sportowe sprzegło
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 18 mar 2009, 18:59
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Sochaczew
- Kontakt:
sportowe sprzegło
witam!! mam takie pytanko, a wlasciwie kilka.
Mial ktoś doczynienia z takim czymś jak sprzegło sportowe w astrze G? Moze ma ktoś wiedze na ten tamat? Ile może kosztować taka przyjemność?
Mial ktoś doczynienia z takim czymś jak sprzegło sportowe w astrze G? Moze ma ktoś wiedze na ten tamat? Ile może kosztować taka przyjemność?
-
- Posty: 621
- Rejestracja: 24 cze 2008, 22:28
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 599
- Rejestracja: 28 gru 2008, 12:12
- Auto: ASTRA TT
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: Zagranica - Azja
- Lokalizacja: Sosnowiec / Warszawa
- Kontakt:
Jezeli auto uzytkujesz nacodzien w miescie takie sprzeglo bedziesz tylko meczyl, dzial ono w systemie 01. Albo jest wcisniete albo nie, nie wystepuje cos takiego jak polsprzeglo. Dlatego manewry takim autem czasami moga byc bardzo trudne do wykonania
Pozdrawiam Jacek
"W tym roku jestem gwiazdą, ale kim będę w następnym ? Czarną dziurą ?" W.Allen
Mobil: 2xPresident Wilson+ Sirio ml145
Uniden 68XL + cos
"W tym roku jestem gwiazdą, ale kim będę w następnym ? Czarną dziurą ?" W.Allen
Mobil: 2xPresident Wilson+ Sirio ml145
Uniden 68XL + cos
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 18 mar 2009, 18:59
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Sochaczew
- Kontakt:
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Jesli juz to mozna wsadzic jakies inne( od innego opla, innego silnika) albo dac do wzmocnienia. Tylo mnie zastanawia po co CI to skoro nie masz takie mocy by to wykozystac. Jaki masz silnik al e ztego co sie orietuje to zdaje sie ze 1.6
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
A po co Ci spiek planujesz jakieś grubsze modyfikacje, że potrzebna jest wymiana sprzęgła
Sprzęgła spiekowe montuje się przy większych modach, poza tym zależy jaki chcesz mieć spiek, bo np. takie sprzęgła 3-łopatkowe to prawdziwy hardcore, można zrobić 6 albo i 8- łopatkowe, zostawić seryjny docisk i sprzęgło będzie po prostu trochę mocniejsze od serii, tak że da się jeździć na co dzień.
Wadą sprzęgieł spiekowych jest to, że przyczyniają się do szybszego zużycia poduszek, przegubów, kolejną wadą jest to, że dosyć ciężko trafić na dobrze wykonany spiek, często zdarza się, że trzeba robić poprawki.
A poza tym to jaki masz silnik, bo profil nieuzupełniony
Sprzęgła spiekowe montuje się przy większych modach, poza tym zależy jaki chcesz mieć spiek, bo np. takie sprzęgła 3-łopatkowe to prawdziwy hardcore, można zrobić 6 albo i 8- łopatkowe, zostawić seryjny docisk i sprzęgło będzie po prostu trochę mocniejsze od serii, tak że da się jeździć na co dzień.
Wadą sprzęgieł spiekowych jest to, że przyczyniają się do szybszego zużycia poduszek, przegubów, kolejną wadą jest to, że dosyć ciężko trafić na dobrze wykonany spiek, często zdarza się, że trzeba robić poprawki.
A poza tym to jaki masz silnik, bo profil nieuzupełniony
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 18 mar 2009, 18:59
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Sochaczew
- Kontakt:
malutki 1.6, chcialem zobaczyc co sadzicie o tym pomysle i jakie sa wrazenia z jazdy. ten pomysl jest raczej daleki do realizacji, jesli nie mija sie z celem. ale moze komus innemu sie przyda.... a o co chodzi z tymi spiekami, i 6, 8 lopatkowymi? jesli mozna to tak łopatologicznie mozesz mi wyjasnić?
Jak chcesz mieć sprzęgło spiekowe to oddajesz swoją tarczę z dociskiem i kołem zamachowym i dostajesz przerobioną tarczę, zamiast okładzin są klocki ze spieków, nowe sprężynki, dostajesz przeszlifowane (wyrównane) koło zamachowe i docisk (nowy albo stary przeszlifowany). Konfiguracje są różne im mniej klocków tym sprzęgło bardziej trzyma i jest mnie "cywilizowane" ale za to może przenieść większy moment i na odwrót.
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Tylko rachunek Cie powali na kolana takiej operacji. W sumie to mi sie wydaje ze malo problemow ma kolega z autem i szuka wrażeń. Moze zamontuj sobie dwumase. Trzeba sprawdzic do ilu niutonów wytrzymuje seryjne sprzeglo, ile masz w aucie i wtedy bedziemy sie zastanawiac. Nawet nie powiedziales czy masz jakies problemy ze sprzeglem czy tylko kombinujesz co by tu zrobic.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG