto mu nie chodziło a dolali litrwa at blue i jak ręką odjoł a fakturka 1,200zł. no ale co auto po 5 godzinach zrobione. No zrobione klient zadowolony itd. A my tu jesteśmy po to żeby sobie pomuc żeby z każda pierdołą nie jechać do mechanika, albo zeby jak się pojedzie to nie być ciemnym. Bo ludzie tak naciągają klientów że mi ręce opadają, a puścić dziewczyne czy kobiete do mechanika to prawie samobójstwo. W Polsce jak się zarabia te 1500zł to niestety ale jest i będzie wiejski tjuning i jazda na gazie. To nie są niemcy ze niemiec zarabia 2 tyś ojrów co pare lat nowe auto na bardzo niski kredyt. I wtedy on może zapakowac w pare pierdołek z 5 tyś euro do ceny. Bo w tu za 5 tyś euro to żadko kto ma cały samochód.
Nie ważny jest samochód tylko kierowca

Awatar użytkownika
IgorW

Astro-maniak
Posty: 131
Rejestracja: 07 maja 2014, 18:01
Imię: Igor
Auto: Zafira A
Silnik: Z18XE
Województwo: Zagranica - Azja
Lokalizacja: Hvalstad, Norwegia/Kozienice

#16

Nieprzeczytany post autor: IgorW »

Jak masz źle dobraną instalację to oczywiście, że gaz to gówno i więcej problemów, niż zysków. Jak kogoś nie stać na tuning/nie ma odpowiednich zdolności manualnych i umysłowych, żeby się bawić w budżetowy to niech się za to nie zabiera... A tuning według mojej opinii powinien ograniczyć się do delikatnych zmian stylistycznych nadwozia. A jeżeli kogoś nie stać na porządny tuning mechaniczny to niech lepiej nie rusza w ogóle, bo dolot marki kibelrura jest... Bardzo mocno dyskusyjny. No i jak ktoś chce wyciągnąć 200KM z 1.4 metodami garażowymi to już jest apokalipsa... A tak na marginesie, Ty chyba zarabiasz znacznie mniej niż te przytoczone 1500zł, skoro Cię na słownik nie stać.
! nie cytujemy jeżeli odpowiadamy bezpośrednio pod postem
// Wiadomość z:zizi

Awatar użytkownika
jackmilawa

Astro-maniak
Posty: 164
Rejestracja: 22 paź 2011, 18:19
Imię: Jacek
Auto: Astra H Caravan
Silnik: Z16XER+LPG
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: jackmilawa »

Należy pamiętać że są dwa rodzaje tuningu mechaniczny i optyczny. Bawienie się w mechaniczny to naprawde grubsza zabawa która według mnie niestety jest kosztowna. Dla mnie liczy się ten drugi czyli piękny zadbany samochód z drobnymi zmianami wizualnymi i to już robi wrażenie. Niektórzy sądzą że tuning to samochody z Nitro dopalaczami, spojlerami i innymi takimi bajerami, ale według mnie nawet dobrze zrobiony detailng czyli pięknie zadbany lakier samochodu jest formą tuningu. Należy też pamiętać że tuning nie musi być drogi aby był dobry trzeba mieć tylko troche fantazji pomysłu oraz miłośći do samochodu by czasem zrobić coś naprawde ciekawego. Pozdrawiam wszystkich którzy kochają samochody ;)
,,Niech MOC będzie z Tobą,,

m2r5

Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 21 maja 2014, 10:18
Auto: ASTRA F
Województwo: śląskie

#18

Nieprzeczytany post autor: m2r5 »

Fajnie jak samochód ma dobra felge wysadzone fajnie pukajce car audio, w większości przypadków z tych seryjnych i jak na moje gusta zazwyczaj grill bez znaczka dodaje dużo uroku tyle w temacie op tycznym

Awatar użytkownika
venturek

Astro-maniak
Posty: 1011
Rejestracja: 12 lut 2011, 8:45
Imię: Marcel
Auto: Astra F Kombi
Silnik: x16sz
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

#19

Nieprzeczytany post autor: venturek »

Najlepszy tuning to wzorowy stan techniczny.

Tapnięte via ts7
[External Link Removed for Guests] <- FB FunPage ;)

Awatar użytkownika
zaki1989

Astro-maniak
Posty: 717
Rejestracja: 10 gru 2011, 14:21
Imię: Łukasz
Auto: Astra GTC
Silnik: 1.9 150KM IDS+
Województwo: mazowieckie

#20

Nieprzeczytany post autor: zaki1989 »

no to akurat nie tuning..
Astra GTC, 1.9 DTH, IDS+, DPF off, customowy kolektor dolotowy ~ 170KM :)

ODPOWIEDZ