Montaż sprężarki do 2.0 8v

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Kosa

Montaż sprężarki do 2.0 8v

Nieprzeczytany post #1 autor: Kosa » 16 mar 2009, 21:57

Mam pytanie co do przeróbki silnika w mojej astrze GSi! Mam silnik 2.0 8v 115 KM i chciałbym zdecydowanie ponieść moc! Myślałem o zamontowaniu turbo! Nie wiem jak sie za to zabrać i do kogo udać! Jeżeli ktoś wie w jaki sposób to zrobić i jakie można podjąć inne kroki oprócz turbo, które podniosą moc mojej astry? I na koniec mam jeszcze pytanie, o przybliżone oczywiście, ewentualne koszty modyfikacji???
Z GÓRY DZIĘKUJĘ
POZDRAWIAM

analyzer64 Nie określono
Awatar użytkownika
Klubowicz AKP
Posty: 4628
Rejestracja: 28 gru 2007, 13:59
Auto: Honda Civic VII
Silnik: D14Z6
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Nieprzeczytany post #2 autor: analyzer64 » 16 mar 2009, 22:31

O turbo do C20NE poczytaj tutaj:

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=57327

Zależy jaką moc chcesz osiągnąć, bo uturbienie tego silnika będzie swoje kosztować, poszukaj sobie też informacji o silniku C20GET.

Poza tym poszukaj informacji na ten temat na http://gsiklub.pl/ tam na pewno znajdziesz wszystko na temat turbo do tego silnika.

wesoł Nie określono
Awatar użytkownika
Moderator Techniczny
Posty: 4172
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Silnik: ASZ i AUY
Lokalizacja: Goleniow
Kontaktowanie:

Nieprzeczytany post #3 autor: wesoł » 16 mar 2009, 23:03

@Kosa przestan fantazjowac i zejdz na ziemie. jak chcesz mocy to zmien na cos z wieksza pojemniscia albo odrazu wstaw silnik seryjnie z turbina. Jak nie to jeszcze jest jedno wyjscie ( i to jest moja rada) Wstaw silnik 1.9 TDI na pompie albo na pompowtryskach u tam wymien turbine na duzo wieksza, koncowki wtryskow, FMIC i masz juz ponad 200 KM Koszt nie jest taki duzy. Wszytsko zalezy w jaka moc celujesz czego potrzebujesz. Tak do 189 KM to na VP wycisniesz za 5 tys zl do tego koszt SWAPa na ten silnik czyli drugie 5-6 tys. Na PD 1.9TDI (ASZ) masz w seri 130+ koncowki wtryskow,+ turbo+ strojenie i masz 200 a nawet 240KM. Turbo do twojego silnika skonczy sie poplynieciem tlokow a koszty i tak beda spore tej operacji i sporo rzeźbienia bedzie. W TDI drogi sa przetarte wiec tam wiadomo co robic i jak.
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ by TUNE UP i GOLF 1.9TDI ASZ+
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi

Tomek_0181 Nie określono
Astro-maniak
Posty: 1018
Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
Auto: Astra F Irmscher
Silnik: C20xe
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
Kontaktowanie:

Nieprzeczytany post #4 autor: Tomek_0181 » 17 mar 2009, 7:52

Analyzer zapomniał jeszcze wspomnieć o słynnym projekcie Gacka z VU: http://forum.vectra-unlimited.pl/showth ... ight=gacek
Ja bym zaczął od zdobycia tłoków od C20GeT.


Wróć do „Tuning”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość