Zwiekszenie maxymalnych obrotów w A H 16XEP
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 24 lis 2008, 19:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: KrK, UK
- Kontakt:
Zwiekszenie maxymalnych obrotów w A H 16XEP
Witam.
Nie wiem czy dobrze zatytułowałem temat :/
A więc chodzi o to jak wyciągnąć większe obroty w Astra H 1.6 XEP
Bylem na przeglądzie (anglia) i moje maksymalne obroty to 4500 gdzie samochód daje kopa a powyżej tego nie daje takiej mocy.
Co zrobić aby wyciągał do przykładowo 7000 obr/min. wiem ze odcięcie jest na 6500.
Z pewnością będzie to ingerencja w silnik ale co zmienić i czy jest sens robienia czegoś takiego?
Nie znalazłem pokrewnego tematu a jeżeli on gdzieś jest proszę modów o nie zlinczowanie mnie i przekierowanie tematu.
Dzięki =)
Poprawiłem tytuł i ort.
Thomas87
Nie wiem czy dobrze zatytułowałem temat :/
A więc chodzi o to jak wyciągnąć większe obroty w Astra H 1.6 XEP
Bylem na przeglądzie (anglia) i moje maksymalne obroty to 4500 gdzie samochód daje kopa a powyżej tego nie daje takiej mocy.
Co zrobić aby wyciągał do przykładowo 7000 obr/min. wiem ze odcięcie jest na 6500.
Z pewnością będzie to ingerencja w silnik ale co zmienić i czy jest sens robienia czegoś takiego?
Nie znalazłem pokrewnego tematu a jeżeli on gdzieś jest proszę modów o nie zlinczowanie mnie i przekierowanie tematu.
Dzięki =)
Poprawiłem tytuł i ort.
Thomas87
Ostatnio zmieniony 20 sty 2009, 10:27 przez bialass, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 11 lis 2008, 19:50
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Chojnice
- Kontakt:
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 24 lis 2008, 19:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: KrK, UK
- Kontakt:
-
- Posty: 493
- Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
- Kontakt:
Moze i sa wywazane do 9 tys waly korbowe w tych silnikach ale nie ma mozliwosci zeby seryjne tloki i korbowody to wytrzymaly.wesoł pisze:Obroty mozna zwikszyc poprzez grzebanie w ECU oczewiscie odpowiednim sprzetem elektronicznym. Silniki tego typu sa wywazane do 9 tys obr.
MOJA ASTRA:
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 24 lis 2008, 19:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: KrK, UK
- Kontakt:
Czyli trzeba wymienic wałki i tłoki aby poprawic wydajność tego silnika z tego co tutaj wyczytalem.
Wiecie moze na jakie chodzi mi o firme tych podzespolów, jakies specjalne stopy metalow?
Czy taka przerobka zabije po jakims czasie silnik czy raczej nie jak wszystkie czesci beda ze soba "zgrane".
Mechanicy dajcie cos od siebie =)
Wiecie moze na jakie chodzi mi o firme tych podzespolów, jakies specjalne stopy metalow?
Czy taka przerobka zabije po jakims czasie silnik czy raczej nie jak wszystkie czesci beda ze soba "zgrane".
Mechanicy dajcie cos od siebie =)
[External Link Removed for Guests] Nowe spojrzenie.
Niedługo nowa twarz OPC (VXR)
Niedługo nowa twarz OPC (VXR)
bialass, żeby podnieść moc w tym silniku to niestety trzeba wydać trochę $$$,
W dziale tuning, jest kilka tematów, w których ludzie chcieli podjąć się takich rzeczy np. jak dokładanie turbo.
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Przeczytaj te tematy, a dowiesz się że tuning N/A w Astrze H niestety kosztuje swoje i rzadko kto się tego podejmuje.
A wracając do sedna tego tematu, czyli obrotów, to jest możliwe przeniesienie odcięcia przez modyfikację softu w ECU, mimo to nie wiem po co Ci to, chyba że chcesz żeby korby wyszły bokiem silnika w krótkim czasie. Żeby kręcić motor do takich obrotów to już musiałbyś zakuć silnik, a to trochę kosztuje. Z Oplem niestety nie jest tak "łatwo" jak np. z Hondą, która kręcić się może do jeszcze wyższych obrotów.
W dziale tuning, jest kilka tematów, w których ludzie chcieli podjąć się takich rzeczy np. jak dokładanie turbo.
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Przeczytaj te tematy, a dowiesz się że tuning N/A w Astrze H niestety kosztuje swoje i rzadko kto się tego podejmuje.
A wracając do sedna tego tematu, czyli obrotów, to jest możliwe przeniesienie odcięcia przez modyfikację softu w ECU, mimo to nie wiem po co Ci to, chyba że chcesz żeby korby wyszły bokiem silnika w krótkim czasie. Żeby kręcić motor do takich obrotów to już musiałbyś zakuć silnik, a to trochę kosztuje. Z Oplem niestety nie jest tak "łatwo" jak np. z Hondą, która kręcić się może do jeszcze wyższych obrotów.
Ostatnio zmieniony 19 sty 2009, 20:04 przez Usunięty użytkownik 3235, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 493
- Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
- Kontakt:
Korbowody, tloki, panewki i sruby mocniejsze oraz walki rozrzadu ostrzejsze jesli chcesz wyzej krecic silnik bo na seryjnych walkach nie masz czego wyzej szukac...
Koszt to okolo 5000 zl + robocizna + strojenie kolejne 1500 zl
Czy warto to Tobie pozostawiam odpowiedz
Koszt to okolo 5000 zl + robocizna + strojenie kolejne 1500 zl
Czy warto to Tobie pozostawiam odpowiedz
MOJA ASTRA:
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 24 lis 2008, 19:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: KrK, UK
- Kontakt:
Ojjj jojj jojjjj nieźle prawie 7 kawałków :/
Zastanawiam sie nad modyfikacją bo Asterka zabawi u mnie troche.
Na wyspach jest dobra firma tuningowa REGAL AUTO chlopaki robia dobra robote.
Dlatego zastanawiam sie nad fazowymi zmianami, wiecie po trochu az do sedna.
Dzieki wielkie wszystkim za odpowiedzi.
Zastanawiam sie nad modyfikacją bo Asterka zabawi u mnie troche.
Na wyspach jest dobra firma tuningowa REGAL AUTO chlopaki robia dobra robote.
Dlatego zastanawiam sie nad fazowymi zmianami, wiecie po trochu az do sedna.
Dzieki wielkie wszystkim za odpowiedzi.