Witam Forumowiczów,
Planuje nabyc chromowane pierścienie do zegarów oraz chromowane kratki nawiewów. Mam pytanie, czy ktoś może już tuningował w ten sposób wnetrze swojej astry g, i mógłby mi przesłać kilka wskazówek odnośnie montazu a w zasadzie najpierw demontażu szybki nad zegarami oraz demontaż kratek nawiewu.
Pozdrawiam,
Pytanie o montaż ringów zegarów i kratek nawiewów
- RobertoT1
- Posty: 5
- Rejestracja: 11 paź 2008, 21:39
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 616
- Rejestracja: 06 lis 2007, 22:19
- Imię: Marcin
- Auto: BLACK WIDOW
- Silnik: X16XEL
- Województwo: wielkopolskie
- Kontakt:
Aby założyć chromowane ramki na zegary to należy najpierw postępować wedłyg tego schematu:
1 Przekręć kierownice o 90 st od wyprostowanej. Zdejmi zaślepki z jednej i drugiej strony które ci się pokażą na obudowie przy przełącznikach wycieraczek i migaczy
2 Odkręć dwie śróby krzyzakowe
3 Wyjmi plastikową osłone do góry
4 Odkć 4 śruby z raki zegarów. Dwie są do góry ramki a dwie tak w głębi
5 Wyciągni ramkę
6 Odkręć dwie śruby od zegarów. Po jednej z każdej strony zewn.
7 Przesuń blokadę licznika która jest do góry w środku taka biała
8 Wyciągni licznik
9 Zdejmi szybkę wychaczając ją z zaczepów od spodu
10 Wychacz czarną osłonę która jest od spodu
11 Odkręć trzy śróbki od licznika
12 Zdejmi przednią cześć licznika tą carną gdzie chcesz założyć ramki
13 Wsuń ramkę i za pomocą śrubokręta przy doduszonej ramce zaginaj od wewnrznej strony kawałki ramki
15 Po założeniu wszystkich ramek poskładaj wszystko w odwrotnej kolejność rozbiórki
To powinno tobie jeszcze pomóc na przykładzie astry F.
A jeśli chodzi o kratki nawiewy to wystarczy je tylko z prawej i lewej stronypodważyć do siebie aby wyskoczyły z zaczepów.
Zapraszaqm link z moją astrą która jest w podpisie i sam zobacz jak to wygląda. Sam oceń. Jeśli tobie pomogłem to zaznacz pomógł. Jak jeszcze cośchesz wiedzieć to pytaj na gg
1 Przekręć kierownice o 90 st od wyprostowanej. Zdejmi zaślepki z jednej i drugiej strony które ci się pokażą na obudowie przy przełącznikach wycieraczek i migaczy
2 Odkręć dwie śróby krzyzakowe
3 Wyjmi plastikową osłone do góry
4 Odkć 4 śruby z raki zegarów. Dwie są do góry ramki a dwie tak w głębi
5 Wyciągni ramkę
6 Odkręć dwie śruby od zegarów. Po jednej z każdej strony zewn.
7 Przesuń blokadę licznika która jest do góry w środku taka biała
8 Wyciągni licznik
9 Zdejmi szybkę wychaczając ją z zaczepów od spodu
10 Wychacz czarną osłonę która jest od spodu
11 Odkręć trzy śróbki od licznika
12 Zdejmi przednią cześć licznika tą carną gdzie chcesz założyć ramki
13 Wsuń ramkę i za pomocą śrubokręta przy doduszonej ramce zaginaj od wewnrznej strony kawałki ramki
15 Po założeniu wszystkich ramek poskładaj wszystko w odwrotnej kolejność rozbiórki
To powinno tobie jeszcze pomóc na przykładzie astry F.
A jeśli chodzi o kratki nawiewy to wystarczy je tylko z prawej i lewej stronypodważyć do siebie aby wyskoczyły z zaczepów.
Zapraszaqm link z moją astrą która jest w podpisie i sam zobacz jak to wygląda. Sam oceń. Jeśli tobie pomogłem to zaznacz pomógł. Jak jeszcze cośchesz wiedzieć to pytaj na gg
Black Widow [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 23 lut 2009, 20:54
- Imię: Vidmo
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.6 16v
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Yaxley (slupsk)
- Kontakt:
- franz22
- Posty: 12
- Rejestracja: 30 kwie 2008, 22:59
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: