stożek+dolot

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#81

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Tak zgadza sie i nawet chyba mozna jeszcze cos pokombinowac przy przejsciu tego łapacza powietrza w tą harmonijkowa rurke bo tam tez moze troszke nie pasić.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Mordoklej

Astro-maniak
Posty: 231
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:50
Imię: Jacek
Auto: Astra 2.2 SRI
Silnik: Z22SE
Lokalizacja: Northampton, UK
Kontakt:

#82

Nieprzeczytany post autor: Mordoklej »

wesoł pisze:Tak zgadza sie i nawet chyba mozna jeszcze cos pokombinowac przy przejsciu tego łapacza powietrza w tą harmonijkowa rurke bo tam tez moze troszke nie pasić.
U mnie pasuje. Jedyne co zrobilem, to wstawilem obejme miedzy ta harmonijkowa rurke i airbox jak tu na zdjeciu. Srednica tych rurek jest spasowana, ale na wszelki wypadek mozna jej uzyc. Zacisnac tylko delikatnie tak zeby trzymalo, zeby nie odksztalcac tych rurek.

Obrazek

Raz mi to laczenie zrobilo sie z jednej strony nieszczelne (rurka sie zsunela z jednej strony) i samochod zaczal halasowac jakby stozek mial bo ssal powietrze spod maski ;) Obejma rozwiazala problem..
2004 VAUXHALL ASTRA G 2.2 SRI
PRODRIVE BODYKIT, SPRĘŻYNY APEX 35/35, FELGI 17 CALI Z VAUXHALL VECTRA ELITE, WYDECH IRMSCHER
OPONY HANKOOK VENTUS V12 EVO 215/40 R17 Y

nemo161

Użytkownik
Posty: 41
Rejestracja: 23 sty 2007, 16:38
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

#83

Nieprzeczytany post autor: nemo161 »

Ja mam 1.6 8v i założyłem stożek wraz z dolotem i doprowadzonym zimnym powietrzem,próby czy zmiana seryjnego filtra na stożek robiłem w ten sposób.
Jadąc z sekundantem na 3 biegu przy obrotach 2.000 wciskałem gaz do podłogi i tak ciągnąłem do prędkości 120km/h.Dzięki temu doświadczeniu mogłem porównać seryjny filtr ze stożkiem,oraz odczuć czy przy małych obrotach stracił na stożku siłę.
WYNIK DOŚWIADCZENIA.
Dzięki stożkowi wraz z dolotem i doprowadzonym zimnym powietrzem udało mi się urwać 2 sekundy na plus dla stożka. :)

Gość

#84

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Ja u siebie AII 1.6 16V wywaliłem rury z puszki, przy okazji wyjąłem przepustnicę i wygładziłem te tragiczne kanty wewnątrz. Przy okazji ograniczenie przepływu przez EGR.
O efektach trudno mi mówic bo użytkuje dwa samochody praktycznie na zmianę i ciężko mi sie do któregoś przyzwyczaić. Mam wrażenie że na wyższych sie poprawiło.

ODPOWIEDZ