Strona 1 z 1
Montaż sprężarki do 2.0 8v
: 16 mar 2009, 21:57
autor: Kosa
Mam pytanie co do przeróbki silnika w mojej astrze GSi! Mam silnik 2.0 8v 115 KM i chciałbym zdecydowanie ponieść moc! Myślałem o zamontowaniu turbo! Nie wiem jak sie za to zabrać i do kogo udać! Jeżeli ktoś wie w jaki sposób to zrobić i jakie można podjąć inne kroki oprócz turbo, które podniosą moc mojej astry? I na koniec mam jeszcze pytanie, o przybliżone oczywiście, ewentualne koszty modyfikacji???
Z GÓRY DZIĘKUJĘ
POZDRAWIAM
: 16 mar 2009, 22:31
autor: Usunięty użytkownik 3235
O turbo do C20NE poczytaj tutaj:
[External Link Removed for Guests]
Zależy jaką moc chcesz osiągnąć, bo uturbienie tego silnika będzie swoje kosztować, poszukaj sobie też informacji o silniku C20GET.
Poza tym poszukaj informacji na ten temat na [External Link Removed for Guests] tam na pewno znajdziesz wszystko na temat turbo do tego silnika.
: 16 mar 2009, 23:03
autor: wesoł
@Kosa przestan fantazjowac i zejdz na ziemie. jak chcesz mocy to zmien na cos z wieksza pojemniscia albo odrazu wstaw silnik seryjnie z turbina. Jak nie to jeszcze jest jedno wyjscie ( i to jest moja rada) Wstaw silnik 1.9 TDI na pompie albo na pompowtryskach u tam wymien turbine na duzo wieksza, koncowki wtryskow, FMIC i masz juz ponad 200 KM Koszt nie jest taki duzy. Wszytsko zalezy w jaka moc celujesz czego potrzebujesz. Tak do 189 KM to na VP wycisniesz za 5 tys zl do tego koszt SWAPa na ten silnik czyli drugie 5-6 tys. Na PD 1.9TDI (ASZ) masz w seri 130+ koncowki wtryskow,+ turbo+ strojenie i masz 200 a nawet 240KM. Turbo do twojego silnika skonczy sie poplynieciem tlokow a koszty i tak beda spore tej operacji i sporo rzeźbienia bedzie. W TDI drogi sa przetarte wiec tam wiadomo co robic i jak.
: 17 mar 2009, 7:52
autor: Tomek_0181
Analyzer zapomniał jeszcze wspomnieć o słynnym projekcie Gacka z VU: [External Link Removed for Guests]
Ja bym zaczął od zdobycia tłoków od C20GeT.