Pytanie o montaż ringów zegarów i kratek nawiewów

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Awatar użytkownika
RobertoT1

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 11 paź 2008, 21:39
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Pytanie o montaż ringów zegarów i kratek nawiewów

#1

Nieprzeczytany post autor: RobertoT1 »

Witam Forumowiczów,

Planuje nabyc chromowane pierścienie do zegarów oraz chromowane kratki nawiewów. Mam pytanie, czy ktoś może już tuningował w ten sposób wnetrze swojej astry g, i mógłby mi przesłać kilka wskazówek odnośnie montazu a w zasadzie najpierw demontażu szybki nad zegarami oraz demontaż kratek nawiewu.

Pozdrawiam,

kita

Astro-maniak
Posty: 616
Rejestracja: 06 lis 2007, 22:19
Imię: Marcin
Auto: BLACK WIDOW
Silnik: X16XEL
Województwo: wielkopolskie
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: kita »

Aby założyć chromowane ramki na zegary to należy najpierw postępować wedłyg tego schematu:

1 Przekręć kierownice o 90 st od wyprostowanej. Zdejmi zaślepki z jednej i drugiej strony które ci się pokażą na obudowie przy przełącznikach wycieraczek i migaczy
2 Odkręć dwie śróby krzyzakowe
3 Wyjmi plastikową osłone do góry
4 Odkć 4 śruby z raki zegarów. Dwie są do góry ramki a dwie tak w głębi
5 Wyciągni ramkę
6 Odkręć dwie śruby od zegarów. Po jednej z każdej strony zewn.
7 Przesuń blokadę licznika która jest do góry w środku taka biała
8 Wyciągni licznik
9 Zdejmi szybkę wychaczając ją z zaczepów od spodu
10 Wychacz czarną osłonę która jest od spodu
11 Odkręć trzy śróbki od licznika
12 Zdejmi przednią cześć licznika tą carną gdzie chcesz założyć ramki
13 Wsuń ramkę i za pomocą śrubokręta przy doduszonej ramce zaginaj od wewnrznej strony kawałki ramki
15 Po założeniu wszystkich ramek poskładaj wszystko w odwrotnej kolejność rozbiórki

To powinno tobie jeszcze pomóc na przykładzie astry F.

A jeśli chodzi o kratki nawiewy to wystarczy je tylko z prawej i lewej stronypodważyć do siebie aby wyskoczyły z zaczepów.

Zapraszaqm link z moją astrą która jest w podpisie i sam zobacz jak to wygląda. Sam oceń. Jeśli tobie pomogłem to zaznacz pomógł. Jak jeszcze cośchesz wiedzieć to pytaj na gg
Black Widow [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;

VIDMO

Astro-maniak
Posty: 89
Rejestracja: 23 lut 2009, 20:54
Imię: Vidmo
Auto: Astra H
Silnik: 1.6 16v
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Yaxley (slupsk)
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: VIDMO »

hej kita dzieki za schemat z licznikiem, mi tez sie przyda ;) pozdro
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
franz22

Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 30 kwie 2008, 22:59
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: franz22 »

RobertoT1, jak masz regulowaną kierownice to nie trzeba demontować górnej pokrywy, wystarczy kierownice wysunąć najdalej do siebie i max w dół i wtedy zegary elegancko da się wyjąć.

ODPOWIEDZ