stożek+dolot
-
- Posty: 116
- Rejestracja: 10 maja 2007, 15:08
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: manchester
- Kontakt:
-
- Posty: 214
- Rejestracja: 03 sty 2008, 16:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
- Kontakt:
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
po 1: napisałem że poprzednio miałem stożek odsłonięty który ciągnął ciepłe powietrze i miałem słaby dół !! po wymianie stożka na taki w obudowie na który dmucha zimne powietrze poprawił mi się moment w całym zakresie obrotów ... wesoł, będę w Koronowie to pokażę Ci jak Asia jeździ ... poza tym czy tego chcecie czy nie to przez stożek dostaje się więcej powietrza ... jeśli tylko jest to umiejętnie zrobione i ciągnie to powietrze zimne to działanie już jest pozytywne ..wesoł pisze:stozek to shit i jeszcze jak mi ktos pisze ze na niskich obrotach sie mu poprawilo jak wywalil puche i wstawial kawalek rurki z tym psełdo filtrem to juz mnie to do łez rozśmiesza.
wesoł, czytaj uważnie bo wprowadzasz innych w błąd ! wróć zatem do posta ze zdjęciem i przeczytaj sobie jeszcze raz ...
==========82%===========
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 08 maja 2007, 19:50
- Imię: Jacek
- Auto: Astra 2.2 SRI
- Silnik: Z22SE
- Lokalizacja: Northampton, UK
- Kontakt:
Nic się nie wycina! Te rurki są tam na zasadzie zatrzasku i same wyjdą. A to oznacza, że jak chcemy je mieć z powrotem, to nie ma problemu (ale kto by je tam chciał). Co do rozchodzenia się powietrza, to usunięcie tych rurek poprawia przepływ.damiiano76 pisze:a wyciecie rurek nie zburzy cyrkulacji powietrza w puszce?
W GIMPie namalowałem airboxa...
Filtr powietrza jest narysowany na czerwono. Strzałki pokazują przepływ powietrza...
Natomiast te rurki, które należy usunąć są namalowane na niebiesko. Nie trzeba być ekspertem, żeby wiedzieć, że ograniczają one przepływ. Żeby je usunąć nic nie trzeba ciąć. Wyjdą same, bo są zamontowane na zatrzaski (jedną należy ścisnąć i wypchnąć, drugą podważyć płaskim śrubokrętem na jednym zatrzasku). Nic w ten sposób nie niszczymy.
Gdy dodamy do tego rurkę wlotową z Vectry C Diesel (która jest znacznie większa) to mamy ładnie przerobiony dolot niskim kosztem.
2004 VAUXHALL ASTRA G 2.2 SRI
PRODRIVE BODYKIT, SPRĘŻYNY APEX 35/35, FELGI 17 CALI Z VAUXHALL VECTRA ELITE, WYDECH IRMSCHER
OPONY HANKOOK VENTUS V12 EVO 215/40 R17 Y
PRODRIVE BODYKIT, SPRĘŻYNY APEX 35/35, FELGI 17 CALI Z VAUXHALL VECTRA ELITE, WYDECH IRMSCHER
OPONY HANKOOK VENTUS V12 EVO 215/40 R17 Y
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Od viki 2.2 DTI ale w wolnossaku nic to nie da. Chlopaki z AQP juz to mocno przerabiali i twirdza ze nawet w turbo niewiele daje. Ponoc duzo szumy zrobili angole a potem to jakos tam ostudzono ze niby auta wyscigowe z moca nawet 500 koni maja zwezke na dolocie bo sie okazalo ze lepiej jest( zwezka okolo 32-34 mm czyli bardzo maly dolot.
To tak jak ze szlałfem ofrodowym jak troszke zmniejsztsz srednice to odrazu wzrasta cisnienie i strumien ma wieksza moc. Podobnie jest tutaj, zreszta po co oryginalnie jest w przepustnicy zwezka chyba nie musze tlumaczyc.
To tak jak ze szlałfem ofrodowym jak troszke zmniejsztsz srednice to odrazu wzrasta cisnienie i strumien ma wieksza moc. Podobnie jest tutaj, zreszta po co oryginalnie jest w przepustnicy zwezka chyba nie musze tlumaczyc.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 08 maja 2007, 19:50
- Imię: Jacek
- Auto: Astra 2.2 SRI
- Silnik: Z22SE
- Lokalizacja: Northampton, UK
- Kontakt:
Nie jestem pewny czy byly roznice.. Ja mam od 2.0.. Potrzebujesz wlot + adaptor (czyli polaczenie rurki wlotowej z airboxem).OLO pisze:Powtórzę pytanie - od jakiego diesla? W Vect. C były 1.9D, 2.0D, 2.2D, 3.0D.
2004 VAUXHALL ASTRA G 2.2 SRI
PRODRIVE BODYKIT, SPRĘŻYNY APEX 35/35, FELGI 17 CALI Z VAUXHALL VECTRA ELITE, WYDECH IRMSCHER
OPONY HANKOOK VENTUS V12 EVO 215/40 R17 Y
PRODRIVE BODYKIT, SPRĘŻYNY APEX 35/35, FELGI 17 CALI Z VAUXHALL VECTRA ELITE, WYDECH IRMSCHER
OPONY HANKOOK VENTUS V12 EVO 215/40 R17 Y
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 08 maja 2007, 19:50
- Imię: Jacek
- Auto: Astra 2.2 SRI
- Silnik: Z22SE
- Lokalizacja: Northampton, UK
- Kontakt:
Ja mam taki właśnie. Żeby wpasować do Astry G to trzeba usunąć nożykiem te dwa mocowania na górze. Następnie znaleźć 2 śrubki które można wpasować w te dwa otwory aby przymocować tą rurkę..wesoł pisze:Od 2.2 jest wiekszy niz 2.0 i wyglada tak:
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Tak wyglada u mnie zamontowany..
2004 VAUXHALL ASTRA G 2.2 SRI
PRODRIVE BODYKIT, SPRĘŻYNY APEX 35/35, FELGI 17 CALI Z VAUXHALL VECTRA ELITE, WYDECH IRMSCHER
OPONY HANKOOK VENTUS V12 EVO 215/40 R17 Y
PRODRIVE BODYKIT, SPRĘŻYNY APEX 35/35, FELGI 17 CALI Z VAUXHALL VECTRA ELITE, WYDECH IRMSCHER
OPONY HANKOOK VENTUS V12 EVO 215/40 R17 Y