stożek+dolot
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 08 maja 2007, 19:50
- Imię: Jacek
- Auto: Astra 2.2 SRI
- Silnik: Z22SE
- Lokalizacja: Northampton, UK
- Kontakt:
U mnie pasuje. Jedyne co zrobilem, to wstawilem obejme miedzy ta harmonijkowa rurke i airbox jak tu na zdjeciu. Srednica tych rurek jest spasowana, ale na wszelki wypadek mozna jej uzyc. Zacisnac tylko delikatnie tak zeby trzymalo, zeby nie odksztalcac tych rurek.wesoł pisze:Tak zgadza sie i nawet chyba mozna jeszcze cos pokombinowac przy przejsciu tego łapacza powietrza w tą harmonijkowa rurke bo tam tez moze troszke nie pasić.
Raz mi to laczenie zrobilo sie z jednej strony nieszczelne (rurka sie zsunela z jednej strony) i samochod zaczal halasowac jakby stozek mial bo ssal powietrze spod maski Obejma rozwiazala problem..
2004 VAUXHALL ASTRA G 2.2 SRI
PRODRIVE BODYKIT, SPRĘŻYNY APEX 35/35, FELGI 17 CALI Z VAUXHALL VECTRA ELITE, WYDECH IRMSCHER
OPONY HANKOOK VENTUS V12 EVO 215/40 R17 Y
PRODRIVE BODYKIT, SPRĘŻYNY APEX 35/35, FELGI 17 CALI Z VAUXHALL VECTRA ELITE, WYDECH IRMSCHER
OPONY HANKOOK VENTUS V12 EVO 215/40 R17 Y
-
- Posty: 41
- Rejestracja: 23 sty 2007, 16:38
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Ja mam 1.6 8v i założyłem stożek wraz z dolotem i doprowadzonym zimnym powietrzem,próby czy zmiana seryjnego filtra na stożek robiłem w ten sposób.
Jadąc z sekundantem na 3 biegu przy obrotach 2.000 wciskałem gaz do podłogi i tak ciągnąłem do prędkości 120km/h.Dzięki temu doświadczeniu mogłem porównać seryjny filtr ze stożkiem,oraz odczuć czy przy małych obrotach stracił na stożku siłę.
WYNIK DOŚWIADCZENIA.
Dzięki stożkowi wraz z dolotem i doprowadzonym zimnym powietrzem udało mi się urwać 2 sekundy na plus dla stożka.
Jadąc z sekundantem na 3 biegu przy obrotach 2.000 wciskałem gaz do podłogi i tak ciągnąłem do prędkości 120km/h.Dzięki temu doświadczeniu mogłem porównać seryjny filtr ze stożkiem,oraz odczuć czy przy małych obrotach stracił na stożku siłę.
WYNIK DOŚWIADCZENIA.
Dzięki stożkowi wraz z dolotem i doprowadzonym zimnym powietrzem udało mi się urwać 2 sekundy na plus dla stożka.
Ja u siebie AII 1.6 16V wywaliłem rury z puszki, przy okazji wyjąłem przepustnicę i wygładziłem te tragiczne kanty wewnątrz. Przy okazji ograniczenie przepływu przez EGR.
O efektach trudno mi mówic bo użytkuje dwa samochody praktycznie na zmianę i ciężko mi sie do któregoś przyzwyczaić. Mam wrażenie że na wyższych sie poprawiło.
O efektach trudno mi mówic bo użytkuje dwa samochody praktycznie na zmianę i ciężko mi sie do któregoś przyzwyczaić. Mam wrażenie że na wyższych sie poprawiło.